Je bent inderdaad een beetje een pipoquote:
Godzilla nabouwen natuurlijk!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef wyccie het volgende:
De tv-serie Spartacus heb ik niet gezien, maar ik denk niet dat ik daar nou zo overstuur van zou raken.
Kan nergens vinden wat een 500 wasknijpers-project is.
Ik dacht dat FF de meest generaliserende persoon hier was, maar hij heeft er een concurrent bij.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ow dat zeg ik ook niet, maar ken eigenlijk geen enkele vrouw in real life die alle perversiteit in Spartacus echt tof vindt zeg maar
Of niet de juistequote:Op maandag 23 januari 2012 21:07 schreef wyccie het volgende:
Misschien kent Ran niet zo veel vrouwen?
Dat ben ik heul nietquote:Op maandag 23 januari 2012 20:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik dacht dat FF de meest generaliserende persoon hier was, maar hij heeft er een concurrent bij.
Sarcasme hoop ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ben ik heul niet![]()
Ik zeg enkel wat de meeste mannen denken
Joh, alle Surinamers generaliseren toch?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ben ik heul niet![]()
Ik zeg enkel wat de meeste mannen denken
Mij serieus nemen is een grote foutquote:
Je weet maar nooitquote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mij serieus nemen is een grote fout
Ach jeej, let me guess: Ze willen of hebben een Mini Cooper of Fiat 500, ze hebben allemaal een Blackberry, tasje aan de elleboog, en shoppen minimaal 2x per week.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef wyccie het volgende:
Mijn vriendinnen zijn toch wel mietjes. Eentje is er echt van het type keihard gillen, ogen dichtdoen en wachten tot een scène over is (tongafsnijdscène Oldboy).
De stoere dames wonen ver weg.
En nu snap je waarschijnlijk nog beter waarom ik al 1,5 jaar vrijgezel benquote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach jeej, let me guess: Ze willen of hebben een Mini Cooper of Fiat 500, ze hebben allemaal een Blackberry, tasje aan de elleboog, en shoppen minimaal 2x per week.
Am I right?
Eentje heeft een Mini gehad (of een Fiat 500, ik zie dat niet), nu een Toyota. Samsung en HTC, rugzakken en ze hebben nauwelijks tijd om te shoppen, en als ze dat wel doen is dat voor een boek.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
Ach jeej, let me guess: Ze willen of hebben een Mini Cooper of Fiat 500, ze hebben allemaal een Blackberry, tasje aan de elleboog, en shoppen minimaal 2x per week.
Am I right?
Waarom zijn dit soort vrouwen nou niet in 020 te vindenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eentje heeft een Mini gehad (of een Fiat 500, ik zie dat niet), nu een Toyota. Samsung en HTC, rugzakken en ze hebben nauwelijks tijd om te shoppen, en als ze dat wel doen is dat voor een boek.
Niet slecht.
Omdat de vrouwen in 020 die geen hoer zijn jou niet hoeven zeker?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom zijn dit soort vrouwen nou niet in 020 te vinden![]()
Enkel oppervlakkige hoeren
Inderdaad!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat de vrouwen in 020 die geen hoer zijn jou niet hoeven zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |