Ik heb hem ook gelezen maar ik weet volgens mij niet eens meer waar het over gingquote:Op maandag 23 januari 2012 23:02 schreef APK het volgende:
Was dat boek eigenlijk nog wat?
is al heeeeeeel lang geleden dat ik dat gelezen heb
De Lombokstraat is volgens mij in vele steden idd in een achterbuurt, maar het is echt heel mooi daarquote:Op maandag 23 januari 2012 23:06 schreef CarOnline het volgende:
Lombok.. klinkt zo Lomschool. En bij ons had je de Lombokstraat en dat was een beetje pauper. Dus belachelijk genoeg trekt me dat dan niet. Ondanks de foto's
Ja, enjoy!quote:Ik ga Karl kieken.
Ben benieuwd. Hij ging ook naar Japan toch?
Ja en ik zag de foto's en ik geloof je meteen! Nou ja, wie weet kom ik er ooit nog eens.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
De Lombokstraat is volgens mij in vele steden idd in een achterbuurt, maar het is echt heel mooi daar
[..]
Hahaha, dat klinkt goed.quote:Ja, enjoy!
Oh help.quote:
Hebben ze dat ding in Rusland?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:27 schreef CarOnline het volgende:
Zeker met de Airbus 380. Weet je wel. Waar ik in zit.
Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben ze dat ding in Rusland?
Zal wel alleen staanplaatsen zijn
De A380 is die dubbeldekker jeweets?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee.
Ik dacht het. Ah well. Eerst Karl. En nog 3 weken zenuwen
Tering, dan heb ik 6 pammetjes nodig voordat ik daar instapquote:Op maandag 23 januari 2012 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
De A380 is die dubbeldekker jeweets?
[ afbeelding ]
Gaat leuk worden hoor!
Ze hebben die dubbeldekker nog niet en zo vaak valt er nou ook weer niet iets van Aeroflot uit de luchtquote:Op maandag 23 januari 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tering, dan heb ik 6 pammetjes nodig voordat ik daar instap
Oh vandaar, er stond al dubbeldekker bij. Toen dacht ik nog: ja, zal welquote:Op maandag 23 januari 2012 23:34 schreef APK het volgende:
[..]
De A380 is die dubbeldekker jeweets?
[ afbeelding ]
Gaat leuk worden hoor!
Ik ga ook niet. Veel te grootquote:Op maandag 23 januari 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tering, dan heb ik 6 pammetjes nodig voordat ik daar instap
ow..... alleen een paar scheurtjes ?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Er zaten wat scheurtjes bij de vleugels. Meer niet
Jah.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..... alleen een paar scheurtjes ?![]()
ja dan valt het nog mee![]()
Hou op!quote:Op maandag 23 januari 2012 23:49 schreef APK het volgende:
Whahaha, die vleugels wapperen tijdens turbulentie joh!
Enjoyquote:Op maandag 23 januari 2012 23:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hou op!
Ik ga Karl kijken. Karl en z'n Bucketlist
Mijn Bucketlistquote:Op maandag 23 januari 2012 23:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hou op!
Ik ga Karl kijken. Karl en z'n Bucketlist
en dat is???quote:Op maandag 23 januari 2012 23:53 schreef APK het volgende:
Ik heb nog één ding op mijn to do list, en dat ga ik morgen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |