quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Mirjam het volgende:
glossybox plaatst net dit op hun facebook:
[..]
hallo, inbrekers anyone?
Selektvrachtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hallo, inbrekers anyone?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hallo, inbrekers anyone?
sowieso, vooralsnog ben ik niet heel erg enorm onder de indruk van wat er in zitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Selektvracht
Goeden reden om geen glossybox te nemen
tjesses... wat heftig! Hopelijk hebben jullie steun aan elkaarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:59 schreef Incantrix het volgende:
Wel bizar, in mijn afwezigheid is plotseling de dochter van een collega overleden en de vader van een andere collegaNaast de andere collega die ook haar kindje verloor tijdens de zwangerschap (zij is 3 dagen na mij bevallen) is het wel een redelijk raar gebeuren zo
selektvracht heeft het bij bleiblei ooit voor elkaar gekregen om zijn bestelde accuboormachine door het bovenraampje van de slaapkamer in zijn flat (dat op een kier stond) heen te keilenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Gelukkig geven ze het bij ons gauw bij de buren af.. + ze zien toch wel dat er niemand thuis is aangezien beide auto's gewoon weg zijn overdag
nee!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
selektvracht heeft het bij bleiblei ooit voor elkaar gekregen om zijn bestelde accuboormachine door het bovenraampje van de slaapkamer in zijn flat (dat op een kier stond) heen te keilen
Selektvracht
hij kwam er ook pas na een week achter, want dat pakje lag natuurlijk achter het gordijn...quote:
Holyquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
selektvracht heeft het bij bleiblei ooit voor elkaar gekregen om zijn bestelde accuboormachine door het bovenraampje van de slaapkamer in zijn flat (dat op een kier stond) heen te keilen
Selektvracht
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij kwam er ook pas na een week achter, want dat pakje lag natuurlijk achter het gordijn...
Goeden kleurtjesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
https://docs.google.com/s(...)1NTFaOVh6cXZ2b2NjRWc
ohquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:11 schreef bleiblei het volgende:
Twaren een schuurmachine en slijptol. Zag pas 3 maanden later bij het stofzuigen de spullen liggen achter het gordijn
quote:Gwen zegt:
NicKLaS | FM12 !!! zegt:
Kan ik nu ook alles verwijderen?
Goeden stashquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh kun je dat ook aanpassenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Goeden stash. Is het alleen niet makkelijker lezen als de tweede kolom breed genoeg is zodat alles op 1 regel past?
Jah, met name decollega die ook haar kindje verloor is iemand met wie ik heel goed kan praten. Zij is ook al een keer hier geweest en binnenkort ga ik daar een keer met Stef heen, haar dochter is een half jaar jonger als Stef dus dat is wel gezelligquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tjesses... wat heftig! Hopelijk hebben jullie steun aan elkaar
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |