Goedemiddag,
Omdat ik mijn eigen set heb geupgrade met een 5.1 set die wat uitgebreider is mijn eigen set in de verkoop. Het gaat hier om de
LG hrt-403DA.
Hij is ongeveer 3 jaar terug aangeschaft en werkt verder nog prima. Het gaat hierbij om een harddisk recorder van 160 gb, waar ook de mogelijkheid is tot USB en het afspelen van divx bestanden. Tevens is er een full-hd upscaling optie om een gewone dvd mooier te maken of iets dergelijks (zit dus hdmi out op). Voor de compleetheid maar even de belangrijkste punten van de
LG website (klik voor complete verhaal):
quote:
Belangrijkste kenmerken
Full HD-upscaling voor DVD's
HDMI-out
Maximale afspeelmogelijkheden
Simplink (HDMI-CEC)
De voordelen van Super-Multi opnemen en afspelen
VSM (Virtual Sound Matrix)
DivX
Vermogen 400 W
Eigen foto's![2q8ub7d.jpg]()
![29o5qtw.jpg]()
![2ly3fyq.jpg]()
Tot slotAan kabels zitten de stroomkabels erbij, de originele speakers kabels en een optische kabel die tussen de subwoofer en hdd recorder hoort. Tevens de kabel tussen de subwoofer en hdd recorder zodat de afstandsbediening ook werkt op de subwoofer. Afstandsbediening uiteraard ook inclusief.
De voetjes van de speakers zijn niet meer aanwezig, ik heb de speakers altijd opgehangen en heb hier "Vogel" speakersteunen destijds voor gekocht. Die worden wel gewoon meegeleverd. (de centerspeaker heeft wel voetjes)
Wat er dus niet bij zit: scart kabels (mocht je deze echt willen heb ik het misschien nog wel liggen), hdmi kabel, de voetjes van de 2 zijspeakers.
Vraagprijs: 175 euro voor de complete set