Jah, met name decollega die ook haar kindje verloor is iemand met wie ik heel goed kan praten. Zij is ook al een keer hier geweest en binnenkort ga ik daar een keer met Stef heen, haar dochter is een half jaar jonger als Stef dus dat is wel gezelligquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tjesses... wat heftig! Hopelijk hebben jullie steun aan elkaar
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn telefoon is van de tafel geflikkerd nou doet mijn aan/uit het niet goed meerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gister flikkerde mijn camera van tafel![]()
![]()
Hij deed het nog tho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slimme zet idd :'0quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Mirjam het volgende:
glossybox plaatst net dit op hun facebook:
[..]
hallo, inbrekers anyone?
Sure.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Dames, zouden jullie me willen helpen met een schoolopdracht? Ik moet wat data verzamelen voor een stukje, maar m'n mensen raken op.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Dames, zouden jullie me willen helpen met een schoolopdracht? Ik moet wat data verzamelen voor een stukje, maar m'n mensen raken op.
NEINquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Kom maar opquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
tuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |