Dat zou erg kinderachtig zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef Mr.117 het volgende:
Ik voorspel: smegmanus geeft een slotje met een bericht als "feedback topic en steek die banaan maar waar de zon nooit schijnt."
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:54 schreef smegmanus het volgende:
Groeit de banaan wel zonder zonlicht dan?
Moet wel te doen zijn als je het kunstmatig gaat aanpakken. Maar anders niet nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:54 schreef smegmanus het volgende:
Groeit de banaan wel zonder zonlicht dan?
Ja maar het heeft vrijwel geen effect op de kromme vorm dus. Leerzaam topic dit.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef smegmanus het volgende:
http://www.waarom-zijn-de-bananen-krom.nl/
Toch groeien ze stiekem wel naar het licht.
Dat worden ook baldadige bananen genoemd.
Zeker te weten, gebookmarked alles.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja maar het heeft vrijwel geen effect op de kromme vorm dus. Leerzaam topic dit.
Snoeiharde post dit hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 20:04 schreef 9611Niels het volgende:
Blijkt wel dat elke malloot moderator kan worden hier, als ze zulke basiskennis al ontberen.
Ik mocht je altijd graag totdat ik ontdekte dat je zo'n dommerik was.quote:
Dat zou betekenen dat ze 's nachts naar de grond groeien dus je theorie klopt nietquote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
De bananen groeien naar de zon toe. Als er geen zon is groeien ze niet.
Dit raakt mij diep.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik mocht je altijd graag totdat ik ontdekte dat je zo'n dommerik was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |