Ah, dat plaatsje vlak bij Leur.quote:
Lag het alleen maar daarquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, dat plaatsje vlak bij Leur.
Alhoewel, toch nog een kleine 70 kilometer bij elkaar vandaan....
Zijn er meerdere van dan?quote:
Netjes hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:53 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Hoi,
Je suis nieuw
Speel nu een half jaartje gitaar. Voornamelijk acoustisch, maar heb af en toe de electrische van iemand anders uit t huis te leen.
Ben groot fan van Frusciante, Hendrix en een shitload aan singer-songwriters (Iron & Wine, Fitzsimmons, Elliott Smith etc.)
Mag ik direct wat feedback vragen?
Om te leren speel ik veel covers die ik (sinds een paar dagen) op youtube gooi.
The Past Recedes (Frusciante) is opgenomen met een heuse afdank microfoon en de andere nummers met een Zoom Q3.
Op mn channel staan er nog twee.
Verder hoop ik hiero ook weer een hoop bij te leren om mn gitaarwerk op te vijzelen
Wat je hoort op de achtergrond bij The Past Recedes is geen luchtalarmmaar mijn stem met een shitload aan reverb.
Op deze van de COunting Crows ben ik wel trots omdat ik hier mn eigen gitaarwerk bedacht heb (en ik was stoned)
wat voor snaren zitten daarop en wat voor dikte?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:53 schreef Fruscayerdrix het volgende:
Hoi,
Je suis nieuw
Speel nu een half jaartje gitaar. Voornamelijk acoustisch, maar heb af en toe de electrische van iemand anders uit t huis te leen.
Ben groot fan van Frusciante, Hendrix en een shitload aan singer-songwriters (Iron & Wine, Fitzsimmons, Elliott Smith etc.)
Mag ik direct wat feedback vragen?
Om te leren speel ik veel covers die ik (sinds een paar dagen) op youtube gooi.
The Past Recedes (Frusciante) is opgenomen met een heuse afdank microfoon en de andere nummers met een Zoom Q3.
Op mn channel staan er nog twee.
Verder hoop ik hiero ook weer een hoop bij te leren om mn gitaarwerk op te vijzelen
Wat je hoort op de achtergrond bij The Past Recedes is geen luchtalarmmaar mijn stem met een shitload aan reverb.
Leuk loopje is dat inderdaad wel ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:33 schreef stefanhaan het volgende:
Bezig met last resort van papa roach te coveren. Moet alleen het power chord gedeelte nog tabben
Muah ik speel hem nu op een andere manier als op dat filmpje en ik kan em nu beter in de maat spelen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Leuk loopje is dat inderdaad wel ja.
Alleen dat sprongetje van G naar D is erg fijn om te doen. Dat stukje maakt echt de snelheid irritant.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:11 schreef The_Dean het volgende:
Bulldog camo top ook al vergeven. Gaat goed
Ik speel em zo, wel in drop Dquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
ik speel em zo. en die D op het begin van de 2e maat kun je ook open spelen maar dat klinkt niet zo goed als op 5e fret A snaar.
Orgineel zit hij ook hoger op de hals maar dit trekt je vingers lekker uit elkaar
Thx voor de welkom mannen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:41 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
wat voor snaren zitten daarop en wat voor dikte?
Die is wel rustiger voor je pink ja. Maar ik vond het wel fijn om met mijn versie te oefenen omdat je pink juist zoveel bezig is enzo. Deze gaat al een stuk rapper qua snelheid opbouw dat is wel waar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik speel em zo, wel in drop D
-|-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
-|-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
-|---------------9---------------------------9---------------------------9--------------------------9-------------|
-|-7-10-9-10---10-9-10-----10-9-10---10-9-10----10-9-10---10-9-10---10-9-10---10-9-10--|
-|------------------------------12-------------------------10-------------------------9---------------------------|
Fingersetting
1-2-1-2-1----2-1-2--------3-2-1-2-1---2-1-2-----2-2-1-2-1----2-1-2-1--2-1-2----1--2-1-2
Ok bedanktquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef Fruscayerdrix het volgende:
[..]
Thx voor de welkom mannen.
Snaren zijn Martin custom light .011.
je kan hem ook spelen alsquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die is wel rustiger voor je pink ja. Maar ik vond het wel fijn om met mijn versie te oefenen omdat je pink juist zoveel bezig is enzo. Deze gaat al een stuk rapper qua snelheid opbouw dat is wel waar.
Die eerste jump van 7 naar 10 zou je ook nog kunnen doen met je pink of ringvinger en dan je wijsvinger bijplaatsen, dat vind ik iets fijner gaan en vloeiender.
Ben jij dat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Papa Roach![]()
Dit blijf ik ook een gave cover vinden![]()
Ik ben blood brothers gaan spelen omdat in jou cover het zo makkelijk leekquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Papa Roach![]()
Dit blijf ik ook een gave cover vinden![]()
Yesh en thnxquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:53 schreef Fruscayerdrix het volgende:
[..]
Ben jij dat?
Toffe band zijn jullie trouwens!
Gaaf nummer datquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik ben blood brothers gaan spelen omdat in jou cover het zo makkelijk leek
van iron maiden?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik ben blood brothers gaan spelen omdat in jou cover het zo makkelijk leek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |