Jaaa, koop jij Caribbean Sea maar, dan zit hij mij ook niet meer aan te staren.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ: heb je deze nog:
Essence Carribean Sea
LA Girl Antique Gold
?
Allemaal gratis nagellakrek om het goed te makenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zit mobiel, en had nietbn de gaten dat ik de laatste was solly![]()
Jaaa!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Allemaal gratis nagellakrek om het goed te maken![]()
![]()
![]()
Zat ik ook te denken om te posten, maar ik dacht da's weer lame enzoquote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja! Want daar ben ik sowieso aan het over nadenkenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
bwehehehehequote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaa, koop jij Caribbean Sea maar, dan zit hij mij ook niet meer aan te staren.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie weet of magic attraction van Color club bij een collectie hoort?
quote:Color Club Magic Attraction is a chunky holographic glitter in clear base nail polish color. From the Color Club Glitter Vixen Collection, Fall 2008.
Eet maar niet die chocolade op hoor, dan heb je er morgen toch weer spijt van.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die zusjes zijn echt niet in orde hoor
Ja!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ: heb je deze nog:
Essence Carribean Sea
LA Girl Antique Gold
?
Er groeit geen geldboom op je rug, je bent Sintersik niet. Als er soms bankbiljetten groeien op je rug, ben ik de eerste die het hoor en dan kom ik nog eens terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |