Ik ben de vorige keer naar de marathon van de zweedse serie geweestquote:Op maandag 23 januari 2012 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wel waar voor je geld, fucking 158 minuten![]()
![]()
![]()
Wtf?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN NU KRIJG IK DE SCHULD DAT IK HAD MOETEN VERTELLEN DAT ZE RETARTED WAREN
Ik kan toch niet ruiken dat hij iets belooft
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik geef geen rekken weg![]()
Ben sintersik niet
Ben sintersik niet
Hightly dissapointedquote:Op maandag 23 januari 2012 19:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben sintersik niet
Ik ben niet jaloers.. Nee echt niet... Nooooope...quote:
Ben sintersik niet
Ben sintersik niet
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hightly dissapointed
[..]
Ik ben niet jaloers.. Nee echt niet... Nooooope...![]()
Mooi, heb ik 'm niet voor jan joker betaald.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben sintersik niet
Wel voor bubselquote:Op maandag 23 januari 2012 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi, heb ik 'm niet voor jan joker betaald.
Morgen is ie binnenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, aan bubsel.quote:
Beroepsdeformatie.quote:
Meteen aandacht van ze?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
mijn katten zijn zo leuk als ik vlees ga bakken
*draaidraaidraai* *tegen het aanrecht aan gaan staan* *kopjes geven aan je benen*?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
mijn katten zijn zo leuk als ik vlees ga bakken
met extragratis mauw-operettequote:Op maandag 23 januari 2012 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
*draaidraaidraai* *tegen het aanrecht aan gaan staan* *kopjes geven aan je benen*?
*oerkreet wat voor een miauw door moet gaan*quote:Op maandag 23 januari 2012 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
*draaidraaidraai* *tegen het aanrecht aan gaan staan* *kopjes geven aan je benen*?
Ja DAT dus!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een geweldige opmerking!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja DAT dus!
Ik vond Patje zijn opmerking nog wel heel lief nadat hij mijn tweede rek op had gehangen:
"Oh dan kan je derde rek mooi hier zo de hoek om, dat sluit mooi aan dan!"
WHY DID HE LEAVE ME???![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n man vind je toch nergens meer?
Jij zei toch dat je er maar 30 hebt?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:41 schreef megamandy het volgende:
Mijn vriend vindt alleen dat ik henoeg heben dat heb ik heulaal niet!
Ik ookquote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet maar weer eens een nieuwen spreadsheet maken
Ik ben zo blij dat ik 'm altijd heb bijgehouden.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omdat ik de EnergieManager (ofzo) wil gebruiken en dan installeer ik die uberhippe gadget, en dan moet ik nog even een activeringscode via die gadget opvragen bij mijn oxxio. Maar dan kom ik alleen maar in een scherm met mijn gegevens en nergens een activeringscode te bekennenquote:
Ik moet nog een spreadsheet maken, ooit. Maar daar snap ik ook niks van en ben te lui om het uit te zoeken.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eh..quote:Op maandag 23 januari 2012 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik moet nog een spreadsheet maken, ooit. Maar daar snap ik ook niks van en ben te lui om het uit te zoeken.
Als dat ding niet up to date is word ik zenuwachtigquote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik 'm altijd heb bijgehouden.
Ja maar, welke gegevens ik er dan allemaal in wil, en hoe je het geheel weer in zo'n sjiek google-ding krijgt. Maar vooral de gegevens, weet niet zo goed wat ik er in wil hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eh..
Stap 1: Open excel
Stap 2: Voer gegevens in.
Meer is het niet
En terecht denk ik, want zodra ik hem even niet meer up to date had was het einde zoekquote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als dat ding niet up to date is word ik zenuwachtig
Jepquote:Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij zei toch dat je er maar 30 hebt?
Wat een onschuld heeft je vriend nog! How cute.
Mijn moeder vind dat ik er wel genoeg heb. En daar heeft ze ook wel een punt mee... Maar er zijn gewoon zo heel veel mooie lakjes!
Ik weet dan echt niet meer hoe alles ervoor staat. Dus bijhouden dan maar.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als dat ding niet up to date is word ik zenuwachtig
Ik snap niet dat mensen electronica mee in bad nemen. Ik ben zo bang dat ik het nat maak/laat vallenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Hagel tegen het raam terwijl ik in een lekker warm bad zit.
Heb ik vorige week gedaan. Moet alleen wachten op de rest. Had er maar 100 besteld om te proberen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Heb nieuwe waaiers die nog ingekleurd moeten worden
Stuur hem hier eens langs, dan zullen wij wel even samenvatten hoeveel lakken wij hebbenquote:
Ik heb 5 van die dingen, dus da's 250 nagels.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb ik vorige week gedaan. Moet alleen wachten op de rest. Had er maar 100 besteld om te proberen.
Precies, laat hem eens bij SQ gaan kijken.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Stuur hem hier eens langs, dan zullen wij wel even samenvatten hoeveel lakken wij hebben
Daarom heb ik mijn ouwe iPod, dat boeit geen ruk als 'ie zwemles krijgt.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen electronica mee in bad nemen. Ik ben zo bang dat ik het nat maak/laat vallen
Papieren lijst ernaast, moet ik nog eens samenvoegen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar als jullie dan een excelsheet hebben, en je gaat van die swatches doen, zet je op de swatch dan gewoon merk + laknaam, of het nummer dat het in je excelsheet heeft?
Menuutje boveninquote:
die ovale?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut man, dacht echt dat ik genoeg van die waaiers had besteldHeb er nog zeker 2 nodig
![]()
Iemand nog nagelwielen kopen? Heb er nog 20, bubbelplastic zit er nog omheen
Ja ik wel eik...quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut man, dacht echt dat ik genoeg van die waaiers had besteldHeb er nog zeker 2 nodig
![]()
Oh wacht...I haz no moneyzzzzzzzzquote:
Op de papieren lijst hebben ze andere nummers? Of bedoel je iets anders?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Papieren lijst ernaast, moet ik nog eens samenvoegen.
yup, die doorzichtige.quote:
I know...macht der gewoontequote:
Doorzichtig of wit?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Because we love youquote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
waarom halen jullie mij er altijd bij
Je bent baas.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Jij hebt er veel en die heb ik in al hun veelheid gezien!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Nr en dan zo in de sheet.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar als jullie dan een excelsheet hebben, en je gaat van die swatches doen, zet je op de swatch dan gewoon merk + laknaam, of het nummer dat het in je excelsheet heeft?
Papier staat los van excel.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op de papieren lijst hebben ze andere nummers? Of bedoel je iets anders?
Ik hoef er sowieso niet 20. Gebruik ze alleen om soms wat layeringcombinaties uit te proberen enzo, dus zo hard gaat dat niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben alleen bang dat ik ze met z'n allen niet door de brievenbus heen geperst krijg
Dus in de sheet hebben ze een los nummer erbij staan in de regel, en dat is anders dan de volgorde waarin ze staan?quote:
Nummer op m'n stokjesquote:Op maandag 23 januari 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Debs, waar slaat die 'swatch' kolom op?
merk!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niet beginnen.
En hoe mijn helmer opnieuw in te delen?
Op kleur of op merk?
Merk.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niet beginnen.
Op kleur of op merk?
Binnen het merk op kleur.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niet beginnen.
Op kleur of op merk?
Ik heb ze op merk en dan op vormquote:Op maandag 23 januari 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niet beginnen.
Op kleur of op merk?
Is ie nu nogquote:Op maandag 23 januari 2012 20:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
merk!
jouw helmer was een tyfusbende toen ze op kleur stonden
Merk! En alles wat maar 1/2/3 lelijke flesjes zijn in 1 la.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niet beginnen.
Op kleur of op merk?
Zelf erop geschreven met swatchenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe ben je ooit aan die nummers gekomen dan?
Ik heb er nu zo'n 185 en kan nog makkelijk een 50-tal kwijtquote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb 2 bureaulaatjes. Past precies, maar ik kan dan ook geen nieuwe meer kopen.
En zomaar per merk op willekeurige volgorde geswatched, ofzo?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zelf erop geschreven met swatchen.
Jaloers! Wat voor la is dat?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb er nu zo'n 185 en kan nog makkelijk een 50-tal kwijt![]()
Inhoud gaat aan de muur.quote:
Yep, want nu met de waaiers kan ik ze op kleur of op merk doen. Nu zitten ze op merk en dan op alfabet.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dus in de sheet hebben ze een los nummer erbij staan in de regel, en dat is anders dan de volgorde waarin ze staan?
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto van een jaar geleden; la is al wat voller nu
Ja, ben gewoon in m'n bovenste lade begonnen toen en nu komen er elke keer nieuwe bij. Maar ik heb die losse stokjes he dus ik kan ze sowieso anders groeperen als ik dat wilquote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En zomaar per merk op willekeurige volgorde geswatched, ofzo?
Ik begin het te snappen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep, want nu met de waaiers kan ik ze op kleur of op merk doen. Nu zitten ze op merk en dan op alfabet.
Alleen nu nog in de sheet invoeren.
Dat is wel handig ja! Oh poeh, weet niet of ik hier ooit aan ga beginnen hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ben gewoon in m'n bovenste lade begonnen toen en nu komen er elke keer nieuwe bij. Maar ik heb die losse stokjes he dus ik kan ze sowieso anders groeperen als ik dat wil
60 ook gewoon.quote:
Als je goed kijkt in de mijne is die ook op merk, dan collectiequote:Op maandag 23 januari 2012 20:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar IJs en SQ, waar is de volgorde binnen de merken bij jullie op gebaseerd? Het zit er compleet random uit namelijk.
Debs bij jou is het toch per merk, per collectie, op alfabet?
[..]
60 ook gewoon.Zit er nog wat leuks tussen?
Ja ik sorteer altijd eerst de lakjesnamen, dan de collectie en dan de merken dus inderdaad alfabetisch binnen collecties binnen merkenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar IJs en SQ, waar is de volgorde binnen de merken bij jullie op gebaseerd? Het zit er compleet random uit namelijk.
Debs bij jou is het toch per merk, per collectie, op alfabet?
[..]
60 ook gewoon.Zit er nog wat leuks tussen?
specialty glitter, vast wel, vintage vixenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Was ChG atlantis uit een collectie?
En Let's groove, first class ticket?
Zoek het anders ff opquote:Op maandag 23 januari 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Was ChG atlantis uit een collectie?
En Let's groove, first class ticket?
Ja maar, binnen de collecties is het niet op alfabet toch?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je goed kijkt in de mijne is die ook op merk, dan collectie
En geen idee of je t wat vindt ... http://verkopers.marktplaats.nl/5379828
Ik snap het sorteer-gedeelte niet, maar de volgorde heb ik dan iig goed gezien.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik sorteer altijd eerst de lakjesnamen, dan de collectie en dan de merken dus inderdaad alfabetisch binnen collecties binnen merken.
Wellesquote:Op maandag 23 januari 2012 20:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, binnen de collecties is het niet op alfabet toch?
merknaam laknaam collection dan vind je het wel hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Handigen site? Als ik google krijg ik niet veel nl
www.Chinaglazediva.comquote:Op maandag 23 januari 2012 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Handigen site? Als ik google krijg ik niet veel nl
Nee klopt, ben er nog mee bezigquote:Op maandag 23 januari 2012 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, de rest wel. Maar A England niet helemaal.
Nope.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ je hebt zeker niet een pic van de hele berg?:')
Moet ik al die swatches weer opzoeken
Ik ga uit van de theorie dat als ik niet zo weet welk kleurtje het is, ik hem blijkbaar niet zo heel erg leuk vind. Want anders had ik hem wel onthouden.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ je hebt zeker niet een pic van de hele berg?:')
Moet ik al die swatches weer opzoeken
Ah, vandaar.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee klopt, ben er nog mee bezig
Ik heb heel de metro collectiequote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik wel Skyscraper, maar die heb ik net een maand geleden zelf besteld op TD.
Oh, neuh, daar vond ik hem niet leuk genoeg voor.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb heel de metro collectie![]()
Samplesquote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, neuh, daar vond ik hem niet leuk genoeg voor.
Maar dan hoef je die idd niet.
Ik wou het net door de chat gaan schreeuwen!!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, vergeet heul bijna de moddols!
nee, want je komt niet rechtstreeks op fok als je op m'n naam zoektquote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ, je volledige naam staat in je MP ad, moet je die link niet even weghalen?
Ik ga straks wel nog even kijken of ik iets leuks ertussen zie![]()
Pasta met broccoli en spinaziesaus hier was lekker![]()
Oh en Spees, de Zweedse versie van die film was mooi vond ik![]()
Hollywood versie zal vast minder zijn, maar nog steeds mooi verhaal endezo
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want je komt niet rechtstreeks op fok als je op m'n naam zoekt
schaar, dat lukt me wel
Ja, Suedes...quote:Op maandag 23 januari 2012 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Had Here Today, Aragon Tomorrow SUEDE van OPI een collectie? Nee toch?
Die is geilquote:Op maandag 23 januari 2012 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Had Here Today, Aragon Tomorrow SUEDE van OPI een collectie? Nee toch?
En Caribbean Sea. Allemaal mooie stempellakjes!quote:
Dat was ik! Thanks, gewoon even benieuwd.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn lijst is dus volledig random, op merk na. Ben even kwijt wie het vroeg.
Oh ja, die staat nog untried.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die is geil![]()
Waarom zijn ze elke keer weer in the fashion-capital of the world?
ja kloptquote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En Caribbean Sea. Allemaal mooie stempellakjes!![]()
SQ, Essence Glitter Confetti, moet dat niet Circus Confetti zijn?
Ech wel! Vrouwen, multitasken endezo. Lijken wassen!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie zitten heul nie moddols te kijken
De planning was ooit op collectie, maar meh.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat was ik! Thanks, gewoon even benieuwd.
Ik welquote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie zitten heul nie moddols te kijken
Ik dacht al, die ken ik heel niet.quote:
Dat!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ech wel! Vrouwen, multitasken endezo. Lijken wassen!
Och, hij telt automatisch.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Untrieds bijhouden heb ik opgegeven
Kan het me zo goed voorstellen!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De planning was ooit op collectie, maar meh.
Ik kan het niet negeren. Maar mijn volle laatjes en lege portemonnee zorgen wel dat ik niks uitgeef.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wel
Ik negeer de lakjes praat
Neem aan dat je zelf moet invoeren welke je getried hebt en welke niet?quote:
Oh nee, dat weet ik heel goed! Toen het er wat veel werden ben ik er plakbandjes op gaan plakken, dus die met plakbandje bovenop zijn untried.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neem aan dat je zelf moet invoeren welke je getried hebt en welke niet?.
Dat heb ik dus opgegeven
Moet ik iedere keer dat ik weer 30 lakken in een week bestel plakbandjes op al die lakken gaan plakkenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh nee, dat weet ik heel goed! Toen het er wat veel werden ben ik er plakbandjes op gaan plakken, dus die met plakbandje bovenop zijn untried.
Ja maar dat doe ik ook niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet ik iedere keer dat ik weer 30 lakken in een week bestel plakbandjes op al die lakken gaan plakken![]()
![]()
Dat duurt twee seconden.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neem aan dat je zelf moet invoeren welke je getried hebt en welke niet?.
Dat heb ik dus opgegeven
Ja maar ik was het te vaak achter elkaar vergeten en toen wist ik het niet meerquote:
nopequote:Op maandag 23 januari 2012 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb jij die billen-lakken al eens gebruikt SQ?
Ik heb ze echt alleen maar voor de sier
daar hoort ie idd bijquote:Op maandag 23 januari 2012 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
China Glaze Lubu Heels waar hoort die bij? Ik kan alleen 'Lubu manicure' vinden
Zeg gewoon: ik heb er geen zin in. Al die slappe excusesquote:Op maandag 23 januari 2012 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar ik was het te vaak achter elkaar vergeten en toen wist ik het niet meer
Hallo, ik ben een halve autist, denk je dat ik zelf niet baaldequote:Op maandag 23 januari 2012 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zeg gewoon: ik heb er geen zin in. Al die slappe excuses.
Een echte autist begint opnieuw, lijken wassenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hallo, ik ben een halve autist, denk je dat ik zelf niet baalde.
Was het serieus te vaak vergeten en ben daarna heul lang bezig geweest met accepteren dat ik het niet meer bij kan houden
Hebbertquote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil eigenlijk chanel quartz nog omdat ik dna de collectie compleet heb![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een echte autist begint opnieuw, lijken wassen.
maar lelijkquote:Op maandag 23 januari 2012 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil eigenlijk chanel quartz nog omdat ik dna de collectie compleet heb![]()
![]()
![]()
Jaaa. En Liz is echt irritaaaaaant!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef PriemGirl het volgende:
De lesbo is weer eens het best met den vent
Rozequote:Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie, Is dit rood of roze?
TMI toch? Roze.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie, Is dit rood of roze?
Daarom doe ik dus nooit op kleur.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Roze it is.
Altijd leuk, ook van die kleuren die tussen paars en roze inzitten. En bij welke kleur moet je die dan zetten?
First world problems
Daarom ga ik ze, als ik ooit een excelsheet doe, niet op kleur zetten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Roze it is.
Altijd leuk, ook van die kleuren die tussen paars en roze inzitten. En bij welke kleur moet je die dan zetten?
First world problems
Doe mij maar eerst die anorexannquote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
lizga toch naar huis, lelijke drol
Ik wil ze in de waaiers op kleur zetten, vergelijkt handigquote:Op maandag 23 januari 2012 20:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daarom ga ik ze, als ik ooit een excelsheet doe, niet op kleur zetten.
Komt weer terug.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
NEINZ heel mijn sold out forever is dik. Die is discon toch?
Ah, ok, dan ist goedquote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want je komt niet rechtstreeks op fok als je op m'n naam zoekt
schaar, dat lukt me wel
Oh, ja maar dan doe je gewoon een beetje een soort van regenboogje toch?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil ze in de waaiers op kleur zetten, vergelijkt handig.
Ik gooi ze wel bij elkaar in de buurt.
Dat. En anders gewoon nagellakverdunner.quote:
Omdat hebbertquote:Op maandag 23 januari 2012 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom heb ik zoveel chunky holo's?
Ik reageerde vanochtend met mijn duffe kop toen iemand Kip zei op mijn werkquote:Op maandag 23 januari 2012 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
hoeft ook niet per se kip. Maar andersom is vele vele malen moeilijker
Met de komende collectieverandering. Geen idee wanneer die nieuwe lakjes precies in de winkel komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer komt SOF weer terug? Ik pleur m weg want verdunner werkt niet
of beidequote:
DUDEquote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Nieuwe manier van blush aanbrengen, "hot" deze lente/zomer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Nieuwe manier van blush aanbrengen, "hot" deze lente/zomer![]()
[ afbeelding ]
Catwalks snap ik niet, maar daar kan het voor mijn part prima. Maar in real life.... kom op zeg, wie verzint die onzin?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DUDE![]()
Leuk voor op dn catwalk maar verder
Ik denk dat het de "huiselijk geweld" look isquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Whut, Ik heb 2 sold out forevers? SCORE deze is nieuw![]()
Voor als je een nieuwe nodig zou hebben en hij uitverkocht zou zijn?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Whut, Ik heb 2 sold out forevers? SCORE deze is nieuw![]()
Neequote:Op maandag 23 januari 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Is het heel erg als ik die jood uit die hotelvergelijkingsreclame leuk vindt?
Zowel netjes aangekleed met gekamde haartjes als in het zwembad met losschen haarenquote:
Italiaanse zakenlui zitten allemaal in de trein met die dingen te ontbijten, viel me op toen we er op vakantie warenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wil iedereen in de reclame altijd de laatst bueno, terwijl ik er irl nog nooit iemand 1 heb zien eten?
keilekker jongequote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom wil iedereen in de reclame altijd de laatst bueno, terwijl ik er irl nog nooit iemand 1 heb zien eten?
Ik vind ze zo lekker! Koop ze alleen bijna nooit.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Maar algauw smaakt het nergens naar en te veel op en misselijk en bah bah bah en dan wil je een appel.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Kak, ik moet helemaal niet over chocola gaan praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar algauw smaakt het nergens naar en te veel op en misselijk en bah bah bah en dan wil je nagellakjes, make-up en sex.
Omnomnomnom sexZo lekker jongeuh
FixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ook een zeer goeien fixquote:
En met sex verbrand je weer de helft van de chocolaquote:
Nee man, ik lig altijd als een dooie vis, dan verbrand ik geen vetjes en blijf ik lekker zacht en fluffyquote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En met sex verbrand je weer de helft van de chocola
Mooien beschrijving voor mijn personaquote:
Who's tha boss, you are, you are!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet al drie weken de chocola in de kast te negeren. En de koek, de chips en de kaas. Dus vanavond ook gewoon
quote:Op maandag 23 januari 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooien beschrijving voor mijn persona
Lijken wassen!quote:Op maandag 23 januari 2012 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet al drie weken de chocola in de kast te negeren. En de koek, de chips en de kaas. Dus vanavond ook gewoon
Iddquote:Op maandag 23 januari 2012 21:30 schreef megamandy het volgende:
Die twee vrouwen bij 24 uur met tikken echt niet richtighelemaal gestoord zijn die mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |