SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
Dat voelt goed?quote:
hai pics van je poster danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:52 schreef Nitrouz het volgende:
eyo al 518 topics vanaf nu ben ik vaste poster hier.
Nou feest.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:52 schreef Nitrouz het volgende:
Wolla Nitrouz zemmelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:52 schreef Nitrouz het volgende:
Oké, en wie zeg dat het mag?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:52 schreef Nitrouz het volgende:
Als ik me goed herinner, had je mij via fobo uitgescholden omdat ik geen foto wilde gevenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:54 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kom niet haten, kom niet praten, ik ben bezig met het vegen van de straten
Dan neem ik dat nu terug a zebbi.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner, had je mij via fobo uitgescholden omdat ik geen foto wilde geven
ik maak nu een paint voor je okequote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je mag wel jouw excuses aanbieden.
HTCquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarin valt mn internet steeds uit? Fml.
Verstuurd vanaf mn HTC.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, als het mooi wordt, vergeef ik je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |