Jaaa, koop jij Caribbean Sea maar, dan zit hij mij ook niet meer aan te staren.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ: heb je deze nog:
Essence Carribean Sea
LA Girl Antique Gold
?
Allemaal gratis nagellakrek om het goed te makenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zit mobiel, en had nietbn de gaten dat ik de laatste was solly![]()
Jaaa!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Allemaal gratis nagellakrek om het goed te maken![]()
![]()
![]()
Zat ik ook te denken om te posten, maar ik dacht da's weer lame enzoquote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja! Want daar ben ik sowieso aan het over nadenkenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
bwehehehehequote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa, koop jij Caribbean Sea maar, dan zit hij mij ook niet meer aan te staren.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie weet of magic attraction van Color club bij een collectie hoort?
quote:Color Club Magic Attraction is a chunky holographic glitter in clear base nail polish color. From the Color Club Glitter Vixen Collection, Fall 2008.
Eet maar niet die chocolade op hoor, dan heb je er morgen toch weer spijt van.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die zusjes zijn echt niet in orde hoor
Ja!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ: heb je deze nog:
Essence Carribean Sea
LA Girl Antique Gold
?
Er groeit geen geldboom op je rug, je bent Sintersik niet. Als er soms bankbiljetten groeien op je rug, ben ik de eerste die het hoor en dan kom ik nog eens terugquote:
Goeden ondertitelquote:
Nog steeds niet??quote:
KvKquote:Op maandag 23 januari 2012 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er groeit geen geldboom op je rug, je bent Sintersik niet. Als er soms bankbiljetten groeien op je rug, ben ik de eerste die het hoor en dan kom ik nog eens terug
Geef het weg aan den arme kindjes in Afrikaquote:Op maandag 23 januari 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, het ligt in de kast omdat we he nog hadden van het kerstpakket
Dat past vast door de brievenbus he?quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
OPI Holland staat op pre-sale op ebay.... Voor 13 euro per flesje
Dan is het nu vast niet meer goed en kun je het beter weggooienquote:Op maandag 23 januari 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, het ligt in de kast omdat we he nog hadden van het kerstpakket
Bubs mag ik dan wel een rek van je omdat ze mijn vanmiddag zo getrolled hebbenvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Ik zeg doenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil ook een ondertitel. En signature.
ja hoor, ik pm je wel even!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat past vast door de brievenbus he?
Dan wil ik ze graag hebben
Hoeveel moet ik dan overmaken (afgerond naar boven, want je had vorige keer met het filter vergeten je postzegels erbij te rekenen)
Weltrusten Priemquote:Op maandag 23 januari 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
Chips kan ik nooit laten liggenDie moeten gelijk op
Hence de lege zak die nu alweer op tafel ligt
Chocolade en snoep heb ik geen probs mee
En ben moe. Zit niet lekker in mijn vel; dus ik ga naar bed
110quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |