Dit, tenzij pics van je tieten of foto's van drachtige alpacas.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dit, tenzij pics van je tieten of foto's van drachtige alpacas.
Is een mogelijkheid. Maar ik denk dat het vooral niet boeiend genoeg als onderwerp. Wat valt er nou werkelijk te zeggen over toekomstige dates?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:09 schreef Rodawa het volgende:
Ze zijn verliefd op je en dan is het pijnlijk om aan te horen.
Hi D. Ik ben altijd geïnteresseerd.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:04 schreef Dven het volgende:
Ha vriendin!
Zelfde reden als dat jij niet geïnteresseerd bent in verhalen over hun exen en/of toekomstige dates
met liefde heeft het niets te maken, wat is het dan wel?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:09 schreef Rodawa het volgende:
Ze zijn verliefd op je en dan is het pijnlijk om aan te horen.
Genoeg natuurlijk. Gewoon dat je een date hebt gehad en dan komen de toekomstige datesquote:Op maandag 23 januari 2012 19:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid. Maar ik denk dat het vooral niet boeiend genoeg als onderwerp. Wat valt er nou werkelijk te zeggen over toekomstige dates?
Nou, vraag dan eens om hun toekomstige dates!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:13 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Hi D. Ik ben altijd geïnteresseerd.
Die is niet drachtig en ja ik kan het weten.quote:
hij is wel heeeeeeeel erg cutequote:Op maandag 23 januari 2012 19:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die is niet drachtig en ja ik kan het weten.
Dat ben ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:21 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
hij is wel heeeeeeeel erg cutemaar wie is dat op jouw ui?
Wat was haar reactie? Ik denk dat ze dan niet wil/geen interesse heeft. Om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:26 schreef Dven het volgende:
Ik wilde het net even beproeven en ik heb met een meisje gesproken en ik liet het onderwerp op een toekomstige date van mij aankomen. Daar was ze niet erg van gecharmeerd. Het zijn dus niet alleen de mannen die dit niet op prijs stellen
Met de toekomstige date doelde ik trouwens op haar zelf
Ze drong zelf op de date aan dus ik denk van niet maar wanneer dat wel het geval is zal ik er geen slapeloze nachten aan overhouden dus wat dat betreft maakt het allemaal niet zo uit.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:29 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Wat was haar reactie? Ik denk dat ze dan niet wil/geen interesse heeft. Om eerlijk te zijn.
Dan is het mooi voor jou.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze drong zelf op de date aan dus ik denk van niet maar wanneer dat wel het geval is zal ik er geen slapeloze nachten aan overhouden dus wat dat betreft maakt het allemaal niet zo uit.
Klopt, kan alleen maar goed aflopenquote:
Soms is het antwoord zo simpel dat het niet waar lijkt.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:03 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat kan niet. Ik denk dieper na.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |