Tomasso zei gisteren dat we in IJsland als echte mannen vis gaan vangen en eten. Ik hoef ineens niet meerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:28 schreef Steve het volgende:
Mijn zin in eten zou direct verdwijnen als dit op mijn bord zou liggen..
Bah vis.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tomasso zei gisteren dat we in IJsland als echte mannen vis gaan vangen en eten. Ik hoef ineens niet meer.
Ja maar dan sla je ze na het vangen dood. Dat vind ik minder erg dan levend op je bord hebben op een of andere manier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:46 schreef Vlarp het volgende:
Tomasso zei gisteren dat we in IJsland als echte mannen vis gaan vangen en eten. Ik hoef ineens niet meer.
Bah, doe eens niet!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:51 schreef Steve het volgende:
Hier zie je iemand er ook echt van eten.
you are becoming a real daredevilquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb zelfs vis op deze reis.
Als we dan toch gaan Survivallen.
jij hebt ook overal connecties en een mega netwerk :-)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zojuist mail gehad uit Milaan van die vriendin van cavalino, die licht met een zware longontsteking in jihet ziekenhuis
tète de veauquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt het bij vlees dan voor? oh ja, varken aan het spit ofzo, daar kan ik wel tegen. Of konijn met hoofd. Maar bij de meeste vleesproducten heb je er doorgaans niet zomaar een kop bijt (zou wat zijn, bij elke biefstuk opeens zo'n koeienkop op je tafel
).
Bij vis echt totaal geen moeite mee.
Jezus...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zojuist mail gehad uit Milaan van die vriendin van cavalino, die licht met een zware longontsteking in het ziekenhuis
Ik wist niet dat jullie zo close warenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Zojuist mail gehad uit Milaan van die vriendin van cavalino, die licht met een zware longontsteking in het ziekenhuis
Zweefteefquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:35 schreef TheVulture het volgende:
"Waar gaat vrijheid over en wat is dat dan?" Zak erin zweefteef, ik wil gewoon rustig naar huis
Sorry, got some b-day company.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
wie gaat er mee lunchen in utrecht komende donderdag?
Ik zit dan heel hard aan een essay te schrijven wat ik al te lang uitstel elke keer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
De 26ste? Sure, dan ben ik op doorreis naar Meppel, maar daar hoef ik pas om 4 uur te zijn. Waar?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
Utrecht.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
of je reist even door naar diemen zuid dan trakteer ik :-)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Stelletje ondankbare barbaren!
Dan vraag ik wel 1 van de heel veel mensen op grindr om me te vergezellen voor een lunch!
we hebben contact, en zijn contact neemt nu contact met mij op, ik heb intussen ook overtuigend bewijs dat hij is wie hij zegt dat hij isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt ook overal connecties en een mega netwerk :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |