klopt, al beginnen er nu weer wat kansjes te komenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
Ik heb hem ook aanstaan, veel is er niet aan.
Afrika hequote:Op zondag 5 februari 2012 21:50 schreef NLGooner het volgende:
Is het altijd zo leeg in die stadions?
dat ghana een rode kaart heeft gekregenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:42 schreef Anonymousz het volgende:
wat betekent de kleine rode vierhoek boven ghana ?
dank jequote:Op woensdag 8 februari 2012 18:42 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
dat ghana een rode kaart heeft gekregen
1ste helft gemistquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:09 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
onterechte penalty ook wel
Is Kalou niet geblesseerd? Al moet het ook zonder hem met de Toure's, Gervingo en meer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Mali mag van mij wel winnen straks.. Maar goed, Drogba en Kalou zullen wel te sterk zijn, vrees ik
ghanaquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
1ste helft gemist
wie had een pingel?
En Baas Bonyquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Kalou niet geblesseerd? Al moet het ook zonder hem met de Toure's, Gervingo en meer.
jammerquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:47 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
die alleen maar op de bank zit
Inderdaad: 2 wedstrijden ingevallen, 1 wedstrijd 90 minuten lang gespeeld, een assist en een goal tot nu toe om precies te zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:47 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
die alleen maar op de bank zit
Heb je de goal wel gezien?.....quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:50 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Inderdaad: 2 wedstrijden ingevallen, 1 wedstrijd 90 minuten lang gespeeld, een assist en een goal tot nu toe om precies te zijn.
Zou goed kunnen, volg het nieuws er om heen niet zo, kijk alleen een beetje naar de wedstrijdenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Kalou niet geblesseerd? Al moet het ook zonder hem met de Toure's, Gervingo en meer.
Mooier krijg je ze niet neequote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:50 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Inderdaad: 2 wedstrijden ingevallen, 1 wedstrijd 90 minuten lang gespeeld, een assist en een goal tot nu toe om precies te zijn.
Ik heb hem liever bij Vitesse in de basis staan ja, maar als hij dan toch op de Afrika Cup aanwezig is, laat hem daar dan maar veel spelen en happy terug komen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel tegen de verwachting in. Of je daar alleen blij mee moet zijn als Vitesse supporter weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |