SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Estadio de MalaboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stade d'AngondjéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stade de FrancevilleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja mensen, over een paar weken gaat de Afrika cup weer beginnen. Het toernooi dat altijd garant staat voor humor ende topvermaeck
Welke keepers gaan nu weer uitblinken? Falende scheidsrechters, knollentuinen, Afrikaanse horrortackles, 22 aanvallers op het veld. Het kan niet gek genoeg bij de Afrika cup
Uiteraard weer te zien op Eurosport, met eindbaas Frank Kramer als commentator.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het toernooi vindt overigens plaats in Gabon en Equatoriaal Guinea.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Laatste post:quote:Tunesie vs Marokko zal toch wel een keertje een rode kaart vallen ?Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Is het niet eens hoog tijd om de groepsfase in je OP ''up to date'' te houden?
[ Bericht 3% gewijzigd door JennaSometimes op 23-01-2012 19:23:29 ]![]()
Eerste helft Gabon-Niger was vermakelijk, die keeper bijvoorbeeld... zwaar geblesseerd als 'ie was gooide hij de bal over de zijlijn om weer te gaan liggen.![]()
![]()
Die idioten van Eurosport hebben Frank niet op deze wedstrijd gezetquote:Op maandag 23 januari 2012 20:14 schreef TLC het volgende:
Die had de schoonmoeder van Frank Kramer gemaakt![]()
![]()
Bij deze kun je ook wel lachenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die idioten van Eurosport hebben Frank niet op deze wedstrijd gezet![]()
![]()
Wat is er eigenlijk van die oud Ajacied geworden, die Trabelsizou hij nog spelen ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: