Nee, ik vrees dat we onze grote liefde nooit meer zullen zienquote:Op maandag 23 januari 2012 21:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
KUTKLOON
Nog wat van onze sanne gehoord?
De momenten dat je aan hem/haar denkt.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga even door de facetten.
De twijfel (vind haar gewoon leuk of is het meer)
Het besef (crap)
De vernieuwde twijfel (vind ze mij ook leuk?)
Het contact uitbouwen (date regelen, faalde altijd)
Dan de directe of indirecte afwijzing (het drama)
Punt een is al kut en verwarrend, de stappen daarna ook.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Noessss.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nee, ik vrees dat we onze grote liefde nooit meer zullen zien
(of misschien heb ik haar wel gezien maar was ik te lam, kan ook)
Sorry ik geloof niet in sprookjes, het spijt me.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef twi het volgende:
Zeventien jaar oud en dan al verbitterd over verliefd zijn. Het is toch wat...
Oh wacht, achttien...
Hoezo beter?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom hij niet nog even een paar jaar lekker naïef blijft. Veel beter voor je geestelijke gezondheid.
Mwah, punt drie vind ik anders niet zoveel aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
De momenten dat je aan hem/haar denkt.
De momenten dat je hem/haar ziet.
De gedachte dat zij/zij je ook leuk vind.
De twijfel en de spanning en de opluchting elke keer als je weer iets hoort.
Tja. Sprookjes zijn mooiquote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry ik geloof niet in sprookjes, het spijt me.
[..]
Hoezo beter?
Hoe sneller je je realiseert dat het leven geen Disney film is waar verliefdheid altijd mooi is en wederzijds en je niet nog lang en gelukkig leeft hoe beter.
Ja wat is het nu?quote:
Dat zal vast heel tof zijn ja. Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
De momenten dat je aan hem/haar denkt.
De momenten dat je hem/haar ziet.
De gedachte dat zij/zij je ook leuk vind.
De twijfel en de spanning en de opluchting elke keer als je weer iets hoort.
Gewoon snel van begrip.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef twi het volgende:
Zeventien jaar oud en dan al verbitterd over verliefd zijn. Het is toch wat...
Oh wacht, achttien...
Dat zei mijn vader altijd. Van wie heb jij het gehoord?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
Hoezo beter?
Hoe sneller je je realiseert dat het leven geen Disney film is waar verliefdheid altijd mooi is en wederzijds en je niet nog lang en gelukkig leeft hoe beter.
Het is wel waarquote:Op maandag 23 januari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zal vast heel tof zijn ja. Ik zou het niet weten.
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stopte met geloven in Sinterklaas toen ik 10 was helaas.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja. Sprookjes zijn mooi
Leef erin zolang je kunt
Aansteller.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was nog maar 8quote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stopte met geloven in Sinterklaas toen ik 10 was helaas.
Waarom doe je nu altijd zo ouwelijkquote:Op maandag 23 januari 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Weer wat bazenpuntjes er bij.quote:
Ik zuig het werkelijk waar net uit mijn duim.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat zei mijn vader altijd. Van wie heb jij het gehoord?
Please tell me dat je het van iemand hebt, anders ben je wel een erg ouwe lul voor je leeftijd.
Zeg jijquote:

Ja okee dat ken dat wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aansteller.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je dat niet hebt meegemaakt, want dan ben je gewoon nooit verliefd geweest. Het hoeft niets eens wederzijds te zijn om op zn minst je gelukkig en blij te voelen als je iemand ziet.
Niet geloofwaardig? Hoe kon je niet in Brammetje van der Vlugt geloven?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ja. Sinterklaas was gewoon niet geloofwaardig, daar ben ik nog nooit blij van geworden. Ik heb dan ook niet in hem geloofd, mijn ouders hadden er niet zoveel mee ook, dus ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |