Ik had het van de sigaarsnor homepage, in de kolom rechts tussen shirtshop en webshop.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:32 schreef Quyxz_ het volgende:
http://www.vi.nl/VI-TV-1.htm
Ik kon al niks over Van Hanegem vinden op de Sigaarsnorwebsite en twittert. Mooi zo.
Je snapt zijn humor gewoon niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:22 schreef Abed het volgende:
Gewoon weer de ouderwetse bazentafel vanavond.
Schelveccio leuk vinden.
Twijfel je daar dan aan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:51 schreef Evertjan het volgende:
ik hoorde bij de Coen en Sander show op 3FM dat Hansie in zijn boek schrijft dat hij Ruud van Nistelrode bij PSV heeft gebracht
Het ligt gewoon aan de manier waarop. Als Rene die grap zou maken, dan was het wel grappig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:36 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Je snapt zijn humor gewoon niet.
Voor straf zonder broekje naar het Phillipsstadion.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Jongens, ik moet vanavond mijn broekie aanhouden. Ik ben seizoenskaarthouder bij PSV dus moet VI vanavond missen.
Ach ja, dan kijk ik het vanavond of morgen toch terug op RTL XL. Laat gaan joh, niks aan het handje. Boskampie erbij, lekker toch. Prima.
Ik heb toch wel wát krediet hier opgebouwd jongensquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor straf zonder broekje naar het Phillipsstadion.
Hij had toch ook zo'n supertalent ontdekt bij Twente, Patrick Gerritsen ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:51 schreef Evertjan het volgende:
ik hoorde bij de Coen en Sander show op 3FM dat Hansie in zijn boek schrijft dat hij Ruud van Nistelrode bij PSV heeft gebracht
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:14 schreef A.Robben het volgende:
In de avond terug naar Duitsland. Ik hoop dat ik VI nog net kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |