abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107158300
Ik weet dus even niet waar ik moet beginnen..

Ik ben een 18 jarige (licht) autistische jongen die voorkeur heeft naar jonge jongens van 12, 13, 14 maar ook 15-17 jaar. Ook ben ik 1 jaar geleden 4 jaar lang gepest.

Ik heb ook een broer die het wel beter heeft, hij gaat elke avond weg met vrienden terwijl ik maar elke dag thuis zit achter me computer, ik voel me ook erg eenzaam de laatste tijd, en ook licht depressief.

Ik zou het ook totaal niet erg vinden als de wereld zou vergaan, of als ik binnenkort dood zou gaan.

Er hoeft namelijk maar een klein dingetje te gebeuren (bijvoorbeeld een ongeluk krijgen, en me leven voortzetten in een rolstoel) om een einde aan me leven te maken. (Hoewel ik dit me familie nooit aan zou kunnen doen)

Ik volg nu een mbo opleiding, en vind geen een opleiding leuk. Ik voel me zelfs nutteloos met wat ik nu aan het doen ben. Ik zie namelijk ook weinig toekomst voor mijzelf; Een 18 jarige onzekere autistische jongen die voorkeur heeft naar jonge jongens, en die het leven nu al zat is.

Het liefst wil ik over een paar jaar het huis uit gaan, en op mijzelf gaan wonen met een hele hoop cannabis..

Ik heb hier trouwens ook nog niet met me ouders over gepraat, en heb ook geen zin om naar een psycholoog enzo te gaan..

Het lucht iig wel op dat ik het hier kwijt kan.
pi_107158547
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Frankvv het volgende:
en heb ook geen zin om naar een psycholoog enzo te gaan..
Dan maak je maar zin.

Een psycholoog kan meer voor je doen dan een stel forummers (zie het andere topic).
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_107158900
Ik zou toch maar een psycholoog opzoeken als ik jou was.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_107159202
vind ik wel erg voor je. Maar wat is nu eigenlijk het probleem?
UITGESCHREVEN
pi_107159294
Bedoel je met 'voorkeur' je geaardheid?

Ik zou zeggen: Positief denken is het halve werk, maar dat zal wel niet eenvoudig zijn. Maar grow some attitude, je bent pas 18 man, ik wou dat ik weer 18 kon zijn ;)
pi_107161398
-

[ Bericht 100% gewijzigd door motorbloempje op 23-01-2012 23:09:39 ]
  maandag 23 januari 2012 @ 23:23:44 #7
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_107162455
En deze is weer open.

Doe allemaal een beetje normaal tegen TS, tegen lollige opmerkingen zal worden opgetreden
pi_107162565
Wat zeiden je ouders toen je hen dit vertelde? Hebben zij voorgesteld om met een psycholoog te gaan praten?
pi_107162660
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:25 schreef Lovefoxxy het volgende:
Wat zeiden je ouders toen je hen dit vertelde? Hebben zij voorgesteld om met een psycholoog te gaan praten?
quote:
Ik heb hier trouwens ook nog niet met me ouders over gepraat
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_107162828
quote:
8s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[..]

Oh verkeerd gelezen 8)7. Sorry.

TS; praat er met je ouders over :) Of als je je daar niet goed bij voelt, met de huisarts.
pi_107162849
Dat snap ik nou echt niet wat is er leuk aan jonge jongetjes?
pi_107163072
Welke MBO-opleiding volg je dan?
  maandag 23 januari 2012 @ 23:37:06 #13
348191 Mr.117
I shoot my way out.
pi_107163078
Naar een psycholoog gaan heb je misschien geen zin in, maar het helpt echt.
pi_107164880
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef picardmike het volgende:
vind ik wel erg voor je. Maar wat is nu eigenlijk het probleem?
Eenzaamheid, veel te negatief over mijzelf, het leven gewoon zat zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef El_Liberaliste het volgende:
Bedoel je met 'voorkeur' je geaardheid?

Ik zou zeggen: Positief denken is het halve werk, maar dat zal wel niet eenvoudig zijn. Maar grow some attitude, je bent pas 18 man, ik wou dat ik weer 18 kon zijn ;)
Was dat positief denken maar zo makkelijk, maar ik ben inderdaad nog jong ja..
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:32 schreef Bombshell het volgende:
Dat snap ik nou echt niet wat is er leuk aan jonge jongetjes?
Daarmee word je geboren he, maar val dan ook wel weer op 15-17 jarige
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:37 schreef brojo het volgende:
Welke MBO-opleiding volg je dan?
Bedrijfsadministratie
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:37 schreef Mr.117 het volgende:
Naar een psycholoog gaan heb je misschien geen zin in, maar het helpt echt.
Zit er nu inderdaad toch wel over na te denken, maar wil misschien toch wachten tot ik iets ouder ben..
pi_107165217
Tja wil je er wel iets aan doen? anders heeft het allemaal weinig nut he.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_107165265
Waarom zou je wachten met naar de psycholoog gaan? Het klinkt alsof je er dringend behoefte aan hebt en als je erg met de situatie zit, kan het toch geen kwaad om een psycholoog een kans te geven?
pi_107166262
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Frankvv het volgende:
Ik weet dus even niet waar ik moet beginnen..

Ik ben een 18 jarige (licht) autistische jongen die voorkeur heeft naar jonge jongens van 12, 13, 14 maar ook 15-17 jaar. Ook ben ik 1 jaar geleden 4 jaar lang gepest.

Ik heb ook een broer die het wel beter heeft, hij gaat elke avond weg met vrienden terwijl ik maar elke dag thuis zit achter me computer, ik voel me ook erg eenzaam de laatste tijd, en ook licht depressief.

Ik zou het ook totaal niet erg vinden als de wereld zou vergaan, of als ik binnenkort dood zou gaan.

Er hoeft namelijk maar een klein dingetje te gebeuren (bijvoorbeeld een ongeluk krijgen, en me leven voortzetten in een rolstoel) om een einde aan me leven te maken)
Noem dat maar een klein dingetje :D

quote:
Het liefst wil ik over een paar jaar het huis uit gaan, en op mijzelf gaan wonen met een hele hoop cannabis..

Je gebruikt nu al cannabis ?
pi_107334652
dus je bedoelt dat je geilt op jonge jongens?
  zaterdag 28 januari 2012 @ 21:21:02 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107339726
Je hebt blijkbaar geen vrienden. Zou je wel vrienden willen hebben? Of wat zou jouw leven beter kunnen maken?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_107349421
Ja, lekker je problemen weg blowen dat is de oplossing.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_107349601
Als je hier van af wil dan vrees ik dan een psycholoog/psychiater op dit moment toch de enige optie is. Dat je er geen zin in hebt is logisch, maar probeer het einddoel voor ogen te houden, namelijk dat je je straks dan hopelijk niet meer zo voelt als nu.
pi_107349622
Oh en als je op 12 jarige jongetjes valt vind ik dat een beetje ziekelijk, dus hopelijk hou je het bij 15-17 jaar.
pi_107349706
TS is ook bang waarschijnlijk voor de uitkomst van een gesprek met een psycholoog en zijn ouders.
Toch zal TS zijn problemen onder ogen moeten zien, en er niet voor weglopen door te gaan blowen en zuipen om maar niets te voelen.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_107350025
Pedo zijn is de ergste ziekte van allemaal. Een kankerpatiėnt krijgt nog steun van familie/vrienden. Een pedo wordt een outcast.
pi_107350117
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 02:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Staal... :')
Goede inhoudelijke post. Staal heeft nog iets te melden tenminste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')