Ik wist dat ie vandaag zo komen, want er was een aardige tornado vannacht. Weeralarm V.S. # 12 Extreem weer - Take me back to Oklahomaquote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Waar![]()
Ook al een tijd niet gezien
quote:
En nog 1quote:
Schiet zo niet opquote:
Wat laden? een geweer ?quote:
Ik nietquote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
PAtriots - Giants![]()
![]()
Heb al een uitnodiging voor Superbowl party
Ik wist toch niet wat je aan het doen wasquote:
weet ook nog niet of ik ga. Kan in ieder geval wel op BBC kijkenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar neem maandag wél vrij
Eurosport zal het toch ook wel uitzenden?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet ook nog niet of ik ga. Kan in ieder geval wel op BBC kijken
BEn seizoen 1 van the big bang Theory naar binnen aann het halenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist toch niet wat je aan het doen was
Vorig jaar niet volgens mij. Kijk altijd BBC of een duitse zenderquote:Op maandag 23 januari 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eurosport zal het toch ook wel uitzenden?
Full HDESPN America
Ik kijk al jaren ESPN, heb eigenlijk de afgelopen jaar niet meer zo opgelet.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vorig jaar niet volgens mij. Kijk altijd BBC of een duitse zender
ik moest welquote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren ESPN, heb eigenlijk de afgelopen jaar niet meer zo opgelet.
BBC is nog altijd beter dan streamsquote:
Hoeft ook niet, zolang je mij maar op de hoogte houdt van beestjesquote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef Drassss het volgende:
Ik hop even langs, maar kan niet beloven dat ik veel zal postenHet ga je goed Kokkie en niet teveel op de grond slapen he!
vandaag niet. Zo erg is het nog nietquote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef Drassss het volgende:
Ik hop even langs, maar kan niet beloven dat ik veel zal postenHet ga je goed Kokkie en niet teveel op de grond slapen he!
had aan het begin van het seizoen al een van die twee of beide verwachtquote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
BBC is nog altijd beter dan streams![]()
Toch ben ik verbaast dat het de patriots geworden zijn en niet de packers.
Dan gaan we volgend jaar ná het preseason toch direct voorspellen welke vier teams de meeste kans maken om in de Superbowl te staanquote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
had aan het begin van het seizoen al een van die twee of beide verwacht
we zallen zienquote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan gaan we volgend jaar ná het preseason toch direct voorspellen welke vier teams de meeste kans maken om in de Superbowl te staan
Komt zo over als, volgend jaar geen seizoen samen kijken en voorspellenquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt zo over als, volgend jaar geen seizoen samen kijken en voorspellen
quote:
zal ze vast wel lukken. geld zat.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gelukkig
![]()
Dolphins willen Payton Manning van de Colts hebben
Superbowl XLVII Giants - Dolphinsquote:Op maandag 23 januari 2012 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal ze vast wel lukken. geld zat.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Superbowl XLVII Giants - Dolphins
Echt wél, Eli Manning vs Payton Manningquote:
Mijn FOK!-zusje, niet mijn zusje van die vier schreeuwende kids hoorquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn FOK!-zusje, niet mijn zusje van die vier schreeuwende kids hoor
jajaquote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn FOK!-zusje, niet mijn zusje van die vier schreeuwende kids hoor
Dat hoop ik ook niet voor jequote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu al 4 kinderen heb.
zowel, heb je in ieder geval 4 x plezier gehadquote:Op maandag 23 januari 2012 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu al 4 kinderen heb.
packers, patriots cardinals . titans, falconsquote:Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Maar kokkie, waarom geen Giants volgend jaar?
Je hoopt op de Titans of de 49ers?
Ik natuurlijk de Falcons
Cardinals vind ik een verrassende keuzequote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
packers, patriots cardinals . titans, falcons
die gaan het ook niet redden, maar zou het wel leuk vinden. Vergeet alleen de Saints nogquote:Op maandag 23 januari 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cardinals vind ik een verrassende keuze
Toen was ik 9.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet voor je![]()
De jongste is net 3 en de oudste 10. Do the math
quote:
tsjaquote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dat jij nu op je 14e al papa bent
Ik zie het niet zo zitten.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
mooie leeftijd toch
Jong geleerd .....
En terecht nietquote:
Saints OK, maar zie toch liever 49-ers dan Cardinals. Ondanks dat de Falcons hun grootste nederlaag tegen de 49-ers hebben geledenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
die gaan het ook niet redden, maar zou het wel leuk vinden. Vergeet alleen de Saints nog
ieder zijn voorkeur hequote:Op maandag 23 januari 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Saints OK, maar zie toch liever 49-ers dan Cardinals. Ondanks dat de Falcons hun grootste nederlaag tegen de 49-ers hebben geleden
quote:
blijft een goede film. in het najaar nog gezienquote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik wil remember the Titans wel weer eens zien, is al heel erg lang geleden voor mij
http://www.bol.com/nl/p/d(...)000076872/index.htmlquote:Op maandag 23 januari 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
blijft een goede film. in het najaar nog gezien
staat gewoon in nieuwsgroepenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/d(...)000076872/index.html
Is maar een tientje bij bol![]()
* MaryMouse gaat zoeken naar haar bol-bonnen zodat ze morgen kan bestellen![]()
Ik moet nog steeds eens naar de instructie kijken die je mij gestuurd hebquote:Op maandag 23 januari 2012 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
staat gewoon in nieuwsgroepenKan over een half uur kijken
![]()
![]()
Oh nee kan eerder, heb hem op schijf staan
daarvoor krijg je een boekje erbijquote:Op maandag 23 januari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds eens naar de instructie kijken die je mij gestuurd heb![]()
Sinds ik mijn blu-ray aangesloten had op mijn versterker had ik geen Dolby Digital geluid meer, broertje dus vanavond even vanuit zijn werk langsgekomen. Blijk die stomme speler standaard op PCM en níet op Digital output te staan
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
daarvoor krijg je een boekje erbij
bedanktquote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de handleiding staat op de speler zélf en is zo'n bagger interface waarin ik niets kan terugvinden. Echt voor dummie's.
quote:
ik begin meestal pas halverwege aansluiten te lezenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij bent geen dummie hoor
![]()
ik wél met handleidingen die voor dummies geschreven zijn
Ik dus niet, ik duik altijd eerst het boekje op, lees het drie keer door, haal dan de rest uit de doos, controleer of er echt wel alles inzit wat erin hoort te zitten. Leg dan weer het boekje open, leg de onderdelen in de juiste volgorde etc.....quote:Op maandag 23 januari 2012 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik begin meestal pas halverwege aansluiten te lezen
ik niet. raak alleen geïrriteerd als het niet wil lukken. Net als met neukquote:Op maandag 23 januari 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dus niet, ik duik altijd eerst het boekje op, lees het drie keer door, haal dan de rest uit de doos, controleer of er echt wel alles inzit wat erin hoort te zitten. Leg dan weer het boekje open, leg de onderdelen in de juiste volgorde etc.....
Ik heb een hekel aan nieuwe apparaten
Ik ben dus drie weken wezen zoeken waarom ik geen Dolby Digital hadquote:Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik niet. raak alleen geïrriteerd als het niet wil lukken. Net als met neuk
Dat jaquote:Op maandag 23 januari 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben dus drie weken wezen zoeken waarom ik geen Dolby Digital had![]()
En tja, die neuk...... dat was toen je nog geen FWB had
Was het nu april of mei dat je abo aflooptquote:
juli of augustusquote:Op maandag 23 januari 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was het nu april of mei dat je abo afloopt
Kies dan (indien mogelijk en betaalbaar) een android 4 foon
Ow, tegen die tijd zijn de goede samsungs op 4.0 wel uitquote:
ik ook, Wil een goedkoop abo, bel veel te weinig. Zal dus wel een oude versie wordenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, tegen die tijd zijn de goede samsungs op 4.0 wel uit
Maar voor die tijd hoop ik toch echt eens die SL te winnen
Pas ontzettend op met de goedkope abo's. Collega had goedkoop abo voor zijn vrouw (zonder internet), bleek dat internet standaard aanstond, en zij binnen 2 dagen ongemerkt voor ¤50 had verbruiktquote:Op maandag 23 januari 2012 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook, Wil een goedkoop abo, bel veel te weinig. Zal dus wel een oude versie worden
wil juist wel IN dat gebruik ik volop, ook met exchange. bel alleen niet. heb inmidels overschot van ruim ¤ 200quote:Op maandag 23 januari 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pas ontzettend op met de goedkope abo's. Collega had goedkoop abo voor zijn vrouw (zonder internet), bleek dat internet standaard aanstond, en zij binnen 2 dagen ongemerkt voor ¤50 had verbruikt
Ik zou eigenlijk niet eens weten wat ik heb voor mijn mobiel. Betaal een vast bedrag per maand, bellen+internet+buitenland.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
wil juist wel IN dat gebruik ik volop, ook met exchange. bel alleen niet. heb inmidels overschot van ruim ¤ 200
quote:
was het maar waar. Dachten er meer. Werd in oostenrijk gebeld door vertegenwoordiger die nummer van collega chef had gekregen. hou ik niet zo van. Als het nu een foon van de zaak was is het iets anders, maar zelfs danquote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet eens weten wat ik heb voor mijn mobiel. Betaal een vast bedrag per maand, bellen+internet+buitenland.
Dacht dat je mobiel door je baas betaald werd
Ja, juist daardoor dacht ik het dus ook. Had vroeger alleen mobieltje van de zaak en heb die een keer op vakantie meegenomen omdat mijn vriendje in het ziekenhuis in DL lag. Ik werd suf gebeld, dus sindsdien prive mobieltje erbij. Zakelijk mobieltje neem ik inmiddels ook buiten kantooruren niet meer op. Als het echt super super dringend is heeft mijn TL ook mijn privemobiel (maar dat komt omdat ze ook vriendin is).quote:Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
was het maar waar. Dachten er meer. Werd in oostenrijk gebeld door vertegenwoordiger die nummer van collega chef had gekregen. hou ik niet zo van. Als het nu een foon van de zaak was is het iets anders, maar zelfs dan
Maar waarom heb jij eigenlijk geen foon van de zaak?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
was het maar waar. Dachten er meer. Werd in oostenrijk gebeld door vertegenwoordiger die nummer van collega chef had gekregen. hou ik niet zo van. Als het nu een foon van de zaak was is het iets anders, maar zelfs dan
heb ik niet nodig. doe mijn werk zoveel mogelijk op de zaak, en hoef weinig te bellen. Heb sinds vorige week pas exchange en kan binnenkort indien echt noodzakelijk thuis inloggen op de zaak.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar waarom heb jij eigenlijk geen foon van de zaak?
Ow, duidelijk. Ben eigenlijk niet anders gewend dan dat alle managers die ik verder ken gewoon een foon van de zaak heb. Lukt het synchen inmiddels wel met exchange?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik niet nodig. doe mijn werk zoveel mogelijk op de zaak, en hoef weinig te bellen. Heb sinds vorige week pas exchange en kan binnenkort indien echt noodzakelijk thuis inloggen op de zaak.
yep. Beheerder heeft exchange voor neuk gedowned. HAd ik ook al een keer gedaan vie SW update. hij is er wel een uur mee bezig geweest en diverse hulplijntjes ingeschakeldquote:Op maandag 23 januari 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, duidelijk. Ben eigenlijk niet anders gewend dan dat alle managers die ik verder ken gewoon een foon van de zaak heb. Lukt het synchen inmiddels wel met exchange?
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep. Beheerder heeft exchange voor neuk gedowned. HAd ik ook al een keer gedaan vie SW update. hij is er wel een uur mee bezig geweest en diverse hulplijntjes ingeschakeld
De heldere zijn lastiger te krijgen en te betalen hèquote:Op maandag 23 januari 2012 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft ie toch nog iets goed gedaanis niet zo'n hele heldere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |