Mijn Selvage is ook heel narrow, vond ik eerst wat apart, maar toen zag ik gister weer nudie selvage en kon ik de mijne best wel waarderen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:35 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn niet helemaal goed uit de verf gekomen. Maar het is een beetje een idee.
Mooie details overigens. Navy stitching. Het contrast dat de roze inseam geeft op de middernacht achtige blauwe kleur is echt iets dat je gewoon for real moet zien. Uitzonderlijk mooie combi.
En narrow selvage. Dat vond ik enigszins verassend... Gezien de phat selvage op de standaard Vintage Labels. Anderzijds vind ik narrow selvage wel mooi.
Gaaf man, echt gaaf. Details zijn jummie!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:35 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn niet helemaal goed uit de verf gekomen. Maar het is een beetje een idee.
Mooie details overigens. Navy stitching. Het contrast dat de roze inseam geeft op de middernacht achtige blauwe kleur is echt iets dat je gewoon for real moet zien. Uitzonderlijk mooie combi.
En narrow selvage. Dat vond ik enigszins verassend... Gezien de phat selvage op de standaard Vintage Labels. Anderzijds vind ik narrow selvage wel mooi.
Hmm dat zou minder zijn met weer wachtenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:49 schreef M1stral het volgende:
Haha. Wellicht dat ik hem nog terug stuur voor een size up. Measurement komt niet overeen, al scheelt het maar 0.5 inch. Tezamen met de overdaad aan starch is dat wel een heel krap topblock.
Nou, krijg de fly niet eens dicht. Dat zegt genoeg toch? Waist is volgens BiG methode 72 cm. Daar ga ik nooit in passen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:58 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hmm dat zou minder zijn met weer wachten![]()
Kunnen je ballen het niet aan? of gok je erop?
Wel nice details dat pink idd met dat overdyed shit![]()
Ja, was ook mijn idee.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:37 schreef BigSmurf het volgende:
Oeps, da's wel heel klein. Toch maar upsizen dan?
Damn, hoeveel knopen haal je? Je normale waist is 74cm?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nou, krijg de fly niet eens dicht. Dat zegt genoeg toch? Waist is volgens BiG methode 72 cm. Daar ga ik nooit in passen.
Heb het al geregeld. Goede service in ieder geval. Morgen op de post terug. En een 29 word kosteloos opgestuurd.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef don-diablo het volgende:
Komt dichter bij de tag dus. Dan maar terugsturen en weer wachten.
Goed geregeld.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:13 schreef M1stral het volgende:
[..]
Heb het al geregeld. Goede service in ieder geval. Morgen op de post terug. En een 29 word kosteloos opgestuurd.
Dat is zkr chillquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef M1stral het volgende:
Jay is echt relaxed. Hij had de nieuwe al geshipped voordat hij de verkeerde retour had. Dat is pas service en vertrouwen in de klant.
Pluspunten naar mijn mening. Dikke + !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |