Ik weet dus even niet waar ik moet beginnen..
Ik ben een 18 jarige (licht) autistische jongen die voorkeur heeft naar jonge jongens van 12, 13, 14 maar ook 15-17 jaar. Ook ben ik 1 jaar geleden 4 jaar lang gepest.
Ik heb ook een broer die het wel beter heeft, hij gaat elke avond weg met vrienden terwijl ik maar elke dag thuis zit achter me computer, ik voel me ook erg eenzaam de laatste tijd, en ook licht depressief.
Ik zou het ook totaal niet erg vinden als de wereld zou vergaan, of als ik binnenkort dood zou gaan.
Er hoeft namelijk maar een klein dingetje te gebeuren (bijvoorbeeld een ongeluk krijgen, en me leven voortzetten in een rolstoel) om een einde aan me leven te maken. (Hoewel ik dit me familie nooit aan zou kunnen doen)
Ik volg nu een mbo opleiding, en vind geen een opleiding leuk. Ik voel me zelfs nutteloos met wat ik nu aan het doen ben. Ik zie namelijk ook weinig toekomst voor mijzelf; Een 18 jarige onzekere autistische jongen die voorkeur heeft naar jonge jongens, en die het leven nu al zat is.
Het liefst wil ik over een paar jaar het huis uit gaan, en op mijzelf gaan wonen met een hele hoop cannabis..
Ik heb hier trouwens ook nog niet met me ouders over gepraat, en heb ook geen zin om naar een psycholoog enzo te gaan..
Het lucht iig wel op dat ik het hier kwijt kan.