SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
NEE IK KWAM ECHT NET TERUG UIT DE KEUKEN MET EEN BANANAquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef 2Happy4U het volgende:
KB smerige lapohunter, de laatste tijd alleen maar heh
Wat voor broodje moet het wezen?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Je krijgt een knikje van mij ter goedkeuring van het broodje.
kalkoenfilet. met sla,tomaat,komkommer. ALLEMAAL BIOLOGISCH.quote:
JAquote:Op maandag 23 januari 2012 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE IK KWAM ECHT NET TERUG UIT DE KEUKEN MET EEN BANANA
Ja hallo, ik ben Jezus niet. Enig idee hoeveel werk dat is?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kalkoenfilet. met sla,tomaat,komkommer. ALLEMAAL BIOLOGISCH.
Ik vroeg je niet het te verbouwen en de kalkoen te slachten.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben Jezus niet. Enig idee hoeveel werk dat is?
TOEVAL ALLEMAAL TOEVALquote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JA
JA VAST
EN DE LAATSTE TOPICS DAN?
OOK TELKENS LAPOS
HEH
Kan ik alsnog van mijn luie stoel afgaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vroeg je niet het te verbouwen en de kalkoen te slachten.
IK HOU JE IN DE SMIEZENquote:
Prima. Laat mij dan maar verhongeren.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan ik alsnog van mijn luie stoel afgaan.
Nee, dank je.
Ga dan je eigen brood halen, muts.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Prima. Laat mij dan maar verhongeren.
dat kan niet. Ik moet hier zitten en iets in elkaar zetten. Vastgeroest enzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga dan je eigen brood halen, muts.
Jammer dan, ik raad je aan om naar je koelkast te rollen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dat kan niet. Ik moet hier zitten en iets in elkaar zetten. Vastgeroest enzo.
jaa. kalkoenfilet. hmm.mm.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jammer dan, ik raad je aan om naar je koelkast te rollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |