quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:20 schreef coban het volgende:
Het is maar waar je je druk om kunt maken.
Dat neem ik altijd al mee in mijn laatste mandarijnenselectie! Dan eet ik de zachtste eerst, want die zijn meestal het droogste... Daarom is het juist altijd zo'n tegenvaller.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
omdat je daarvoor altijd even voelt en dan de ''beste'' pakt zo blijkt die meuk liggen
blijkbaar toch niet hequote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dat neem ik altijd al mee in mijn laatste mandarijnenselectie! Dan eet ik de zachtste eerst, want die zijn meestal het droogste... Daarom is het juist altijd zo'n tegenvaller.
Ik heb het meestal bij het rechte eind. Misschien is het toch een soort faalangst, wanneer ik me in een alles-of-niets mandarijnensituatie bevind. Een R&P topic waard?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
blijkbaar toch niet he
die harde zijn juist vaak droog
Dit gaat over iets heel anders heb ik het idee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
die harde zijn juist vaak droog
lijkt me het proberen waardquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het meestal bij het rechte eind. Misschien is het toch een soort faalangst, wanneer ik me in een alles-of-niets mandarijnensituatie bevind. Een R&P topic waard?
nee het gaat over mandarijnenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dit gaat over iets heel anders heb ik het idee.
Is de laatste Sinosappel wel lekker?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:03 schreef Sinosappel het volgende:
Meest terechte klacht die ik ooit gelezen heb
Uiteraard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:10 schreef BombasticT het volgende:
[..]
Is de laatste Sinosappel wel lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinaasappels!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:30 schreef Kriebelhoest het volgende:
Daarom haal je mandarijnen bij de plaatselijke groenteboer en niet in een supermarkt. Bij mij zijn ze dan altijd wel goed.
Verder Sinaasappels, vallen nooit tegen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |