Tomasso zei gisteren dat we in IJsland als echte mannen vis gaan vangen en eten. Ik hoef ineens niet meerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:28 schreef Steve het volgende:
Mijn zin in eten zou direct verdwijnen als dit op mijn bord zou liggen..
Bah vis.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tomasso zei gisteren dat we in IJsland als echte mannen vis gaan vangen en eten. Ik hoef ineens niet meer.
Ja maar dan sla je ze na het vangen dood. Dat vind ik minder erg dan levend op je bord hebben op een of andere manier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:46 schreef Vlarp het volgende:
Tomasso zei gisteren dat we in IJsland als echte mannen vis gaan vangen en eten. Ik hoef ineens niet meer.
Bah, doe eens niet!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:51 schreef Steve het volgende:
Hier zie je iemand er ook echt van eten.
you are becoming a real daredevilquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb zelfs vis op deze reis.
Als we dan toch gaan Survivallen.
jij hebt ook overal connecties en een mega netwerk :-)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zojuist mail gehad uit Milaan van die vriendin van cavalino, die licht met een zware longontsteking in jihet ziekenhuis
tète de veauquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt het bij vlees dan voor? oh ja, varken aan het spit ofzo, daar kan ik wel tegen. Of konijn met hoofd. Maar bij de meeste vleesproducten heb je er doorgaans niet zomaar een kop bijt (zou wat zijn, bij elke biefstuk opeens zo'n koeienkop op je tafel
).
Bij vis echt totaal geen moeite mee.
Jezus...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zojuist mail gehad uit Milaan van die vriendin van cavalino, die licht met een zware longontsteking in het ziekenhuis
Ik wist niet dat jullie zo close warenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zojuist mail gehad uit Milaan van die vriendin van cavalino, die licht met een zware longontsteking in het ziekenhuis
Zweefteefquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:35 schreef TheVulture het volgende:
"Waar gaat vrijheid over en wat is dat dan?" Zak erin zweefteef, ik wil gewoon rustig naar huis
Sorry, got some b-day company.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie gaat er mee lunchen in utrecht komende donderdag?
Ik zit dan heel hard aan een essay te schrijven wat ik al te lang uitstel elke keer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
De 26ste? Sure, dan ben ik op doorreis naar Meppel, maar daar hoef ik pas om 4 uur te zijn. Waar?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
Utrecht.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
of je reist even door naar diemen zuid dan trakteer ik :-)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Stelletje ondankbare barbaren!
Dan vraag ik wel 1 van de heel veel mensen op grindr om me te vergezellen voor een lunch!
we hebben contact, en zijn contact neemt nu contact met mij op, ik heb intussen ook overtuigend bewijs dat hij is wie hij zegt dat hij isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt ook overal connecties en een mega netwerk :-)
lol, veel plezier ermeequote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we hebben contact, en zijn contact neemt nu contact met mij op, ik heb intussen ook overtuigend bewijs dat hij is wie hij zegt dat hij is
Dus eigenlijk wil je daarmee zeggen dat het je eigen kloon is?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we hebben contact, en zijn contact neemt nu contact met mij op, ik heb intussen ook overtuigend bewijs dat hij is wie hij zegt dat hij is
Omdat Bartjebart jouw kloon isquote:
Huh?quote:
Ehquote:
Ik weet niet of je de PI gezien hebt die ik bij mijn eerste berichtje heb gezet...quote:
En dat overtuigend bewijs bestaat uit?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
wel iets meer dan dat hoorquote:
Ja dat doen we! omdat het leuk is!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:15 schreef Vlarp het volgende:
Jeej! Een rel!
Maar, serieus, gaan we nu rellen omdat we denken dat iemand wel de kloon is van iemand anders die dan toch de kloon weer niet blijkt te zijn, omdat zijn kloon al een andere is?.
Ha nee niet eens. Ik kan het wel een rel laten worden, maar dat doe ik maar nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:54 schreef Steve het volgende:
Niet dat je nu van een rel kunt spreken..
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:07 schreef Renesite het volgende:
Als het werk waar ik nu op solliciteer wat gaat worden moet ik mijn mening over Friezen bijstellen
Ik vind ze maar irritant omdat ze ten alle tijde een bepaald taaltje uitbrabbelen tegen iedereen terwijl niet iedereen Fries is.quote:
Wat maakt het ene noordelijke boerengat of het andere noordelijke boerengat nou voor verschil?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:07 schreef Renesite het volgende:
Als het werk waar ik nu op solliciteer wat gaat worden moet ik mijn mening over Friezen bijstellen
Dat doen Limburgers ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind ze maar irritant omdat ze ten alle tijde een bepaald taaltje uitbrabbelen tegen iedereen terwijl niet iedereen Fries is.
Erg nationalistisch imho.
Ah, net Limburg.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind ze maar irritant omdat ze ten alle tijde een bepaald taaltje uitbrabbelen tegen iedereen terwijl niet iedereen Fries is.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:10 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Wat maakt het ene noordelijke boerengat of het andere noordelijke boerengat nou voor verschil?
de zakjesgate rel en niet te vergeten tournament rel waren wel legendarischquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:54 schreef Steve het volgende:
Niet dat je nu van een rel kunt spreken..
watjequote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha nee niet eens. Ik kan het wel een rel laten worden, maar dat doe ik maar niet
je weet toch waarom je nooit met een groene auto friesland in moet rijden ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vertel eens?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je weet toch waarom je nooit met een groene auto friesland in moet rijden ?
Tournament rel, wat was er toen ad hand dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de zakjesgate rel en niet te vergeten tournament rel waren wel legendarisch
topic een week lang van de leg geweest, met 3 topis op 1 dag vol
Hey Pieter alles goed? Lkr terug van vakantie?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:30 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Allemaal? No way! Ik doe daar niet aan mee!![]()
Hey Homo's!
te laat nu ben je al besmetquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:30 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Allemaal? No way! Ik doe daar niet aan mee!![]()
Hey Homo's!
jij ookquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
te laat nu ben je al besmet
[..]
jij ook
Nierfalen? Door die longontsteking?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Is het nu totaal ongeloofwaardig als ik vertel dat Cavalinho na nierfalen in coma is beland
What the fck?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Is het nu totaal ongeloofwaardig als ik vertel dat Cavalinho na nierfalen in coma is beland
Ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Bij mij hetzelfdequote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij dit soort serieuze dingen wil ik het risico niet lopen dat het toch echt waar is en dan maar vol te blijven houden dat het niet zo is.
Liever te veel zorgen dan lacherig reageren op een situatie die vrij ernstig is.
Ik weet niet hoe persoonlijk je hem kent, maar laat het je iig niet persoonlijk beïnvloeden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde
Ik weet ook niet meer hoe te reageren
Bij iemand die bekend is, als is het maar indirect, ja, dan heb je helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij dit soort serieuze dingen wil ik het risico niet lopen dat het toch echt waar is en dan maar vol te blijven houden dat het niet zo is.
Liever te veel zorgen dan lacherig reageren op een situatie die vrij ernstig is.
Ik kreeg mijn koffer niet in de 348.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:32 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Bij iemand die bekend is, als is het maar indirect, ja, dan heb je helemaal gelijk.
Maar bij iemand op een internetforum heel mysterieus doet, anoniem wil blijven, maar steeds allemaal grote en ongeloofwaardige verhalen ophangt... Nee, sorry.
Ja, het doet mij ook heel weinigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:32 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Bij iemand die bekend is, als is het maar indirect, ja, dan heb je helemaal gelijk.
Maar bij iemand op een internetforum heel mysterieus doet, anoniem wil blijven, maar steeds allemaal grote en ongeloofwaardige verhalen ophangt... Nee, sorry.
Dat ook nog. Als je van griep naar coma floept, dan lijkt me dat niet iets wat je direct post (of via via door laat geven) naar mensen op een forum waar je net kwam kijken, en bovendien Heel Erg Anoniem wilt blijven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:26 schreef Waxxer het volgende:
Enerzijds vertelde hij zelf al dat hij wel iemand is met een rugzakje. Maar het is ook wel heel... eh, ja, ik kijk er van op hoe iemand zó snel van grieperig naar longontsteking tot een dermatig ernstig nierfalen afglijdt, dat hij in coma raakt. Dat gebeurt pas als je het niet, of te laat laat behandelen en als je nieren het niet doen dan ga je niet happy zitten posten dat je... enfin.
Onwaarschijnlijk zeg ik, maar zonder oordeel.
Nee, zie, Nezhi.... Er zit een heel verhaal, een geschiedenis achter, het is niet zó simpel...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:38 schreef Nezhi het volgende:
Ik vind het wel sneu dat iedereen hier constant op hem loopt te zeiken alsof hij een kloon is, en hij is niet eens degene die het nu doorgeeft, maar zijn vriendin (neem ik aan). Mensen hier vragen hem zelf iets over zichzelf te vertellen, en vervolgens roepen er wat mensen constant "lol jij bent een kloon" en verwijten hem dat hij alleen maar liegt
Beterschap, is hopen dat hij snel wakker wordt als het echt zo slecht gaat.
Dus je ligt bijna in coma, en dan zeg je tegen je vriendin "wacht, wacht, ik post sinds kort op een Nederlands forum, daar is een reeks, en daar moeten ze echt weten wat er met mij is gebeurd, ook al weten ze niet wie ik ben!" Terwijl hij schreef nooit Nederlands te spreken? En dan moet die buitenlandse vriendin helemaal uitzoeken hoe dat dan zit met Fok! en het homo-topic, wat zijn account dan is? Terwijl hij in coma raakt, door nierfalen en longontsteking?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:38 schreef Nezhi het volgende:
Ik vind het wel sneu dat iedereen hier constant op hem loopt te zeiken alsof hij een kloon isen hij is niet degene die het nu doorgeeft, maar zijn vriendin neem ik aan.
Ah. Dus als je echt iets hebt bereikt in je leven, dan ga je daar anoniem over opscheppen op een internetforum. Dat wist ik niet. Sorry.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:42 schreef Nezhi het volgende:
Nee hoor, dit is gelul van mensen die niet kunnen accepteren dat er mensen zijn die daadwerkelijk iets hebben bereikt in hun leven. Elke thread waar Cavalinho in post is er hetzelfde gezeik. Als het een kloon is, pech, dan heeft die maar wat leuke verhaaltjes verzonnen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:44 schreef Steve het volgende:
Als iemand dit verzint zou diegene behoorlijk in mijn achting dalen, omdat je hiermee wat mij betreft een grens zou overschrijden. Ik blijf ook mijn twijfels houden, maar ga er van uit dat iemand van hier niet zover zou gaan, en wens Cavalinho dan ook beterschap.
Dat vind ik erg kort door de bocht gedacht. Ervaring leert dat users die zo een topic binnenkomen met een dergelijk verhaal, vaak niet helemaal of zelfs helemaal niet de waarheid spreken. Vandaar de achterdochtigheid.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:42 schreef Nezhi het volgende:
Nee hoor, dit is gelul van mensen die niet kunnen accepteren dat er mensen zijn die daadwerkelijk iets hebben bereikt in hun leven. Elke thread waar Cavalinho in post is er hetzelfde gezeik.
Dat is erg makkelijk gedacht, je kunt mensen behoorlijk kwetsen door verhalen op te hangen en met je mee te laten leven.quote:Als het een kloon is, pech, dan heeft die maar wat leuke verhaaltjes verzonnen.
Als ik voor mezelf bekijk hoe ik dat aan zou pakken zou ik dat inderdaad een vreemde gang van zaken vinden. Als ik ergens een maandje meepost en er zou me iets gebeuren zou het voor mij of mijn omgeving geen prioriteit zijn aan die mensen door te geven dat er iets is. Dat zou ik zelfs nu alleen prioriteit vinden voor de paar mensen die ik hier persoonlijk en goed ken.quote:Als hij al gemailed heeft met TMM over dingen en bereid was om bewijs te sturen dat hij echt die persoon was, dan lijkt een emailtje van 'ik ben ziek' mij gewoon heel redelijk. Die vriendin kan dan toch sturen dat het erger is geworden, namelijk coma? Of zitten jullie ook paranoide thuis wanneer een vriend jullie een smsje stuurt dat hij ziek is?
Dat ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:47 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja... Indien echt waar, wens ik hem erg veel sterkte, net zoals ik alle mensen met nierfalen in een coma en in coma in het algemeen erg veel sterkte wens.
^quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:44 schreef Steve het volgende:
Als iemand dit verzint zou diegene behoorlijk in mijn achting dalen, omdat je hiermee wat mij betreft een grens zou overschrijden. Ik blijf ook mijn twijfels houden, maar ga er van uit dat iemand van hier niet zover zou gaan, en wens Cavalinho dan ook beterschap.
ik geloof het meer uit luiheid, waarom zou iemand zoveel moeite doen voor een kloon.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Sure, het verhaal is niet alledaags, maar ik geloof persoonlijk wel dat Cavalinho een echt persoon is (misschien ben ik daar wel te naief voor)
Helaas is dat op FOK! wel vaker voorgekomen.. maargoed, menselijk is het voordeel van de twijfel gevenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:03 schreef esperanza93 het volgende:
Wat is dat toch met al dat wantrouwen? Iemand liegt daar sowieso niet over tenzij de persoon ziek is. Ik denk er niet eens bij na dat iemand daarover zou kunnen liegen.
Het zou niet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:03 schreef esperanza93 het volgende:
Wat is dat toch met al dat wantrouwen? Iemand liegt daar sowieso niet over tenzij de persoon ziek is. Ik denk er niet eens bij na dat iemand daarover zou kunnen liegen.
Waar in Groningenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:03 schreef esperanza93 het volgende:
Omdat het hele verhaal op mij overkomt als een Münchhausen-door-kloon-syndroom. Aandacht trekken met de verhalen van een zelfverzonnen persoon, en daar dan mee posten op een forum. Dat gebeurt. En dat is ziek. En dat is extra ziek omdat we hier ook mensen hebben gehad (Gboy) waar wel echt iets mee was.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:03 schreef esperanza93 het volgende:
en hij gaat ook nog trouwenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:17 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Omdat het hele verhaal op mij overkomt als een Münchhausen-door-kloon-syndroom. Aandacht trekken met de verhalen van een zelfverzonnen persoon, en daar dan mee posten op een forum. Dat gebeurt. En dat is ziek. En dat is extra ziek omdat we hier ook mensen hebben gehad (Gboy) waar wel echt iets mee was.
Er zijn ook mensen die verzinnen dat ze bijvoorbeeld aan een ongeneeslijke ziekte lijden, en gaan daarover dan posten op een fora bedoeld voor patiënten. Ook ziek. Maar het gebeurt.
Ik geloof in Ockhams scheermes. Een kloon die verhalen verzint is een eenvoudigere, meer waarschijnlijke verklaring dan die een doodziek fotomodel dat vlak voor hij in coma raakt er voor zorgt dat dit bericht (door zijn buitenlandse Ferrari rijdende vriendin) wordt doorgeven aan de mensen op een forum waar hij sinds kort postte en waar werd getwijfeld aan het realiteitsgehalte van zijn bestaan.
En daarmee is niet uitgesloten dat het allemaal waar is, en hij in coma ligt en er zoiets is als The Flying Spaghetti Monster.
Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven, dat risico is vrij aanwezigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe persoonlijk je hem kent, maar laat het je iig niet persoonlijk beïnvloeden.
Want eenmaal medeleven gegeven ben je het voor altijd kwijtquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:31 schreef De_Directeur het volgende:
Dan nog. Ik bewaar m'n oprechte medeleven en steun liever voor mensen die ik in het echt ken, waar ik echt mee begaan ben, die echte problemen hebben (lichamelijk, psychisch of van welke aard dan ook), en die mijn steun echt kunnen gebruiken. Dat zijn er genoeg.
We hebben de afgelopen week veel gemaild 3x per dag over en weer, soms vrij persoonlijk, hij is afgelopen week in parijs al onwel geworden, daar heeft hij al aan een infuus gelegen, toen heb ik AK een beetje op hem gemopperd dat hij slecht voor zichzelf zorgde.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:40 schreef MisterO het volgende:
Tmm wat is je relatie met die jongen dat jij hierover wordt gemaild?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:55 schreef wonderer het volgende:
Waarom lezen jullie mijn boeken niet? Veel geloofwaardiger en je weet in ieder geval zeker dat het verzonnen is
Ik heb 'm ook, je kan 'm teruggeven en de mijne lezenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:56 schreef Steve het volgende:
Maar eerst moet ik Wicked eens lezen, zodat ik die weer aan Kugari kan teruggeven.
Moet Arthur nog drie maanden wachten, Wicked is niet om doorheen te komenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:56 schreef Steve het volgende:
Maar eerst moet ik Wicked eens lezen, zodat ik die weer aan Kugari kan teruggeven.
Welk kindermeisje op fok?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn.
Kijk eens naar dagboek van een kindermeisje hier op FOK!. Niet helemaal vergelijkbaar, maar goed.
Omdat ik mezelf ken, en dus geen tijd ga hebben (lees vrijmaken) daarvoor. Plus ik heb je boek niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:55 schreef wonderer het volgende:
Waarom lezen jullie mijn boeken niet? Veel geloofwaardiger en je weet in ieder geval zeker dat het verzonnen is
Misschien moet je een [homo]-voorleesavond organiseren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:55 schreef wonderer het volgende:
Herlezen van boeken, dat kan ik echt niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet Wicked weer eens herlezen.
Ik houd stiekem heel erg van het herlezen van boeken die ik fijn vind om te lezen.
Oh ja, da's best een leuk ideequote:Op woensdag 25 januari 2012 00:57 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Misschien moet je een [homo]-voorleesavond organiseren.
Ik ook. De tweede (derde, vierde) keer zie je altijd weer nieuwe dingen en verbanden, da's tof. En soms wil je je gewoon onderdompelen in dat gevoel dat een bepaald boek oproept.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd stiekem heel erg van het herlezen van boeken die ik fijn vind om te lezen.
Heeft niemand hem ooit gezien/gesproken dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:17 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Omdat het hele verhaal op mij overkomt als een Münchhausen-door-kloon-syndroom. Aandacht trekken met de verhalen van een zelfverzonnen persoon, en daar dan mee posten op een forum. Dat gebeurt. En dat is ziek. En dat is extra ziek omdat we hier ook mensen hebben gehad (Gboy) waar wel echt iets mee was.
Er zijn ook mensen die verzinnen dat ze bijvoorbeeld aan een ongeneeslijke ziekte lijden, en gaan daarover dan posten op een fora bedoeld voor patiënten. Ook ziek. Maar het gebeurt.
Ik geloof in Ockhams scheermes. Een kloon die verhalen verzint is een eenvoudigere, meer waarschijnlijke verklaring dan die een doodziek fotomodel dat vlak voor hij in coma raakt er voor zorgt dat dit bericht (door zijn buitenlandse Ferrari rijdende vriendin) wordt doorgeven aan de mensen op een forum waar hij sinds kort postte en waar werd getwijfeld aan het realiteitsgehalte van zijn bestaan.
En daarmee is niet uitgesloten dat het allemaal waar is, en hij in coma ligt en er zoiets is als The Flying Spaghetti Monster.
Oh bij films gaat het nog makkelijker dan bij boeken. Wel alleen films die ik goed/fijn/mooi vind.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Herlezen van boeken, dat kan ik echt niet.. Zelfde voor films, dan moet er wel echt een lange periode tussen zitten.
Wat nou stiekem. Ik vind herlezen héérlijk!quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n favoriete fantasy boekenreeks van in totaal 9 boeken (Robin Hobb met drie trilogieën) die ik toch wel elk jaar herlees. En dat gaat dan echt in een sneltreinvaart, maar ik vind ze zo fijn om mezelf totaal in te verliezen en ik ga altijd zo van de personages houdenquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:01 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat nou stiekem. Ik vind herlezen héérlijk!.
! Gewoon die herkenbaarheid, weten wat er komen gaat, weten dat je het boek toch al leuk vindt, nieuwe dingen in een boek ontdekken. Zelfde met films en series.
Ik ben in Golden Fool bezig nu (Foolquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb zo'n favoriete fantasy boekenreeks van in totaal 9 boeken (Robin Hobb met drie trilogieën) die ik toch wel elk jaar herlees. En dat gaat dan echt in een sneltreinvaart, maar ik vind ze zo fijn om mezelf totaal in te verliezen en ik ga altijd zo van de personages houden![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben in Golden Fool bezig nu (Fool![]()
). Voor het eerst in het Engels. Wel een beetje archaisch, hehe.
Toen ik (na Sinterklaas) De Gebroeders Leeuwenhart herlas wist ik weer waarom ik het vroeger zo mooi vond en nu vond ik het misschien nog wel mooierquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:10 schreef Steve het volgende:
Er zijn ook boeken die ik niet meer durf te lezen omdat ik ze de eerste keer zo mooi vond dat ik bang ben dat ze gaan tegenvallen. A Solitary Blue van Cynthia Voigt bijvoorbeeld, vond ik zo aangrijpend, zitten janken bij dat boek. Maar ben heel bang dat 'ie nu tegen zou vallen.
Ik had hem ook maar even gelezen voor ik hem jou gaf, zo mooi inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Toen ik (na Sinterklaas) De Gebroeders Leeuwenhart herlas wist ik weer waarom ik het vroeger zo mooi vond en nu vond ik het misschien nog wel mooier![]()
.
Ik heb alledrie de trilogieen in het Nederlands en vond dat ik ze nu maar eens in het Engels moest lezen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik heb ze altijd alleen in het Engels gelezen.
Grappigquote:Op woensdag 25 januari 2012 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb alledrie de trilogieen in het Nederlands en vond dat ik ze nu maar eens in het Engels moest lezen.
Ik heb trouwens twee Nederlandse versies van boek een van Farseer, blijkbaar heeft Meulenhoff de rechten later ook gekocht. Daar heet ie Bas (van Bastaard).
Ja, die serie vond ik ook niet zo tof. Die zou ik niet zo snel herlezen.quote:Vind die trilogie van die soldatenzoon trouwens drie keer niks, heb jij die ook gelezen?
Je kan toch ook wel tussen boekengeleuter doorquote:
Ik vond de wereld waar die serie zich in afspeelt ook niet leuk. Te "modern" ofzo. En de personages geen van allen erg likable.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:18 schreef wonderer het volgende:
Dat geleuter met die academie... heb er een half jaar over gedaan om het eerste boek door te komen, die andere twee wachten maar mooi
Vooruitwijzingen die je pas ontdekt bij herlezing.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. De tweede (derde, vierde) keer zie je altijd weer nieuwe dingen en verbanden, da's tof. En soms wil je je gewoon onderdompelen in dat gevoel dat een bepaald boek oproept.
Of dat, bijvoorbeeld, ja. Dat wil ik ook zo graag kunnen...quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:26 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Vooruitwijzingen die je pas ontdekt bij herlezing.Mulisch doet dat heel mooi in de Ontdekking van de Hemel.
Ik vind de relatie tussen Fitz en the Fool wel bijzonder op dat vlak eigenlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:25 schreef wonderer het volgende:
Yeah. Teleurstelling. Six Duchies is tof. Heel cliche, maar tof. Hierna ga ik de liveship trilogie weer herlezen (ik wilde meer Fool dus die heb ik eerst even overgeslagen).
Vind het wel jammer dat er heel winig lgbt in zit. Het wordt vrijwel helemaal genegeerd. Hoef niet per se m/m relaties of zo, maar dat het er wel is zeg maar...
Ben ook geen fan van de draken, maar die boeken waren voor mij wel weer genieten. Heb ze verslonden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:37 schreef wonderer het volgende:
Ik ben die draken een beetje zat..Maar ok.
En ja, Fitz en the Fool is echt prachtig. Ik had op een gegeven moment nog de neiging om slash te gaan zoeken, maar eigenlijk is het gewoon goed zo. Ze houden van elkaar, da's mooi
Ik had wel met hem te doen, hij kwam ontzettend aardig en oprecht over. Om dan te zien hoe hij moet worstelen met de acceptatie...quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Die knul uit Uit de kast vandaag, wat een nerd. En het geloof dat overal doorheen druppelt.
Ik zou niet weten wat ik moet doen met zulke tegenwerking. Ben ik blij dat ik niemand ken die me niet accepteert.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik had wel met hem te doen, hij kwam ontzettend aardig en oprecht over. Om dan te zien hoe hij moet worstelen met de acceptatie...
Eerst feiten checken idd jwt...quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik betrap me er gewoon op dat ik het hele Cavalinho-verhaal niet geloof..
.
Misschien had de kloner er genoeg van en is de kloon nu "dood"quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik betrap me er gewoon op dat ik het hele Cavalinho-verhaal niet geloof..
.
ik heb zelfs het adres en kamernummer in het ziekenhuis, vind ik ook vrij overtuigend, kan ik een kaartje sturen, maar nu dat ie in coma ligt lijkt me dat zo zinloos, ik heb hier wel drie kaarsjes brandende...quote:
Dat lijken mijn verhalen ook wel eens. Maakt ze en mij niet minde waar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Het verhaal klinkt inderdaad als de climax van een soapverhaallijn
ja hij is in het ziekenhuis beland met een longontsteking, uiteindelijk is hij door nierfalen in een coma belandquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijken mijn verhalen ook wel eens. Maakt ze en mij niet minde waar.
Maar ligt cabalinho nu in een coma? Is dat t verhaal?
Pas jij trouwens wel op met koala's? Ze lijken lief en knuffelbaar, maar ondertussen....quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Oké. Nou ja wie weet. T is een raar verhaal maar rare verhalen bestaan. Dus indien waar, dan is t heftig en wens ik m veel sterkte en beterschap.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:06 schreef Ang3l het volgende:
Koala's are the least of my worries.
Inmiddels in t wild al goanna's, flying foxes, copperhead snakes, wallaby's, vechtende kangoeroes, possums, bloedzuigers, krijsende papegaaien en magpies en vandaag op t strand wilde dingo's gezien. Die koala maakt me niks meer
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
iemand tips om te voorkomen dat mijn kat elke ochtend als ik uit kan slapen op mijn hoofd gaat springen? Slaapkamer deur dicht = krabben @ deur + miauwen..
Tuinslangen ook een probleem?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:13 schreef Waxxer het volgende:
...copperhead snakes...?
Wil je mij (mag ik daarmee spotten? Ja, daar mag ik mee spotten), wil je mij in een inrichting krijgen dan moet je een ontmoeting arrangeren tussen mij en een slang.![]()
tja.. 's avonds op de bank vind ik het wel gezellig, maar om 8 uur in de ochtend als ik eindelijk een keer uit kan slapen is het minder prettigquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik vergat de spinnen.*ril*
De Kruisspin en wolfsspin of die krengen bij TMM in huis verbleken bij t zien van de spinnen hier in huis soms. Sodeju zeg!!
Asielquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
tja.. 's avonds op de bank vind ik het wel gezellig, maar om 8 uur in de ochtend als ik eindelijk een keer uit kan slapen is het minder prettig
Keertje vroeg opstaan en om 7 uur op zijn kop springen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
tja.. 's avonds op de bank vind ik het wel gezellig, maar om 8 uur in de ochtend als ik eindelijk een keer uit kan slapen is het minder prettig
"Nee-nee!" roepen en dan aan de kant zetten helpt misschien. Wel héél erg lief, zo'n intelligente poes met contactuele vaardigheden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Vraag het in F&F? Er is een stopcontactding met rustgevende hormoonen..quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
iemand tips om te voorkomen dat mijn kat elke ochtend als ik uit kan slapen op mijn hoofd gaat springen? Slaapkamer deur dicht = krabben @ deur + miauwen..
Oh dat is ook wel wat voor mij... Of werkt het alleen bij katten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Vraag het in F&F? Er is een stopcontactding met rustgevende hormoonen..
lol daar heb ik nog nooit van gehoord, is dat wel diervriendelijk dan? Vlak voor het slapengaan gaat ie ook altijd nog een half uurtje hysterisch door het huis rennen achter een blaadje aan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Vraag het in F&F? Er is een stopcontactding met rustgevende hormoonen..
Valeriaan? Hoe is het eigenlijk met jou? Heb je al zooooo lang niet gesprokenquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel wat voor mij... Of werkt het alleen bij katten?
De avond ervoor, er voor zorgen dat hij voldoende eten heeft voor de ochtendquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
Dat maakt geen verschil helaasquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De avond ervoor, er voor zorgen dat hij voldoende eten heeft voor de ochtend
gewoon het huis uit pleuren die katquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Dat maakt geen verschil helaas
Tssk.. waar is de liefde voor dieren..quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon het huis uit pleuren die kat
Je hebt het tegen Yuri... die heeft alleen liefde voor zichzelfquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Tssk.. waar is de liefde voor dieren..
"Tssk"quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Tssk.. waar is de liefde voor dieren..
Weet niet of je het hier kan krijgen, maar zo een spuitje met een sensor is handig. Als de kat dan in de buurt komt blaast het luchtquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Buiten de slaapkamer houden en volhouden tot hij niet meer krabt en miauwt... Dat is zo'n beetje de enige oplossing die er is denk ik...quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Oh je derde boek is al uit toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:55 schreef wonderer het volgende:
Wat ik ook sneu vind is dat iemand die hier praktisch bijna nooit post zo'n duidelijk beeld heeft van alles wat hier zou spelen en daar zo'n duidelijke mening over heeft. Misschien moet je eerst alle feiten kennen en het hele verhaal echt gevolgd hebben voordat je zo concreet je mening vormt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:38 schreef Nezhi het volgende:
Ik vind het wel sneu dat iedereen hier constant op hem loopt te zeiken alsof hij een kloon is, en hij is niet eens degene die het nu doorgeeft, maar zijn vriendin (neem ik aan). Mensen hier vragen hem zelf iets over zichzelf te vertellen, en vervolgens roepen er wat mensen constant "lol jij bent een kloon" en verwijten hem dat hij alleen maar liegt
Ik vraag me af of dat wel zo diervriendelijk is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Weet niet of je het hier kan krijgen, maar zo een spuitje met een sensor is handig. Als de kat dan in de buurt komt blaast het luchtmisschien krabt die dan niet bij de deur.
Oh ja!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Buiten de slaapkamer houden en volhouden tot hij niet meer krabt en miauwt... Dat is zo'n beetje de enige oplossing die er is denk ik...
Zo blij dat ik er nooit aan begonnen ben dat het monster hier op de slaapkamer mag komen...
Haha ja hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja!
Ik hoor je er nooit over!Vind je 't nog wel leuk?
Met mijn boog schoot ik een albatrosquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Tssk"
Ach en wee, ben ik de klos....
hahah, ja ik bedoelde iets zoals een luchtverfrisser. Blaast gewoon wat lucht, schrikt de kat van en gaat die wegquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat wel zo diervriendelijk is.
Edit: je bedoeld zo'n ding zoals die luchtverfrissers? Ik dacht dat je em iets wou inspuiten wat dan een pufje lucht blaast
dan is het niet een kloon van iemand uit dit topic want die zou het niet doen bij tmmquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:48 schreef De_Directeur het volgende:
Hè, ik had gehoopt dat er inmiddels een Spannende Ontknoping was over die Cavalino-kloon.
En ik geloof er nog steeds geen drol van. Volgens mij wordt TMM heel erg voor het lapje gehouden.
TMM zelf? Zou me niets verbazenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan is het niet een kloon van iemand uit dit topic want die zou het niet doen bij tmm
Nah, niet iemand van de vaste posters, dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan is het niet een kloon van iemand uit dit topic want die zou het niet doen bij tmm
Ja eigenlijk is dat wel weer, gedisciplineerd negeren, door hem binnen te laten beloon jij hem eigenlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Buiten de slaapkamer houden en volhouden tot hij niet meer krabt en miauwt... Dat is zo'n beetje de enige oplossing die er is denk ik...
Zo blij dat ik er nooit aan begonnen ben dat het monster hier op de slaapkamer mag komen...
Sja oordopjes heb ik standaard al inquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja eigenlijk is dat wel weer, gedisciplineerd negeren, door hem binnen te laten beloon jij hem eigenlijk.
Oordopjes wil helpen
Nou de bewijzen voor zijn bestaan stapelen zich op, hij had de nodige redenen om anoniem te blijven, er zijn een aantal mensen niet blij dat hij hier gepost heeft, dus laten we hier maar over hem ophouden en er verder meer aandacht aan geven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat ik ook sneu vind is dat iemand die hier praktisch bijna nooit post zo'n duidelijk beeld heeft van alles wat hier zou spelen en daar zo'n duidelijke mening over heeft. Misschien moet je eerst alle feiten kennen en het hele verhaal echt gevolgd hebben voordat je zo concreet je mening vormt.
Daarnaast vind ik het ook een wat ongeloofwaardig verhaal, ondanks het adres van het ziekenhuis en zo (en die ijldroom). Maar mocht het zo zijn dan wens ik hem absoluut heel veel sterkte toe. Dat zal hij nodig gaan hebben!
In de loop der jaren leer je wel je huid katproof te makenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha ja hoorMaar zo af en toe frustreert het me wel... Als ie m'n behang weer eens gesloopt heeft bijvoorbeeld
Pas een half jaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh je derde boek is al uit toch?
Niks ten nadele van Dick maar Cava schreef vrijwel foutloos Nederlands, dus nee, onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
TMM zelf? Zou me niets verbazen
Mij wel eigenlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
TMM zelf? Zou me niets verbazen
Ssssst...quote:
Zo'n daglichtlamp?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moet je zo'n speciale lamp kopen
Wat leuk dat je me uitnodigdquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is al winter. Maar ik snap je, ik vind het ook een kutperiode van het jaar, zelfs zonder speciale omstandigheden
.
Pluspunt, over ruim twee weken ben ik jarig.
Heteroquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:17 schreef Waxxer het volgende:
@Vlarp: thee + fleecedeken en hop op de bank. En neem ook een poesje.
Poesjesquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:17 schreef Waxxer het volgende:
@Vlarp: thee + fleecedeken en hop op de bank. En neem ook een poesje.
Ik vier het nietquote:
Vlarp viert het dan vast in 3 keerquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vier het niet. Je mag het best zelf in een kroeg vieren hoor
.
Ja die ja... die schijnen te helpenquote:
Jij bent ook een echte kattenman he?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vlarp viert het dan vast in 3 keer
O wee als nu blijkt dat je het toch viertquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vier het niet. Je mag het best zelf in een kroeg vieren hoor
.
Ik vier het waarschijnlijk wel voor familie (om geld te vangenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O wee als nu blijkt dat je het toch viert.
Ik heb niks met katten... hondenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij bent ook een echte kattenman he?
geef 'm je bankrekeningnummerquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vier het waarschijnlijk wel voor familie (om geld te vangen). Maar je bent geen familie.
Dan wel een dobermann he?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb niks met katten... honden
quote:
Daar heb je ook een poezenuitvoering vanquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een Chow Chow?!Lijkt wel een knuffelbeertje.
Een soort hondenversie van Teddy Ruxpin.
Hahahaquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:59 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Daar heb je ook een poezenuitvoering van
[ afbeelding ]
Was mijn handje aan het wapperen bij mijn broers huuske. Gaat het huis uit. Even internet geinstalleerd en zoquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:35 schreef De_Directeur het volgende:
Wat is het hier rustig opeens. Liggen jullie allemaal in coma of zo?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:35 schreef De_Directeur het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:35 schreef De_Directeur het volgende:
Ja, misschien bestaat God ook wel echt en zo, en heeft-ie inderdaad een kuthekel aan homo's. Zou kunnen. Maar niet erg waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:15 schreef Waxxer het volgende:
Straks is het allemaal wél echt waar.
Dan krijgen we er stuk voor stuk enorm van langs.
Ook van Netzi.
Ja maar als dat ook nog waar blijkt te zijn, zijn de rapen écht gaar!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:18 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ja, misschien bestaat God ook wel echt en zo, en heeft-ie inderdaad een kuthekel aan homo's. Zou kunnen. Maar niet erg waarschijnlijk.
En wie is Nazi?
Woedend?! Furieus ben ik!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:17 schreef Waxxer het volgende:
Oh sorry, het spijt me echt Steve.![]()
Het was helemaal niet mijn bedoeling jou boos of zelfs woedend te maken.
![]()
Het duurde ff voordat dit kwartje vielquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:35 schreef De_Directeur het volgende:
Nee die Nehtzi die hier opeens best vaak is, die is fél tegen onze hardop uitgesproken twijfels over het verhaal en laat dat duidelijk blijken. Ik ben alleen de daadwerkelijke username even kwijt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:18 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ja, misschien bestaat God ook wel echt en zo, en heeft-ie inderdaad een kuthekel aan homo's. Zou kunnen. Maar niet erg waarschijnlijk.
En wie is Nazi?
Ik vind de grapje niet zo luek!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het duurde ff voordat dit kwartje viel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |