Ik wist dat ie vandaag zo komen, want er was een aardige tornado vannacht. Weeralarm V.S. # 12 Extreem weer - Take me back to Oklahomaquote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Waar![]()
Ook al een tijd niet gezien
quote:
En nog 1quote:
Schiet zo niet opquote:
Wat laden? een geweer ?quote:
Ik nietquote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
PAtriots - Giants![]()
![]()
Heb al een uitnodiging voor Superbowl party
Ik wist toch niet wat je aan het doen wasquote:
weet ook nog niet of ik ga. Kan in ieder geval wel op BBC kijkenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar neem maandag wél vrij
Eurosport zal het toch ook wel uitzenden?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet ook nog niet of ik ga. Kan in ieder geval wel op BBC kijken
BEn seizoen 1 van the big bang Theory naar binnen aann het halenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist toch niet wat je aan het doen was
Vorig jaar niet volgens mij. Kijk altijd BBC of een duitse zenderquote:Op maandag 23 januari 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eurosport zal het toch ook wel uitzenden?
Full HDESPN America
Ik kijk al jaren ESPN, heb eigenlijk de afgelopen jaar niet meer zo opgelet.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vorig jaar niet volgens mij. Kijk altijd BBC of een duitse zender
ik moest welquote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren ESPN, heb eigenlijk de afgelopen jaar niet meer zo opgelet.
BBC is nog altijd beter dan streamsquote:
Hoeft ook niet, zolang je mij maar op de hoogte houdt van beestjesquote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef Drassss het volgende:
Ik hop even langs, maar kan niet beloven dat ik veel zal postenHet ga je goed Kokkie en niet teveel op de grond slapen he!
vandaag niet. Zo erg is het nog nietquote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef Drassss het volgende:
Ik hop even langs, maar kan niet beloven dat ik veel zal postenHet ga je goed Kokkie en niet teveel op de grond slapen he!
had aan het begin van het seizoen al een van die twee of beide verwachtquote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
BBC is nog altijd beter dan streams![]()
Toch ben ik verbaast dat het de patriots geworden zijn en niet de packers.
Dan gaan we volgend jaar ná het preseason toch direct voorspellen welke vier teams de meeste kans maken om in de Superbowl te staanquote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
had aan het begin van het seizoen al een van die twee of beide verwacht
we zallen zienquote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan gaan we volgend jaar ná het preseason toch direct voorspellen welke vier teams de meeste kans maken om in de Superbowl te staan
Komt zo over als, volgend jaar geen seizoen samen kijken en voorspellenquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt zo over als, volgend jaar geen seizoen samen kijken en voorspellen
quote:
zal ze vast wel lukken. geld zat.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gelukkig
![]()
Dolphins willen Payton Manning van de Colts hebben
Superbowl XLVII Giants - Dolphinsquote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal ze vast wel lukken. geld zat.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Superbowl XLVII Giants - Dolphins
Echt wél, Eli Manning vs Payton Manningquote:
Mijn FOK!-zusje, niet mijn zusje van die vier schreeuwende kids hoorquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn FOK!-zusje, niet mijn zusje van die vier schreeuwende kids hoor
jajaquote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn FOK!-zusje, niet mijn zusje van die vier schreeuwende kids hoor
Dat hoop ik ook niet voor jequote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu al 4 kinderen heb.
zowel, heb je in ieder geval 4 x plezier gehadquote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu al 4 kinderen heb.
packers, patriots cardinals . titans, falconsquote:Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Maar kokkie, waarom geen Giants volgend jaar?
Je hoopt op de Titans of de 49ers?
Ik natuurlijk de Falcons
Cardinals vind ik een verrassende keuzequote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
packers, patriots cardinals . titans, falcons
die gaan het ook niet redden, maar zou het wel leuk vinden. Vergeet alleen de Saints nogquote:Op maandag 23 januari 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cardinals vind ik een verrassende keuze
Toen was ik 9.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet voor je![]()
De jongste is net 3 en de oudste 10. Do the math
quote:
tsjaquote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat jij nu op je 14e al papa bent
Ik zie het niet zo zitten.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
mooie leeftijd toch
Jong geleerd .....
En terecht nietquote:
Saints OK, maar zie toch liever 49-ers dan Cardinals. Ondanks dat de Falcons hun grootste nederlaag tegen de 49-ers hebben geledenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
die gaan het ook niet redden, maar zou het wel leuk vinden. Vergeet alleen de Saints nog
ieder zijn voorkeur hequote:Op maandag 23 januari 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Saints OK, maar zie toch liever 49-ers dan Cardinals. Ondanks dat de Falcons hun grootste nederlaag tegen de 49-ers hebben geleden
quote:
blijft een goede film. in het najaar nog gezienquote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik wil remember the Titans wel weer eens zien, is al heel erg lang geleden voor mij
http://www.bol.com/nl/p/d(...)000076872/index.htmlquote:Op maandag 23 januari 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
blijft een goede film. in het najaar nog gezien
staat gewoon in nieuwsgroepenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/d(...)000076872/index.html
Is maar een tientje bij bol![]()
* MaryMouse gaat zoeken naar haar bol-bonnen zodat ze morgen kan bestellen![]()
Ik moet nog steeds eens naar de instructie kijken die je mij gestuurd hebquote:Op maandag 23 januari 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
staat gewoon in nieuwsgroepenKan over een half uur kijken
![]()
![]()
Oh nee kan eerder, heb hem op schijf staan
daarvoor krijg je een boekje erbijquote:Op maandag 23 januari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds eens naar de instructie kijken die je mij gestuurd heb![]()
Sinds ik mijn blu-ray aangesloten had op mijn versterker had ik geen Dolby Digital geluid meer, broertje dus vanavond even vanuit zijn werk langsgekomen. Blijk die stomme speler standaard op PCM en níet op Digital output te staan
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarvoor krijg je een boekje erbij
bedanktquote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de handleiding staat op de speler zélf en is zo'n bagger interface waarin ik niets kan terugvinden. Echt voor dummie's.
quote:
ik begin meestal pas halverwege aansluiten te lezenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij bent geen dummie hoor
![]()
ik wél met handleidingen die voor dummies geschreven zijn
Ik dus niet, ik duik altijd eerst het boekje op, lees het drie keer door, haal dan de rest uit de doos, controleer of er echt wel alles inzit wat erin hoort te zitten. Leg dan weer het boekje open, leg de onderdelen in de juiste volgorde etc.....quote:Op maandag 23 januari 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik begin meestal pas halverwege aansluiten te lezen
ik niet. raak alleen geïrriteerd als het niet wil lukken. Net als met neukquote:Op maandag 23 januari 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dus niet, ik duik altijd eerst het boekje op, lees het drie keer door, haal dan de rest uit de doos, controleer of er echt wel alles inzit wat erin hoort te zitten. Leg dan weer het boekje open, leg de onderdelen in de juiste volgorde etc.....
Ik heb een hekel aan nieuwe apparaten
Ik ben dus drie weken wezen zoeken waarom ik geen Dolby Digital hadquote:Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik niet. raak alleen geïrriteerd als het niet wil lukken. Net als met neuk
Dat jaquote:Op maandag 23 januari 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben dus drie weken wezen zoeken waarom ik geen Dolby Digital had![]()
En tja, die neuk...... dat was toen je nog geen FWB had
Was het nu april of mei dat je abo aflooptquote:
juli of augustusquote:Op maandag 23 januari 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was het nu april of mei dat je abo afloopt
Kies dan (indien mogelijk en betaalbaar) een android 4 foon
Ow, tegen die tijd zijn de goede samsungs op 4.0 wel uitquote:
ik ook, Wil een goedkoop abo, bel veel te weinig. Zal dus wel een oude versie wordenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, tegen die tijd zijn de goede samsungs op 4.0 wel uit
Maar voor die tijd hoop ik toch echt eens die SL te winnen
Pas ontzettend op met de goedkope abo's. Collega had goedkoop abo voor zijn vrouw (zonder internet), bleek dat internet standaard aanstond, en zij binnen 2 dagen ongemerkt voor ¤50 had verbruiktquote:Op maandag 23 januari 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook, Wil een goedkoop abo, bel veel te weinig. Zal dus wel een oude versie worden
wil juist wel IN dat gebruik ik volop, ook met exchange. bel alleen niet. heb inmidels overschot van ruim ¤ 200quote:Op maandag 23 januari 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pas ontzettend op met de goedkope abo's. Collega had goedkoop abo voor zijn vrouw (zonder internet), bleek dat internet standaard aanstond, en zij binnen 2 dagen ongemerkt voor ¤50 had verbruikt
Ik zou eigenlijk niet eens weten wat ik heb voor mijn mobiel. Betaal een vast bedrag per maand, bellen+internet+buitenland.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
wil juist wel IN dat gebruik ik volop, ook met exchange. bel alleen niet. heb inmidels overschot van ruim ¤ 200
quote:
was het maar waar. Dachten er meer. Werd in oostenrijk gebeld door vertegenwoordiger die nummer van collega chef had gekregen. hou ik niet zo van. Als het nu een foon van de zaak was is het iets anders, maar zelfs danquote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet eens weten wat ik heb voor mijn mobiel. Betaal een vast bedrag per maand, bellen+internet+buitenland.
Dacht dat je mobiel door je baas betaald werd
Ja, juist daardoor dacht ik het dus ook. Had vroeger alleen mobieltje van de zaak en heb die een keer op vakantie meegenomen omdat mijn vriendje in het ziekenhuis in DL lag. Ik werd suf gebeld, dus sindsdien prive mobieltje erbij. Zakelijk mobieltje neem ik inmiddels ook buiten kantooruren niet meer op. Als het echt super super dringend is heeft mijn TL ook mijn privemobiel (maar dat komt omdat ze ook vriendin is).quote:Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
was het maar waar. Dachten er meer. Werd in oostenrijk gebeld door vertegenwoordiger die nummer van collega chef had gekregen. hou ik niet zo van. Als het nu een foon van de zaak was is het iets anders, maar zelfs dan
Maar waarom heb jij eigenlijk geen foon van de zaak?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
was het maar waar. Dachten er meer. Werd in oostenrijk gebeld door vertegenwoordiger die nummer van collega chef had gekregen. hou ik niet zo van. Als het nu een foon van de zaak was is het iets anders, maar zelfs dan
heb ik niet nodig. doe mijn werk zoveel mogelijk op de zaak, en hoef weinig te bellen. Heb sinds vorige week pas exchange en kan binnenkort indien echt noodzakelijk thuis inloggen op de zaak.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar waarom heb jij eigenlijk geen foon van de zaak?
Ow, duidelijk. Ben eigenlijk niet anders gewend dan dat alle managers die ik verder ken gewoon een foon van de zaak heb. Lukt het synchen inmiddels wel met exchange?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik niet nodig. doe mijn werk zoveel mogelijk op de zaak, en hoef weinig te bellen. Heb sinds vorige week pas exchange en kan binnenkort indien echt noodzakelijk thuis inloggen op de zaak.
yep. Beheerder heeft exchange voor neuk gedowned. HAd ik ook al een keer gedaan vie SW update. hij is er wel een uur mee bezig geweest en diverse hulplijntjes ingeschakeldquote:Op maandag 23 januari 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, duidelijk. Ben eigenlijk niet anders gewend dan dat alle managers die ik verder ken gewoon een foon van de zaak heb. Lukt het synchen inmiddels wel met exchange?
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep. Beheerder heeft exchange voor neuk gedowned. HAd ik ook al een keer gedaan vie SW update. hij is er wel een uur mee bezig geweest en diverse hulplijntjes ingeschakeld
De heldere zijn lastiger te krijgen en te betalen hèquote:Op maandag 23 januari 2012 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft ie toch nog iets goed gedaanis niet zo'n hele heldere
die kan onze moedermaatschappij wel betalen. Wij zijn een onderdeel van de hoogwegt groep. Systeem beheerder is bij hun in dienstquote:Op maandag 23 januari 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De heldere zijn lastiger te krijgen en te betalen hè
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
Als we morgen en overmorgen net zo snel posten hebben we uiterlijk donderdag een nieuw topic
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
die kan onze moedermaatschappij wel betalen. Wij zijn een onderdeel van de hoogwegt groep. Systeem beheerder is bij hun in dienst
zitten in arnhemquote:Op maandag 23 januari 2012 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
jammer dat die in nijmegen zitten
![]()
Te ver voor een baan voor mij
Ook niet naast de deur voor mijquote:
linkedin kent alleen nijmegen en apeldoorn areaquote:Op maandag 23 januari 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook niet naast de deur voor mij![]()
Zie op linked-in eigenlijk alleen maar Nijmegen voor bijkomen. Misschien staat daar hun data-center.
Doet er ook niet toe hoor. Zoek gewoon een nieuwe baan die wél marktcomform betaald
En Almere... Ik woon in Almere area...quote:Op maandag 23 januari 2012 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
linkedin kent alleen nijmegen en apeldoorn area
Oh, dat weet ik natuurlijk niet.... Zie dat ze op het belangrijkste congres in mijn vak een praatje gaan houden. Daarom. Ik moet gewoon rustig verder zoekenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
linkedin kent alleen nijmegen en apeldoorn area
Almere....... dat is toch gewoon een suburb van Amsterdamquote:Op maandag 23 januari 2012 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En Almere... Ik woon in Almere area...
Tegenwoordig niet meer... Sinds Annemarie Jorritsma zijn ze daar ook heel erg op zoek naar een eigen identiteitquote:Op maandag 23 januari 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Almere....... dat is toch gewoon een suburb van Amsterdam![]()
Tja, en datquote:Op maandag 23 januari 2012 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer... Sinds Annemarie Jorritsma zijn ze daar ook heel erg op zoek naar een eigen identiteit
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar goed, de kogel is voor je doorgehakt?? Je gaat solliciteren??
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dus netwerken en je oor goed te luister leggen.. Ik wens je veel geluk!!
Krijg ik ook wel hoor, maar de rest van de zooi zuigt gewoonquote:Op maandag 23 januari 2012 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, energie is lastig. Waarschijnlijk als je goede geluiden hoort, krijg je er ook wel energie van.. Als het goed is!!
moedermaatschappijquote:
Ene Ed van der Heiden gaat praatje houden op het congres. Ik moet mij gewoon even verdiepen. Heb de laatste 6 jaar eigenlijk niet meer goed bijgehouden. Dacht dat mijn huidige werkgever wel een goede was (is hij ook wel qua arbeidsvoorwaarden en salaris, alleen jammer dat ik mot heb met mijn baas).quote:Op maandag 23 januari 2012 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
moedermaatschappij
uitleg bedrijf
verder is er nog een investerings maatschappij Bracamonte.
Daar vallen wij onder net zoals de kennemer vis groep
http://www.kennemervis.nl/
kan je werkgever nog zo goed zijn, als je niet met directe collegas (chef ) op kan schieten, dan houd het opquote:Op maandag 23 januari 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ene Ed van der Heiden gaat praatje houden op het congres. Ik moet mij gewoon even verdiepen. Heb de laatste 6 jaar eigenlijk niet meer goed bijgehouden. Dacht dat mijn huidige werkgever wel een goede was (is hij ook wel qua arbeidsvoorwaarden en salaris, alleen jammer dat ik mot heb met mijn baas).
quote:
quote:
positief denkenquote:
Negatief denkenquote:
ja.. daar kan ik ook over meepraten.. en ik ben totaal niet geschikt voor de administratie, maar ik had het vast volgehouden met andere collega´s!quote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan je werkgever nog zo goed zijn, als je niet met directe collegas (chef ) op kan schieten, dan houd het op
Tegenpolen trekken elkaar aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
positief denken
[..]
Negatief denken
Ik ben best goed in mijn vak, en mijn naaste collega's zijnquote:Op maandag 23 januari 2012 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja.. daar kan ik ook over meepraten.. en ik ben totaal niet geschikt voor de administratie, maar ik had het vast volgehouden met andere collega´s!
maar soms houdt het op... ik ben een tegenpool van mijn schoonmoeder, en het enige wat trekt is zij aan mij.. maar daar ben ik totaal niet blij mee!!quote:
dat weet ik! haakte gewoon op kokkie in.. chefkes kunnen je maken en breken! helaas hebben ze die macht..quote:Op maandag 23 januari 2012 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben best goed in mijn vak, en mijn naaste collega's zijn. Alleen mijn narcistische manager is
Whehe, schoonmoeders. Je zou ze kunnen missen als kiespijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar soms houdt het op... ik ben een tegenpool van mijn schoonmoeder, en het enige wat trekt is zij aan mij.. maar daar ben ik totaal niet blij mee!!
Spammertquote:Op maandag 23 januari 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
Oei dit is al 33153. Ik moet gaan opletten dat ik de 33333 niet mis
Ik heb liever kiespijn!quote:Op maandag 23 januari 2012 23:41 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Whehe, schoonmoeders. Je zou ze kunnen missen als kiespijn.
Kokkie is ook een chefkequote:Op maandag 23 januari 2012 23:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat weet ik! haakte gewoon op kokkie in.. chefkes kunnen je maken en breken! helaas hebben ze die macht..
Zal ik broertje alleen wél moeten uitnodigen om hier te komenquote:
maar dat gaat vandaag niet gebeurenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik broertje alleen wél moeten uitnodigen om hier te komen![]()
33.333 moet natuurlijk naar de drieFOK!ers
Ik wou je wijzen op je onderschrift, maar die heb je hier nietquote:
De keuze is aan jouquote:Op maandag 23 januari 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik broertje alleen wél moeten uitnodigen om hier te komen![]()
33.333 moet natuurlijk naar de drieFOK!ers
Heeft mij een paar nachten van slag gebracht met zijn 'streng-maar-rechtvaardig' UIquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar dat gaat vandaag niet gebeuren
quote:
ik ook niet, ik ga nu platquote:Op maandag 23 januari 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]want ik ga #MNVZW
[..]Kokkie
Pl4kkie
en
broertje
natuurlijk
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]trusten kokkie
en je weet het, je hebt nog altijd een vloer
maar daar ging het niet om!!quote:Op maandag 23 januari 2012 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft mij een paar nachten van slag gebracht met zijn 'streng-maar-rechtvaardig' UI
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]want ik ga #MNVZW
[..]Kokkie
Pl4kkie
en
broertje
natuurlijk
quote:
ik hoef niet je 40.000ste..quote:Op maandag 23 januari 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij krijgt dan van mij 40.000
![]()
Kokkie is al maandjes mijn FOK!-vriendje nr. 1
Pl4kkie heeft 2 mijlpalen aan mij opgedragen en
Broertje laatst zijn 30.000 ste
Oei, dit wordt eng..... Vikingsmeisje met de dreiging van Cobra4quote:Op maandag 23 januari 2012 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik hoef niet je 40.000ste..
naar bed!!!
opschieten danquote:Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
Maar we zijn wél over de helft![]()
Morgen de rest dus volspammen
Dat is heel erg gunstig, anders zou het werken zo lastig wordenquote:
ben anders heel flexibelquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is heel erg gunstig, anders zou het werken zo lastig worden
Meestal wél ja, maar somsquote:
Kijk niet zo verschrikt, zo is het tochquote:
drasssquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zei hij vannacht ook of hoe moet ik dat zien?
Ik heb hem vannacht níet eens horen snurkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zei hij vannacht ook of hoe moet ik dat zien?
Ik heb net een linkje Adembenemend Noorderlicht gepost.... Is niet helemaal live maar een camera die iedere vijf minuten een foto maakt. Zitten mooie beelden tussenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
drasssal een streamgevonden met live noorder licht ?
Gewoon je tuindeur openknallen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
drasssal een streamgevonden met live noorder licht ?
die heb ik gezien, maar wilde live beelden zienquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb net een linkje Adembenemend Noorderlicht gepost.... Is niet helemaal live maar een camera die iedere vijf minuten een foto maakt. Zitten mooie beelden tussen
Moet je naar 70 graden Noord gaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
die heb ik gezien, maar wilde live beelden zien
zou wel willen, maar de centjes zijn opquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je naar 70 graden Noord gaan
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou wel willen, maar de centjes zijn op
quote:
druk geweest, ff bij zus in nieuwe huis wezen kijken. en een paar zombies geschotenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik weet het
Nog leuke dingen gedaan vandaag, of alleen maar zombies verslagen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
druk geweest, ff bij zus in nieuwe huis wezen kijken. en een paar zombies geschoten
leuk huisje, gaan dit weekend over.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]net huis of moet er veel gebeuren (of is ze er al ingetrokken?)
Hoe staat het nu met het verven bij jou?
Mooi dat het huis geregeld is. Ze zullen nog wel een paar jaar een zware tijd tegemoet gaan, maar het is toch prettig een dak boven je hoofd te hebben. Hoe vinden de kinderen het?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
leuk huisje, gaan dit weekend over.
over een week of 4 weer denk ik. gaan eerst op vakantie
zal wennen worden voor allemaal. is een stuk kleiner. Kids gaan er goed mee om, hebben eigen kamer in mogen richten, en aqllemaal iets nieuws gekregen op de kamerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi dat het huis geregeld is. Ze zullen nog wel een paar jaar een zware tijd tegemoet gaan, maar het is toch prettig een dak boven je hoofd te hebben. Hoe vinden de kinderen het?
Tja, vakantie hebben mensen ook recht op hè
Uiteraard zal het wennen worden, is natuurlijk ook niet niets en ze zijn oud genoeg om te begrijpen wat er aan de hand was. Gaat wel goed komen met zequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal wennen worden voor allemaal. is een stuk kleiner. Kids gaan er goed mee om, hebben eigen kamer in mogen richten, en aqllemaal iets nieuws gekregen op de kamer
komt wel goed, maar zijn lieve kids, maar hebben wel een hoop bagagequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uiteraard zal het wennen worden, is natuurlijk ook niet niets en ze zijn oud genoeg om te begrijpen wat er aan de hand was. Gaat wel goed komen met ze![]()
Er was nog iets wat ik je wilde vragen, maar zal wel niet belangrijk zijn want ben ik nu alweer kwijt.
Dat had ik begrepen ja. Maar komt wel goed als ze goed begeleid worden. Mijn volwassen neef en nicht hebben ook het nodige voor hun kiezen gekregen, en zijn prima volwassenen geworden. Zie die twee wél graagquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
komt wel goed, maar zijn lieve kids, maar hebben wel een hoop bagage
komt ook wel goed. de oudste doet elfstandig vwo nu omdat mbo hem niet goed begeleid. de jongste gaat naar voortgezet onderwijs sportklas en de middelste hopen we dat die ook op die school toegelaten gaat worden. kan makkelijk vwo maar wordt ook niet goed begeleid nuquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen ja. Maar komt wel goed als ze goed begeleid worden. Mijn volwassen neef en nicht hebben ook het nodige voor hun kiezen gekregen, en zijn prima volwassenen geworden. Zie die twee wél graag
Knap hoor om op die leeftijd zelfstandig vwo te doen. Eigenlijk is het best wel jammer dat home-scholing hier in NL niet is toegestaan. Zou juist voor hun een goede oplossing kunnen zijn om individueel en toch gezamelijk te leren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
komt ook wel goed. de oudste doet elfstandig vwo nu omdat mbo hem niet goed begeleid. de jongste gaat naar voortgezet onderwijs sportklas en de middelste hopen we dat die ook op die school toegelaten gaat worden. kan makkelijk vwo maar wordt ook niet goed begeleid nu
daar moeten het wel de kids naar zijn. de oudste kan dat prima, maar die andere twee zie ik dat niet doen. Zijn te sociaal daarvoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knap hoor om op die leefdtijd zelfstandig vwo te doen. Eigenlijk is het best wel jammer dat home-scholing hier in NL niet is toegestaan. Zou juist voor hun een goede oplossing kunnen zijn om individueel en toch gezamelijk te leren.
Tja, ik ken ze natuurlijk niet dus kan daar niets over zeggen. Als die twee sporten leuk vinden is dat toch idd een goede oplossing voor hen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar moeten het wel de kids naar zijn. de oudste kan dat prima, maar die andere twee zie ik dat niet doen. Zijn te sociaal daarvoor
Ahum, nee niet echt. Heb vandaag bizarre spelletjes met mensen die gewoon hun hele plankje in een keer neerleggen en dan ook nog DW+TW pakken en 100+ pntquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:49 schreef pl4kkie het volgende:
Muisje, ben je geschrokken van mijn 44 punten woord?
de jongste is goed in sport, speelt als junior voor NL tafeltennis. De school is heel prettig daarom zou het ook goed zijn voor die ander.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, ik ken ze natuurlijk niet dus kan daar niets over zeggen. Als die twee sporten leuk vinden is dat toch idd een goede oplossing voor hen.
Ach, en kijk naar jezelf, jij bent toch ook prima terecht gekomen
Maar die kan niet zomaar geplaatst worden? Moet er eerst toelating of zo gedaan worden?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
de jongste is goed in sport, speelt als junior voor NL tafeltennis. De school is heel prettig daarom zou het ook goed zijn voor die ander.
Gelukkigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, nee niet echt. Heb vandaag bizarre spelletjes met mensen die gewoon hun hele plankje in een keer neerleggen en dan ook nog DW+TW pakken en 100+ pnt
is een school waar iedereen heen wil, maar willen vooral topsporters. hebben daar ook speciaal beleid voor. Hebben ook niet zoveel plek. Hopen dat hij geluk heeftquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar die kan niet zomaar geplaatst worden? Moet er eerst toelating of zo gedaan worden?
Dat hoop ik dan ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
is een school waar iedereen heen wil, maar willen vooral topsporters. hebben daar ook speciaal beleid voor. Hebben ook niet zoveel plek. Hopen dat hij geluk heeft
ik heb ook in een topsportklas gezeten op de middelbare school. zat toen bij de turnselectie in de klasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan ook![]()
Mijn middelbare school was ook ingericht op topsporters, en ik als niet zo'n topsporter (enige wat ik toen deed was zwemmen) werd daar niet echt geaccepteerd.
Ik had je bijna weer de vraag gesteld "Aan welke (top)sport heb jij níet gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb ook in een topsportklas gezeten op de middelbare school. zat toen bij de turnselectie in de klas. Maar deze school is 50% topsporter
is blijkbaar niet helemaal zo. de jongste werd gelijk aangenomen de tweede is ingeschreven. Werd hier vroeger nog niet zoveel aandacht aan sport gegeven. School waar ik zat was toen de enige die er zo veel aan deed. Toevallig ook bij ons op hte dorp. topsportklas had ook voornamelijk met roosters en vrijstelling te maken. ook extra vrij ivm wedstrijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had je bijna weer de vraag gesteld "Aan welke (top)sport heb jij níet gedaan" maar daar weet ik het antwoord al op.
50% was toen bij ons ook. Geen speciale klassen, wel aangepast rooster voor de sporters. Maar dan valt de school waarschijnlijk buiten de regio waar je zus woont? Anders zou die toch gewoon op basis van lokatie aangenomen moeten worden?
Ik weet ook niet precies hoe het nu zit hoor met de speciale middelbare scholen. Ik hoop dat die wordt aangenomenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
is blijkbaar niet helemaal zo. de jongste werd gelijk aangenomen de tweede is ingeschreven. Werd hier vroeger nog niet zoveel aandacht aan sport gegeven. School waar ik zat was toen de enige die er zo veel aan deed. Toevallig ook bij ons op hte dorp. topsportklas had ook voornamelijk met roosters en vrijstelling te maken. ook extra vrij ivm wedstrijden
weet niet precies hoe het zit, maar deze heeft idd veel papendalstudenten en jeugd van vitessequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies hoe het nu zit hoor met de speciale middelbare scholen. Ik hoop dat die wordt aangenomen![]()
Ik had juist verwacht dat bij jou er veel meer speciale (sport)middelbare scholen waren ivm Papendal
Mijn school werd een school voor sporters namelijk juist om de olympische- en voetbal-sporters in de Randstad de mogelijkheid te geven havo/vwo te combineren met (top)sport.
Bij mij in de klas zaten van die ajax-jongetjes en die kwamen al patserig op hun 17e in een dure auto naar school, gekregen van de sponsor. Ook wat hockeysters, zwemsters en turnsters. Paar daarvan hebben later aan de OS meegedaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet niet precies hoe het zit, maar deze heeft idd veel papendalstudenten en jeugd van vitesse
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zaten van die ajax-jongetjes en die kwamen al patserig op hun 17e in een dure auto naar school, gekregen van de sponsor. Ook wat hockeysters, zwemsters en turnsters. Paar daarvan hebben later aan de OS meegedaan.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]ocht dat van ajax, rijden zonder rijbewijs
piet keizer is toch al in de 60quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja dat dus![]()
Díe PK van Ajax zat een klas onder mij, bij mijn nichtje in de klas. Wat een arrogante kwast het toen al was
Patrick Kluivertquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
piet keizer is toch al in de 60
heb nooit wat gehad met dat schoonmaakmiddel, en dat zal alles te maken hebben met de attitude van de spelers. zelfs van JC. die betweter moeten ze ook afschietenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Patrick Kluivert
Broertjes Witschge waren trouwens mijn buurjongens
Ik ook niet hoor, maar daarom hebben we denk ik in het verleden al wat TT's met het schoonmaakmiddel gehadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb nooit wat gehad met dat schoonmaakmiddel, en dat zal alles te maken hebben met de attitude van de spelers. zelfs van JC. die betweter moeten ze ook afschieten
Waarom brand je zequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:45 schreef superkokje het volgende:
Zo, jaargang 3 van the big bang theory kan ook gebrand worden
ik ook niet, behalve die gasten, omdat ik ze persoonlijk ken en nog steeds in het nieuws zijn. vd Brom is trainer van vitesse en Bos trainer van dordrecht en is in het nieuws geweest ivm alvleesklierkankerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar daarom hebben we denk ik in het verleden al wat TT's met het schoonmaakmiddel gehad
JC is nét zo irritant als die creep van VI.
Ik weet eigenlijk bijna niets van spelers van andere clubs tenzij ze sinds eind jaren '80 toevallig ook voor Oranje speelden
moet ze ook nog kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom brand je ze
Is het niet makkelijker om ze gewoon op een (externe) disk op te slaan?
Ik heb even gegoogled hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet, behalve die gasten, omdat ik ze persoonlijk ken en nog steeds in het nieuws zijn. vd Brom is trainer van vitesse en Bos trainer van dordrecht en is in het nieuws geweest ivm alvleesklierkanker
dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled hoor
Ruud Gullit heeft ook bij mij op school gezeten, was er al vanaf toen ik in de bovenbouw kwam, maar dat was echt een sympathieke gast
Oh, je TV is niet aangesloten op je netwerkquote:
Ik kom ook zo slapen hoorquote:
kan ook vie kabel volgens mij. Zijn ook mediespelers in de markt die je rechtstreeks aan kan sluiten. kan iets van 500 gig opquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, je TV is niet aangesloten op je netwerk
Niet dat ik al weet hoe het moet hoor, maar ben nu zover dat PC en TV elkaar zien. Moet mogelijk zijn om films die op PC staan op TV af te spelen.
Ga mijn broertje wel vragen voor jequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ook vie kabel volgens mij. Zijn ook mediespelers in de markt die je rechtstreeks aan kan sluiten. kan iets van 500 gig op
quote:
en gewonnen?quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:00 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
zelfs niet gelukkig in het spel
dat dan weer welquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar toch nog wel gelukkig met je werk hoop ik
quote:
Ik snap trouwens niet waarom headhunters altijd zeggen "ik heb een nieuwe uitdaging voor je"quote:
vioor mij moet een nieuwe baan ook een uitdaging zijn, anders blijf ik wel zitten waar ik zitquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet waarom headhunters altijd zeggen "ik heb een nieuwe [i[uitdaging[/i] voor je"
Ik zoek een nieuwe baan, geen nieuwe uitdaging. Als ik een nieuwe uitdaging wil wordt ik wel boerin.
in mijn huidige werk zitten nog genoeg uitdagingen. Kwam ik vandaag weer achterquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
vioor mij moet een nieuwe baan ook een uitdaging zijn, anders blijf ik wel zitten waar ik zit
ga er voor zou ik zeggenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
in mijn huidige werk zitten nog genoeg uitdagingen. Kwam ik vandaag weer achter
stomme baasquote:
Probeer ik ook, maar die arrogante kijk-mij-eens-lekker-de-baas-zijn zak, zit maar een paar meter van mij in het aquarium. Ik moet soms bijnaquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon van je af proberen te zetten. Maakt het jezelf alleen maar moeilijk
gewoon overdreven vriendelijk gaan doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Probeer ik ook, maar die arrogante kijk-mij-eens-lekker-de-baas-zijn zak, zit maar een paar meter van mij in het aquarium. Ik moet soms bijnavan hem.
Dat kan ik toch helemaal nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon overdreven vriendelijk gaan doen
neuyquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan ik toch helemaal niet![]()
Je kent me toch
quote:
SPOILER: ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
voor mij welSPOILER: ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent ook geen vervelend arrogant baasje maar een liev baaskequote:
hebt me zeker nog nooit op het werk gezienquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent ook geen vervelend arrogant baasje maar een liev baaske
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
hebt me zeker nog nooit op het werk gezien
heel verstandigquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar die UI die je ooit had joeg mij al genoeg angst aan, dat ik je ook niet op je werk wil meemaken
Maar je bent toch niet altijd op je werk een bullebakquote:
streng maar rechtvaardig. Vaste groep werkt al 4 jaar met me. In de bediening is meer verloopquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet altijd op je werk een bullebak
Anders snap ik het verloop wel
Ik wist dat wel hoor (van de vaste groep) en stagair had het toch ook naar zijn zin bij je.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
streng maar rechtvaardig. Vaste groep werkt al 4 jaar met me. In de bediening is meer verloop
die had het prima naar zijn zin.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist dat wel hoor (van de vaste groep) en stagair had het toch ook naar zijn zin bij je.
Denk dat je ook wel 'streng' moet zijn, je werkt met scherpe messen, gevaarlijke apparaten, hoge temperaturen er moeten natuurlijk géén ongelukken komen
Dank je voor de tip, is zeker beter dan die film die ik met een half oog zat te kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:34 schreef superkokje het volgende:
National Geo best interessant. Gaat over maya en voorspelling
kan ook naar Bear Grills kijken op Discoveryquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je voor de tip, is zeker beter dan die film die ik met een half oog zat te kijken
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
die had het prima naar zijn zin.
Daar heeft het niks mee te maken, heeft meer te maken met continuïteit, kwaliteit en deadlines
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ook naar Bear Grills kijken op Discovery
dat is precies wat de functie in grotere keukens inhoud ja en daar komt inkoop, planning, organisatie, men engineering en kostenbeheersing nog bijquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dank voor de uitleg. Je bent dus ook nog een meewerkend (project)manager
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is precies wat de functie in grotere keukens inhoud ja en daar komt inkoop, planning, organisatie, men engineering en kostenbeheersing nog bij
primaquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hey kanjers!! Hoe gaat het met jullie?? Hoe was je wintersport, kok? Of ben je het al bijna weer vergeten??
Ik leef dus ik bestaquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hey kanjers!! Hoe gaat het met jullie?? Hoe was je wintersport, kok? Of ben je het al bijna weer vergeten??
en dan vinden ze het nog gek dat je soms chaggie bent (lijkt =concentratie waardoor kortaf)quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Jij hebt meer taken en verantwoordelijkheden dan mijn manager
Ik vind dat niet gek hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dan vinden ze het nog gek dat je soms chaggie bent (lijkt =concentratie waardoor kortaf)
Hoe is het met je nieuwe keuken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
De muren moeten nog.. De helft heb ik klaar liggen, maar we moeten nog even op zoek naar de andere helftquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe is het met je nieuwe keuken?
Ben je er blij mee ?
daar heb ik de hele dag last van in het seizoen. tijdens het koken ben ik met planning , bestellingen, nieuwe kaarten en nog meer bezig. buiten het seizoen krijg ik regelmatig te horen dat ik dan veel vrolijker banquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind dat niet gek hoor![]()
Heb ik zelf ook als ik geconcentreed bezig ben. Dan moet je mij ook niet lastig gaan vallen met onbenulligheden.
Je hebt nu een 'open' keukenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De muren moeten nog.. De helft heb ik klaar liggen, maar we moeten nog even op zoek naar de andere helft
Oven is goed
Ik vind je niet zo vaak chaggie hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar heb ik de hele dag last van in het seizoen. tijdens het koken ben ik met planning , bestellingen, nieuwe kaarten en nog meer bezig. buiten het seizoen krijg ik regelmatig te horen dat ik dan veel vrolijker ban
ben ik ook niet zo vaakquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind je niet zo vaak chaggie hoorook niet in het seizoen.
Zie je wel, je bent gewoon meestal liefquote:
vermoeidheid speelt bij mij ook zeker een rolquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zie je wel, je bent gewoon meestal lief![]()
Ik wordt vooral chaggie als ik koppijn heb of slecht geslapen heb
Ik denk bij de meeste normale mensen wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
vermoeidheid speelt bij mij ook zeker een rol
gaat de goede kant opquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk bij de meeste normale mensen wel.
Hoe is het nu met je rug?
Mooi, is anders niet zo prettig als je morgen de hele dag moet staan en je nog veel last van je rug hebt.quote:
denk dat er weinig staan bij is de komende dagen. Vrees een volle mailbox, stapel facturen en een aantal verzoeken voor voorstellen. Daarnaast moet ik een jaarp;lanning maken voor gerechten bij bepaalde akties en 8 maandkaarten makenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, is anders niet zo prettig als je morgen de hele dag moet staan en je nog veel last van je rug hebt.
Nee, ik heb geen bekleding verder op de muren..quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt nu een 'open' keuken
Oven
lekker bakken
Office werk dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat er weinig staan bij is de komende dagen. Vrees een volle mailbox, stapel facturen en een aantal verzoeken voor voorstellen. Daarnaast moet ik een jaarp;lanning maken voor gerechten bij bepaalde akties en 8 maandkaarten maken
Jawel hoor, je was de kaas vergeten, en koud smaakt ie ook goedquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen bekleding verder op de muren..
Heb je gisteren niet mijn champignongehakttaart voorbij zien komen??
bedenk wel wat, zijn niet zulke moeilijke dingen. Dat gaan special's worden op krijtbordenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Office werk dus
Is toch ook leuk of heb je nog geen idee wat er op de kaart gaat komen?
Wel lobster thermidor dit jaar op de kaartquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
bedenk wel wat, zijn niet zulke moeilijke dingen. Dat gaan special's worden op krijtborden
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heb nog één stukje over... In een envelop en naar je opsturen dan maar??
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
post 33.333
![]()
en zoals beloofd is deze voorkokje
Pl4kkie
en Broertje
die kans is grootquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel lobster thermidor dit jaar op de kaart
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
post 33.333
![]()
en zoals beloofd is deze voorkokje
Pl4kkie
en Broertje
Yummie, wél mij even bellen als je er weer 20 met je collega's zelf moet opeten hèquote:
quote:
MMquote:
't zou eens tijd wordenquote:
quote:
quote:
Over dezelfde dingen als in de ABO-SCquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Waar gaat deze sc over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |