Slechte schatting. Niger is niet eens een redelijk team en ik zou denken dat Marokko veel beter zou kunnen dan een 1-0 tegen Niger. Een 2/3-0 klinkt veel beter.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef neeennu het volgende:
Ik voorspel;
Marokko - Gabon 1-4
Marokko - niger 1-0
Zoiets laat me zeggen. Ze kunnen heletijd tikken en op het eind verknalt chamakh of hadji het.
Amrabat was wel goed
en was marokko door.. Ze moeten dan tegen die grote voetballanden zoals, Ghana, Guinee en Ivoorkustquote:Op maandag 23 januari 2012 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zal wel een gelijkspel worden tegen Gabon, die hebben het thuis voordeel.
Morgen:
AFRIKA - AFRIKA CUP
Ghana 17:00 Botswana
Mali 20:00 Guinee
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:57 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wat een lelijk tenue met die sterretjes
Vind het nog niet heel speciaal wat ik van Ghana heb gezien zojuist.... Botswana is minder zwak dan gedacht, maar met een selectie als deze moet Ghana toch op zijn minst met 3 doelpunten verschil winnen hier. Zal straks wel op conditie gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:21 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
dit moet ghana toch vrij eenvoudig kunnen winnen
Botswana kan alleen maar rond de eigen zestien hangen en maar hopen dat een lange peer naar voren wordt opgepikt door een aanvaller. Ghana dicteert het spel gewoon zonder zich al te veel in te spannen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind het nog niet heel speciaal wat ik van Ghana heb gezien zojuist.... Botswana is minder zwak dan gedacht, maar met een selectie als deze moet Ghana toch op zijn minst met 3 doelpunten verschil winnen hier. Zal straks wel op conditie gaan gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |