Op de Facebook-pagina van Shining staan een heel aantal mensen met enorme Shining-tatoeages.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:37 schreef Tokus het volgende:
ik ben opzoek naar mensen die een bandlogo of (deel van een) albumhoes als tatooage hebben. Eén van jullie, misschien? Of kennen jullie mensen die wat hebben?
nee, hoeft niet heel duidelijk, zolang het maar metal/rock gerelateerd is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:40 schreef bartrid het volgende:
Yup. Zie [SC] Dag krioro & Da_Ripper, Here come the Men in black. Of moet het een duidelijk herkenbare naam/logo zijn?
Ben mobiel online ...quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:33 schreef GimmeGore het volgende:
Dat zie ik
Het is Duitse Psychobilly
Dat argument geldt toch voor alles? Nu vind je een keltisch teken mooi, over tig jaar misschien niet meer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ik snap dat trouwens niet, een bandtatoeage nemen. Je muzieksmaak verandert toch wat met de jaren. Ik moet er niet aan denken dat ik rond zou moeten lopen met een Metallica-logo op m'n arm.
Ik heb dan ook geen enkele tatoeage.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat argument geldt toch voor alles? Nu vind je een keltisch teken mooi, over tig jaar misschien niet meer.
Ik help het je hopen.quote:Zelf heb ik Eddie op mijn arm. Aangezien ik al tweederde van mijn leven fan ben verwacht ik niet dat ik er ooit spijt van krijg.
die conclusie had ik al getrokkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen enkele tatoeage.
Ook dat. Het is een onderdeel van je geworden.quote:[..]
Ik help het je hopen.
Aan de andere kant is het misschien ook wel zo dat hoe langer je er een hebt, hoe meer het bij je hoort en hoe minder snel het je zal storen.
Ach, wie weet komt het er nog eens van. Tot nu toe heb ik er nog geen behoefte aan gehad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
die conclusie had ik al getrokken
[..]
Ook dat. Het is een onderdeel van je geworden.
Sowieso bedenk je goed wat je als tattoo wilt nemen, het is niet makkelijk terug te draaien...quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
die conclusie had ik al getrokken
[..]
Ook dat. Het is een onderdeel van je geworden.
vooral bij de 1e.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:03 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Sowieso bedenk je goed wat je als tattoo wilt nemen,
Heb je toevallig een foto van je tattoo? Ben wel benieuwdquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat argument geldt toch voor alles? Nu vind je een keltisch teken mooi, over tig jaar misschien niet meer.
Zelf heb ik Eddie op mijn arm. Aangezien ik al tweederde van mijn leven fan ben verwacht ik niet dat ik er ooit spijt van krijg.
Hoeveel heb jij er in totaal?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
vooral bij de 1e.
Maar ik kan me voorstellen dat als je er al diverse hebt, het toch wat makkelijker gaat. De drempel is dan sowieso al een heel stuk lager.
maar natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:01 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Heb je toevallig een foto van je tattoo? Ben wel benieuwd
Vet gaafquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
maar natuurlijk.
[ afbeelding ]
deze staat op m'n rechterbovenarm.
Op de linkerbovenarm heb ik een banthaschedel.
oow dat vind ik wel weer goed nieuwsquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:25 schreef Jigzoz het volgende:
Ah, er komt weer een nieuwe Burzum aan. In mei moet het ding uitkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |