SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
Dat voelt goed?quote:
hai pics van je poster danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:52 schreef Nitrouz het volgende:
eyo al 518 topics vanaf nu ben ik vaste poster hier.
Nou feest.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:52 schreef Nitrouz het volgende:
Wolla Nitrouz zemmelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:52 schreef Nitrouz het volgende:
Oké, en wie zeg dat het mag?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:52 schreef Nitrouz het volgende:
Als ik me goed herinner, had je mij via fobo uitgescholden omdat ik geen foto wilde gevenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:54 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kom niet haten, kom niet praten, ik ben bezig met het vegen van de straten
Dan neem ik dat nu terug a zebbi.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner, had je mij via fobo uitgescholden omdat ik geen foto wilde geven
ik maak nu een paint voor je okequote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag wel jouw excuses aanbieden.
HTCquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarin valt mn internet steeds uit? Fml.
Verstuurd vanaf mn HTC.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, als het mooi wordt, vergeef ik je.
SaMsUnG gAlAxY sIiquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het gaat nu om mn laptop die geen verbinding heeft.
neeh dan vindt de laptop helemaal niks meer echt vaag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:09 schreef Henkie94 het volgende:
Klinks, als je internet wegvalt, heb je dan nog wel verbinding met de router? :3
Kan beter man, kan beter...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:08 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
ik doe hier al die moeite voor jou en je gaat zo doen .................
Heb jij in vergelijking met de rest een oude laptop? Of zit de rest allemaal met draad?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neeh dan vindt de laptop helemaal niks meer echt vaag.
Bij de rest werkt internet dan wel gewoon...
nee vrij nieuwe dezequote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Heb jij in vergelijking met de rest een oude laptop? Of zit de rest allemaal met draad?
Haterquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:14 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Misschien heb ik niet al mijn skills voor jou over.........................
Drivers van je laptop al eens geupdate? :3quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee vrij nieuwe dezeen alles gewoon WiFi... Nu op mobiel ook gewoon verbinding met WiFi. Alleen mijn laptop doet stoer.
wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Drivers van je laptop al eens geupdate? :3
*kliktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:25 schreef HappyBob het volgende:
Genante foto's op Facebook zijn genant
zet facebook weer aanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:25 schreef HappyBob het volgende:
Ik zou zo verliefd op je worden hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:25 schreef HappyBob het volgende:
Maar diep van binnen zit er vurige liefde. Een gezichtsuitdrukking zegt niet altijd allesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
*klikt
hahahahadie D. kijkt niet amused Bobje!
de pruikfoto's
Dat is waar. Je hebt ook mensen zonder gezichtsuitdrukking.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar diep van binnen zit er vurige liefde. Een gezichtsuitdrukking zegt niet altijd alles
Awhhh, ik leer je wel een keer fietsen goed? Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:41 schreef Doerieee het volgende:
[ afbeelding ]
I want to ride my bycicle, maar hoe ?![]()
nu ga ik 13 uur slapenwas gezellig hier tot ooit misschien wellicht maybe
Ga slapen ventquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:41 schreef Doerieee het volgende:
[ afbeelding ]
I want to ride my bycicle, maar hoe ?![]()
nu ga ik 13 uur slapenwas gezellig hier tot ooit misschien wellicht maybe
Nooit uitzetten is de oplossingquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zet facebook weer aan
Dat wat Klinker zegt, de pruikfoto's![]()
Niemand houdt je tegenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zou zo verliefd op je worden hoor..
Kusje terugquote:
Wie belde er dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ewww ik werd gebeld, ik keek er naar en nam niet op.![]()
![]()
: @: @:@
Waarom nam je dan niet op?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een potentiële koper van mijn boeken.
Ik weet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:01 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Struik, dit krijgt gij niet uitgelegd aan een vrouwmensch
No offence vrouwen, lynch me niet
Nu weet ik wat jij in de vrije tijd doet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:25 schreef HappyBob het volgende:
PARDON?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:01 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Struik, dit krijgt gij niet uitgelegd aan een vrouwmensch
No offence vrouwen, lynch me niet
Bij Bobje was dat sowieso al niet lastig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nu weet ik wat jij in de vrije tijd doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel terugbellen gewoonquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een potentiële koper van mijn boeken.
Dit is alleen in het weekend hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nu weet ik wat jij in de vrije tijd doet.
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Snel terugbellen gewoon
[..]
Dit is alleen in het weekend hoor
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij Bobje was dat sowieso al niet lastig.Aangezien je me nu niet kunt zien zal ik maar even zeggen dat er momenteel geen glimlach op mijn gelaat aanwezig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ik ook hoor, whatsappen enzo is veel handigerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik haat bellen.![]()
Ik heb al een week geen mensen gesproken.
Ik hoor bij de pariahhhhh.
Je typt wel als een autist.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook hoor, whatsappen enzo is veel handiger
klink ik nu als een autist?![]()
We hebben gisteren toch nog ff 1 seconde gebeldquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik haat bellen.![]()
Ik heb al een week geen mensen gesproken.
Ik hoor bij de pariahhhhh.
Ohquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Aangezien je me nu niet kunt zien zal ik maar even zeggen dat er momenteel geen glimlach op mijn gelaat aanwezig is
Wij een paar uur tochquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We hebben gisteren toch nog ff 1 seconde gebeld
lol hijgenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We hebben gisteren toch nog ff 1 seconde gebeld
Ik ben mezelf al aan het kietelen. Ik ga stuk hierquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh
Dan moet je maar gauw weer lachen, word je sowieso vrolijk van
Jesus Bobjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben mezelf al aan het kietelen. Ik ga stuk hier
Ach, hij is een struik, trek het je niet aanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cash gaat met iemand dat typt als een autist
Hier ben ik blij omquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jesus Bobje
Ik moet hier wel erg hard om lachen
Cash is zelf een autist, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cash gaat met iemand dat typt als een autist
Stfu.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Ach, hij is een struik, trek het je niet aan![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu hoeft het al niet meer
ik moet Spaans leren, geen tijd voor jou, sorry![]()
![]()
Ik kan er toch ook niks aan doen?!quote:
Fuck he, Cash, we zijn een autisten stel, zie je dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Cash is zelf een autist, maakt niet uit.
[..]
Stfu.
Dat doe ik zeker. Al is het niet vaak genoeg, dus morgen maar weer eens de hardloopschoentjes aantrekken. Hoe staat het met jouw marathon?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook, want lachen is gezond.
Trouwens Bobje, hardloop je nog?
Weet ik liefjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niks aan doen?!
En ik snap het niet eens
[..]
Fuck he, Cash, we zijn een autisten stel, zie je dat?
Zul je zien dat je kutweer krijgt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat doe ik zeker. Al is het niet vaak genoeg, dus morgen maar weer eens de hardloopschoentjes aantrekken. Hoe staat het met jouw marathon?
Meer kut dan jij ooit zult krijgenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zul je zien dat je kutweer krijgt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Weet ik liefje
Kunnen we in een rolstoel gaan zitten en krijgen we voorhang overal![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:16 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Meer kut dan jij ooit zult krijgen
Tss pfft uhmquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is voorrang en we zijn autisten, geen invaliden
Conditie opbouwend atm. Ik heb eindelijk mijn streven gehaald, 9,6 km/u rennen op de loopband. Dus dat nu verder uitbouwenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat doe ik zeker. Al is het niet vaak genoeg, dus morgen maar weer eens de hardloopschoentjes aantrekken. Hoe staat het met jouw marathon?
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dubbel dis
[..]
Ze heeft gewoon meer geluk enzo
Vandaag was het prachtig weer om hard te lopenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zul je zien dat je kutweer krijgt.
Dat was vandaag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag was het prachtig weer om hard te lopen
Op onverharde wegen lijkt me best wel kutquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Conditie opbouwend atm. Ik heb eindelijk mijn streven gehaald, 9,6 km/u rennen op de loopband. Dus dat nu verder uitbouwenSowieso liep ik af en toe een crossloop. Dat is ongeveer 5 km hardlopen op onverharde wegen. Dat viel af en toe echt tegen. Dus hopelijk ben ik fit voor komend seizoen. Dan loop ik in juni 10 km in Utrecht en september eindelijk de 16 km in Amsterdam. Mits ik blessurevrij blijf
Duurt nog 3 weken, jeeeeetje wat vroegquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
OMG, omg, omg, ik weet wat Cash mij gaat geven voor valentijnsdag!!(een cadeau dan
)
Een paar opvoedende klapjes?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
OMG, omg, omg, ik weet wat Cash mij gaat geven voor valentijnsdag!!(een cadeau dan
)
Niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik ben echt niet dom ofzo
Orlyquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
)
Jouw punt? Dat het misschien ondertussen al uit is?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duurt nog 3 weken, jeeeeetje wat vroeg
Spankquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een paar opvoedende klapjes?
U riep?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
hee jij witte gemuteerde klodder
Nee, ben wel slim, af en toequote:
Is dat mijn 2e cadeau?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een paar opvoedende klapjes?
Ja is het ook, net alsof je een slob en slootrace doet zonder door sloten heen te gaan danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op onverharde wegen lijkt me best wel kutMaar 10 km. in Utrecht klinkt best wel goed
Misschien dat ik mijn team wel over kan halen om dit te gaan doen als we dan geen wedstrijd hebben
Loop je nu alleen maar binnen? Of alleen als het weer er echt niet naar is?
grquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ben wel slim, af en toe
[..]
Is dat mijn 2e cadeau?
Hoezo nu weer zo een opmerking?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw punt? Dat het misschien ondertussen al uit is?
Nee, maar zo kwam het overquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo nu weer zo een opmerking?Heb ik dat ooit ergens gesuggereerd?
Maar nee, ik bedoel meer dat je het 3 weken van tevoren al weet wat je krijgt over 3 weken
Niet zo negatief denken dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar zo kwam het over
Omdat ik te nieuwsgierig ben en door bleef zeuren, vandaar.
Dat waren wij allemaal eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
hee jij witte gemuteerde klodder
Ik ben slecht in verzinnen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben geen van beide, maar hoi!
Jan geeft nooit toe.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar zo kwam het over
Omdat ik te nieuwsgierig ben en door bleef zeuren, vandaar.
Of je zegt het gewoon op een andere manierquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo negatief denken dan.
Ah dat zegt genoeg waarom je het al weet.
Diana Walked Up To Me,quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:41 schreef Henkie94 het volgende:
FFFUFUUFU-
Ik moet Rosetta Stone updaten voor mn Latin language packs.
klinkt als in the closetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Diana Walked Up To Me,
She Said "I'm All Yours Tonight"
And Then I Ran To The Phone
Sayin' "Baby I'm Alright"
I Said "But Unlock The Door
'Cause I Forgot The Key"
She Said "He's Not Coming Back
Because He's Sleeping With Me"
Watquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Diana Walked Up To Me,
'Cause I Forgot The Key"
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Diana Walked Up To Me,
'Cause I Forgot The Key"
The Samsung SGH-D500 is a slider-style mobile phone created by Samsung. It was announced in Q4 2004quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:11 schreef 2Happy4U het volgende:
Whatsappen
Ik heb nog een Sony Ericson uit '07, '08![]()
Nee ik doe niet aan WA.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beach
Heb jij magische krachten waardoor whatsapp het weer normaal doet?
Ik heb ondertussen een nieuwe gekregen.quote:
Wat dan?quote:
Ah okéquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen een nieuwe gekregen.Die D500 was toch naar de tering, batterijklepje bleef niet dichtzitten en plakband erover is kut.
Watser loosquote:
Ja ik ook mang. 2 mexapixel camera ftw.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah okéJa, als de mijne ooit dood gaat moet ik ook een nieuwe halen, maar ik heb zoveel herinneringen met mijn meester ras mobiel
uitmaken met Furdinand en met mij gaan of het aan latenquote:
Het aan laten en jij gaat met mij daten, hoe vind je dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:18 schreef Beach het volgende:
[..]
uitmaken met Furdinand en met mij gaan of het aan laten
denk dat ze voor furdinand gaat sry beach miss in het geheim jouw minnares wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:18 schreef Beach het volgende:
[..]
uitmaken met Furdinand en met mij gaan of het aan laten
Mijn vader heeft echt om de 2e maanden een nieuwe mobiel omdat hij 'm op de grond laat kankerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:18 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja ik ook mang. 2 mexapixel camera ftw.Het is dat ik een nieuwe kreeg (gewoon tweedehands van m'n broer, voor nop), anders had ik hem ook gewoon gehouden.
wat wat watquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het aan laten en jij gaat met mij daten, hoe vind je dat?
Lolol.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn vader heeft echt om de 2e maanden een nieuwe mobiel omdat hij 'm op de grond laat kankerenHet erge is dat hij 't nog wel redelijk doet alleen valt 'ie snel uit elkaar
'PtR, wil je een nieuwe mobiel? Alleen hier en daar een krasje'
![]()
Driehoeksverhouding?quote:
sorry ik val niet op jongensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:19 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Het aan laten en jij gaat met mij daten, hoe vind je dat?
Goede keuze, maar ik ben niet zo in bestialiteitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doerak is nog steeds single.
Oké is goeiequote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goede keuze, maar ik ben niet zo in bestialiteit
[..]
Oké is goeie
Eigenlijk moet je doen waar je het meest van leert, denk ik. Noordwijk lijkt je misschien wel leuk, maar het zou kunnen dat Driebergen nog leuker is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
Ik werd gebeld door mijn stagebegeleider. De keten van het hotel waar ik vanaf aankomende maandag stage ga lopen, heeft twee locaties in Nederland. Hij heeft op de planning gekeken en de bezetting in Noordwijk, waar ik heen zou gaan en ook intern zou verblijven, is zo laag dat ze me een maandje niet heel erg nodig hebben, terwijl de bezetting bij hun andere locatie, in Driebergen, hoog genoeg is om een extra iemand te kunnen gebruiken. De vraag is dus of ik in de maand februari in Driebergen stage zou kunnen lopen, in plaats van in Noordwijk, omdat ze me daar die maand meer kunnen leren.
Ik had me behoorlijk verheugd op Noordwijk, eerlijk gezegd. Minder dan een week nog echt thuis wonen, ben er wel aan toe om weg te gaan hier. Maar aan de andere kant moet ik flexibel zijn en kan ik daar waarschijnlijk meer leren in februari. Wel moet ik dubbel zoveel namen leren, een landgoed met verschillende gebouwen leren kennen in een relatief korte tijd en word ik meteen in het diepe gegooid, heb ik het idee.
Ik heb meteen niet zoveel zin meer.
Geen idee wat ik moet doen.
Meh, sucks. Maar ik zou het gewoon doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
Ik werd gebeld door mijn stagebegeleider. De keten van het hotel waar ik vanaf aankomende maandag stage ga lopen, heeft twee locaties in Nederland. Hij heeft op de planning gekeken en de bezetting in Noordwijk, waar ik heen zou gaan en ook intern zou verblijven, is zo laag dat ze me een maandje niet heel erg nodig hebben, terwijl de bezetting bij hun andere locatie, in Driebergen, hoog genoeg is om een extra iemand te kunnen gebruiken. De vraag is dus of ik in de maand februari in Driebergen stage zou kunnen lopen, in plaats van in Noordwijk, omdat ze me daar die maand meer kunnen leren.
Ik had me behoorlijk verheugd op Noordwijk, eerlijk gezegd. Minder dan een week nog echt thuis wonen, ben er wel aan toe om weg te gaan hier. Maar aan de andere kant moet ik flexibel zijn en kan ik daar waarschijnlijk meer leren in februari. Wel moet ik dubbel zoveel namen leren, een landgoed met verschillende gebouwen leren kennen in een relatief korte tijd en word ik meteen in het diepe gegooid, heb ik het idee.
Misschien dat je van Driebergen meer leert maar zoals je zei heb je bij Noordwijk wat meer vrije tijd voor jezelf en aangezien je zei dat je 'even wou vluchten' om het zo te zeggen is dat misschien ook wel een goede keuze.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
Ik begreep ook eerst een maand daar en daarna gewoon Noordwijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ik begreep het verkeerd, ipv Noordwijk de hele stage in Driebergen? Meh. Dan gewoon Noordwijk, zullen ze vast wel begrijpen toch?
Teveel informatie is ook niet fijn nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:30 schreef Omdatappel het volgende:
Mja, ik weet niet. Rustiger beginnen lijkt me fijn en het is niet zo dat ik helemaal niets kan doen in Noordwijk.
Ja, nee, eerste maand in Driebergen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ik begreep het verkeerd, ipv Noordwijk de hele stage in Driebergen? Meh. Dan gewoon Noordwijk, zullen ze vast wel begrijpen toch?
Je kan alsnog meer ervaring opdoen als je daadwerkelijk een baan hebt. Is dit je laatste stage van je opleiding of komen er nog meer?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:30 schreef Omdatappel het volgende:
Mja, ik weet niet. Rustiger beginnen lijkt me fijn en het is niet zo dat ik helemaal niets kan doen in Noordwijk.
Dit is mijn eerste zelfs.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kan alsnog meer ervaring opdoen als je daadwerkelijk een baan hebt. Is dit je laatste stage van je opleiding of komen er nog meer?
Als er nog meer volgen kan je nu toch wat rustiger aan doen, je gaf zelf aan dat je wel wat rust kan gebruiken.quote:
Inderdaad, maar hij is bang dat ik me ga vervelen. En ik moet natuurlijk ook laten zien dat ik flexibel ben.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:31 schreef Beach het volgende:
Maandje lekker rustig aan doen en beetje wennen is toch ook niet verkeerd?
Je stagebegeleider zal het toch wel begrijpen dat je even wat rust van thuis (?) wilt. En je hebt nog meer stages om jezelf te laten zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hij is bang dat ik me ga vervelen. En ik moet natuurlijk ook laten zien dat ik flexibel ben.
Mja, ik doe het natuurlijk voor de stage en de ervaring niet voor rust voor mezelf.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als er nog meer volgen kan je nu toch wat rustiger aan doen, je gaf zelf aan dat je wel wat rust kan gebruiken.
Jawel, maar je moet natuurlijk wel een balans hebben tussen school en jezelf.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mja, ik doe het natuurlijk voor de stage en de ervaring niet voor rust voor mezelf.
100% mee eensquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet natuurlijk wel een balans hebben tussen school en jezelf.
Oldboyquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Tijd voor Killing Floor.
Kent iemand tevens nog wat leuke films? Al tijden geen goede film meer gekeken, ik heb voorkeur aan thriller / horror.
The chaser.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Tijd voor Killing Floor.
Kent iemand tevens nog wat leuke films? Al tijden geen goede film meer gekeken, ik heb voorkeur aan thriller / horror.
Ik zei dat het heel zwak was jij boeler. Wat je zou kunnen zien komt helemaal vanuit Scandinavië, want hier is nog geen noorderlicht.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:51 schreef Beach het volgende:
Henkert oplichter ik zie geen fuck buiten. Niks noorderlicht.
Misschien wilt hij wel zijn voetenwerk aan jou showenquote:
Hij voeltbalt iig met een stokkie jwzquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien wilt hij wel zijn voetenwerk aan jou showen [ afbeelding ]
Misschien kan jij wel met zijn stokkie ballen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij voeltbalt iig met een stokkie jwz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien kan jij wel met zijn stokkie ballen.Geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer kom jij nou eens langs dan? Warm beertje van me.quote:
Ik moet van Henkie zeggen dat hij niet durft en dat het contact van jullie voortaan via mij zal gaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nou eens langs dan? Warm beertje van me.
Jij was douchenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien kan jij wel met zijn stokkie ballen.Hihi, misschien wel, alles kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kweenie mangquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nou eens langs dan? Warm beertje van me.
Niet stoken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moet van Henkie zeggen dat hij niet durft en dat het contact van jullie voortaan via mij zal gaan
Ik merk nu past dat er voeltbalt staatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moet van Henkie zeggen dat hij niet durft en dat het contact van jullie voortaan via mij zal gaan
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:38 schreef Hakbijl123 het volgende:
Henkie zit bij de ss
De schapenstruikers
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:38 schreef Hakbijl123 het volgende:
Henkie zit bij de ss
De schapenstruikers
Echt heaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik merk nu past dat er voeltbalt staatDat maakt het nog erger
[..]
Zit nu op de bank met Spaans en moslima konijntjequote:
Hihi aaahwquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Echt hea
[..]
Zit nu op de bank met Spaans en moslima konijntje
Hijs een kat hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Behandel hem niet als een hond man.
Moet je nagaan als jullie kinderen krijgen.quote:
PARDON?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je nagaan als jullie kinderen krijgen.
Geen wandelende struik iigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moet je nagaan als jullie kinderen krijgen.
Goddommequote:
?????quote:
Doerak is geen gewone kat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Beach het volgende:
een kat kan helemaal niet praten of typen
HET IS KATMANquote:
typo daar moest kitkat staanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:56 schreef Doerieee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent zoooo 1998
Niks beters dan een liefdevol kusje als je net wakker wordtquote:
Ik ben niet kleinquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je bent een schattig, lief, klein meisje.
Hoi daar. Wat had jij laatst leuke kleertjes aan. Zag er lekker zomers uit.quote:
Ik was minimaal een centimeter groterquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet klein
Of ook wel, maar jij ook
Nou vooruitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was minimaal een centimeter groter
jij bent kanker groot gekquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vooruitEen centimeter groter, maar dat maakt mij niet meteen klein
Minimaal een centimeter. En ik ben sindsdien ook gegroeid.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vooruitEen centimeter groter, maar dat maakt mij niet meteen klein
In de breedte telt nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Minimaal een centimeter. En ik ben sindsdien ook gegroeid.
Heb het toch niet zelf gegeten en wat troll je mij nouquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Ga jij nou maar kaneelpoeder eten met je vriendin
Meindert Tjoelker ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Beach het volgende:
doe normaal steven mijn oma is aan een grote gek doodgegaan
ik moest lachen om deze, waarom tochquote:
Ik troll niet xoxoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb het toch niet zelf gegeten en wat troll je mij nou
Wie is dat?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niks beters dan een liefdevol kusje als je net wakker wordt
Cinnamon Challenge?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Ga jij nou maar kaneelpoeder eten met je vriendin
Jaquote:
Ja stom dat ik dat niet gedaan heb, had achteraf echt spijtquote:
Omdat wel beetje grappigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik moest lachen om deze, waarom toch
Iets met een fiets en een gracht en dood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |