Plaatselijke tijd of tijd van het land van die website?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie op Futbol24 overigens 18:00 staan.
Dus welicht dat ze het dan denken te starten?
En het mooiste is. De tweede wedstrijd vanavond is ook op dit veld.quote:
Uh?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
2-2 eindstand.
Ik ben even douchen.
Alsof je dat wil zien als er Equatoriaal Guinee op TV is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:14 schreef Ebbao het volgende:
Fyi, barca - real begint over drie kwartier
Ken je er echt geen van Senegal ?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:15 schreef -Willempie- het volgende:
Wat zijn de sterspelers van deze teams?
Ja laat vandaag mijn sport1 maandabbonement internet TV zijn afgelopen, en die kan ik niet verlengen omdat het Sport1 'stadion' is uitverkocht...quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:14 schreef Ebbao het volgende:
Fyi, barca - real begint over drie kwartier
Sopcast, is het antwoord op je vraag.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:16 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Ja laat vandaag mijn sport1 maandabbonement internet TV zijn afgelopen, en die kan ik niet verlengen omdat het Sport1 'stadion' is uitverkocht...
Davids? Die is toch zwart?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ken je er echt geen van Senegal ?.!!!
Demba Ba ken ik dus maar daar houdt het mee opquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ken je er echt geen van Senegal ?.!!!
Wel mooi dat ie zelf weer het veld afliep, en nog juichend over de sintelbaan wegrende voor de suppostsquote:
Guinee is een ander land.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef Albertoooo het volgende:
1-0 voor de bazen van Guinee
(ben waarschijnlijk de enige die die pot nog kijkt?)
Echt triest idd.. wat voor kansen die gemist hebben deze match, jezusquote:
Zou mooi zijn voor mijn toto. Hoeveel min. Blessuretijd?quote:
nog 2:30 minuut/quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn voor mijn toto. Hoeveel min. Blessuretijd?
All in uiteraard!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Uitslag Guinee - Zambia is ook al bekend.
Ik vul een X'je in.
Ik zie hetquote:
Ben heel benieuwd geworden!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Als die sukkel met z'n theater nou in het veld was gebleven was het 11 tegen 11 geweest. Wat een mongool.
Als iemand nog een gifje kan maken van die schwalbe, graag
Tackle van speler Senegal. Raak speler Guinee niet. Speler Guinee blijft 5 seconden in het gras zitten. Kijkt om zich heen en ziet dan dat scheids gaat kijken en begint te rollenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd geworden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |