![4bl1S.jpg]()
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
hiddit
Expect the unexpected,
quote:
beter
maar het is wel is zo geweest dat er iedere avond gezellige potjes waren
hiddit
Expect the unexpected,
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 10:52 schreef 1-of-6Billion het volgende:[..]
Zit nog (bijna) elke avond te spelen (van ±20.00 tot ± 21.30) maar heb dan geen zin om te gaan zitten wachten in een verder lege server, dus ben vaak "elders"

jaa snap ik
en op het forum is het volgens mij ook wel is drukker geweest dus echt mensen zoeken via forum werkt vaak ook niet heel erg
'never been gone'
quote:
Ik ook, maar moet wel de tijd verdelen. Heb namelijk nog veel te veel andere vette games....
quote:
Zou inderdaad heel goed kunnen.....
Ben op dit moment niet met BF3 bezig, maar er komt weer een periode aan (dat voel ik gewoon

)
quote:
Ik koop juist veel te veel (Steam-sales en andere aanbiedingen), dat is het probleem
Maar ik vermaak me ook nog steeds prima met BF3.
hiddit
Expect the unexpected,
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 11:01 schreef rubbels het volgende:[..]
Zou inderdaad heel goed kunnen.....
Ben op dit moment niet met BF3 bezig, maar er komt weer een periode aan (dat voel ik gewoon

)
kijk zo willen we het horen
1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 11:04 schreef rubbels het volgende:[..]
Ik koop juist veel te veel (Steam-sales en andere aanbiedingen), dat is het probleem
Maar ik vermaak me ook nog steeds prima met BF3.
Neem een SSD, dan passen er 2 games op je PC en is de keuze niet zo moeilijk
I follow you......but not on Twitter
quote:
Haha, zou een oplossing zijn

Maar dan kan ik vast niet kiezen welke 2 ik wil
KroodjeBip
Spoordweling
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'iekue' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe driver failure (PnkBstrK.sys) ffab
Joepiedepoepie....
Ze zeggen op twitter dat ze aan een oplossing werken... zucht... (manueel updaten punkbuster werkt niet).
JK
In for a penny, in for a pound
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 10:52 schreef 1-of-6Billion het volgende:[..]
Zit nog (bijna) elke avond te spelen (van ±20.00 tot ± 21.30) maar heb dan geen zin om te gaan zitten wachten in een verder lege server, dus ben vaak "elders"

Al eens op teamspeak geweest? Daar kan je met z'n allen zo afspreken waar je wilt spelen of ze volgen je vanzelf wel.
KroodjeBip
Spoordweling
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef JK het volgende:[..]
Al eens op teamspeak geweest? Daar kan je met z'n allen zo afspreken waar je wilt spelen of ze volgen je vanzelf wel.
Kheb em nog nooit gezien
1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef JK het volgende:[..]
Veel te weinig.
I follow you......but not on Twitter
KroodjeBip
Spoordweling
quote:
Op maandag 23 januari 2012 18:21 schreef Leatherneck het volgende:Ik heb heel wat met me graphics lopen klooien, zowel instellingen van me grafische kaart als instellingen ingame, maar ik krijg bij grote mappen het "flikkeren" op verre afstanden niet weg. Iemand enig idee waar ik 't over heb en daar een oplossing voor weet?

quote:
Misschien dat dit je probleem verhelpt...
Thanks KroodjeBip! Ga ik gelijk even proberen.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
quote:
Als je kan joinen that is....