Wat voor trucjes?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een paar truukjes van de fysio mee gekregen, maar word je niet vrolijk van...
What's up, bro?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:27 schreef stbabylon het volgende:
I see my main man TukkerWaaassssuuuup
Ik heb een slechte rug en mag bijv. geen normale situps doen. Wat wel mag is omhoog komen, dan een minuut zo blijven zitten (zwevend in de lucht zeg maar), laten zakken en dat tig keer doen.quote:
Die trucjes ken ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een slechte rug en mag bijv. geen normale situps doen. Wat wel mag is omhoog komen, dan een minuut zo blijven zitten (zwevend in de lucht zeg maar), laten zakken en dat tig keer doen.
Of op je buik liggen en dan je armen en benen gestrekt 2~3 cm optillen en dat een minuut vasthouden. Ook weer tig keer doen.
Klinkt niet zo zwaar, maar is het wel. Maar goed, het trained heel erg de spieren in je rug, zodat die een deel van de belasting op zich nemen.
Klinkt als Pilatesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een slechte rug en mag bijv. geen normale situps doen. Wat wel mag is omhoog komen, dan een minuut zo blijven zitten (zwevend in de lucht zeg maar), laten zakken en dat tig keer doen.
Of op je buik liggen en dan je armen en benen gestrekt 2~3 cm optillen en dat een minuut vasthouden. Ook weer tig keer doen.
Klinkt niet zo zwaar, maar is het wel. Maar goed, het trained heel erg de spieren in je rug, zodat die een deel van de belasting op zich nemen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik reageer op Babs, en moet meteen plassen.
Jij zit definately in een andere contextquote:
Ja, ja, ja! Couln't agree more.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Liever geen seks dan slechte seks, brrr.
Fietsen is ook goed voor je (onder)rug is mijn ervaring.quote:
Dat doe ik al! Goed he.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:33 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Fietsen is ook goed voor je (onder)rug is mijn ervaring.
Niet het fietsen wat ik heb gedaan...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:33 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Fietsen is ook goed voor je (onder)rug is mijn ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |