Ik ben de vorige keer naar de marathon van de zweedse serie geweestquote:Op maandag 23 januari 2012 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wel waar voor je geld, fucking 158 minuten![]()
![]()
![]()
Wtf?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN NU KRIJG IK DE SCHULD DAT IK HAD MOETEN VERTELLEN DAT ZE RETARTED WAREN
Ik kan toch niet ruiken dat hij iets belooft
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik geef geen rekken weg![]()
Ben sintersik niet
Ben sintersik niet
Hightly dissapointedquote:Op maandag 23 januari 2012 19:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben sintersik niet
Ik ben niet jaloers.. Nee echt niet... Nooooope...quote:
Ben sintersik niet
Ben sintersik niet
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hightly dissapointed
[..]
Ik ben niet jaloers.. Nee echt niet... Nooooope...![]()
Mooi, heb ik 'm niet voor jan joker betaald.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben sintersik niet
Wel voor bubselquote:Op maandag 23 januari 2012 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi, heb ik 'm niet voor jan joker betaald.
Morgen is ie binnenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, aan bubsel.quote:
Beroepsdeformatie.quote:
Meteen aandacht van ze?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
mijn katten zijn zo leuk als ik vlees ga bakken
*draaidraaidraai* *tegen het aanrecht aan gaan staan* *kopjes geven aan je benen*?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
mijn katten zijn zo leuk als ik vlees ga bakken
met extragratis mauw-operettequote:Op maandag 23 januari 2012 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
*draaidraaidraai* *tegen het aanrecht aan gaan staan* *kopjes geven aan je benen*?
*oerkreet wat voor een miauw door moet gaan*quote:Op maandag 23 januari 2012 19:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
*draaidraaidraai* *tegen het aanrecht aan gaan staan* *kopjes geven aan je benen*?
Ja DAT dus!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een geweldige opmerking!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja DAT dus!
Ik vond Patje zijn opmerking nog wel heel lief nadat hij mijn tweede rek op had gehangen:
"Oh dan kan je derde rek mooi hier zo de hoek om, dat sluit mooi aan dan!"
WHY DID HE LEAVE ME???![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n man vind je toch nergens meer?
Jij zei toch dat je er maar 30 hebt?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:41 schreef megamandy het volgende:
Mijn vriend vindt alleen dat ik henoeg heben dat heb ik heulaal niet!
Ik ookquote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet maar weer eens een nieuwen spreadsheet maken
Ik ben zo blij dat ik 'm altijd heb bijgehouden.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omdat ik de EnergieManager (ofzo) wil gebruiken en dan installeer ik die uberhippe gadget, en dan moet ik nog even een activeringscode via die gadget opvragen bij mijn oxxio. Maar dan kom ik alleen maar in een scherm met mijn gegevens en nergens een activeringscode te bekennenquote:
Ik moet nog een spreadsheet maken, ooit. Maar daar snap ik ook niks van en ben te lui om het uit te zoeken.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eh..quote:Op maandag 23 januari 2012 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik moet nog een spreadsheet maken, ooit. Maar daar snap ik ook niks van en ben te lui om het uit te zoeken.
Als dat ding niet up to date is word ik zenuwachtigquote:Op maandag 23 januari 2012 19:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik 'm altijd heb bijgehouden.
Ja maar, welke gegevens ik er dan allemaal in wil, en hoe je het geheel weer in zo'n sjiek google-ding krijgt. Maar vooral de gegevens, weet niet zo goed wat ik er in wil hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eh..
Stap 1: Open excel
Stap 2: Voer gegevens in.
Meer is het niet
En terecht denk ik, want zodra ik hem even niet meer up to date had was het einde zoekquote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als dat ding niet up to date is word ik zenuwachtig
Jepquote:Op maandag 23 januari 2012 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij zei toch dat je er maar 30 hebt?
Wat een onschuld heeft je vriend nog! How cute.
Mijn moeder vind dat ik er wel genoeg heb. En daar heeft ze ook wel een punt mee... Maar er zijn gewoon zo heel veel mooie lakjes!
Ik weet dan echt niet meer hoe alles ervoor staat. Dus bijhouden dan maar.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als dat ding niet up to date is word ik zenuwachtig
Ik snap niet dat mensen electronica mee in bad nemen. Ik ben zo bang dat ik het nat maak/laat vallenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Hagel tegen het raam terwijl ik in een lekker warm bad zit.
Heb ik vorige week gedaan. Moet alleen wachten op de rest. Had er maar 100 besteld om te proberen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Heb nieuwe waaiers die nog ingekleurd moeten worden
Stuur hem hier eens langs, dan zullen wij wel even samenvatten hoeveel lakken wij hebbenquote:
Ik heb 5 van die dingen, dus da's 250 nagels.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb ik vorige week gedaan. Moet alleen wachten op de rest. Had er maar 100 besteld om te proberen.
Precies, laat hem eens bij SQ gaan kijken.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Stuur hem hier eens langs, dan zullen wij wel even samenvatten hoeveel lakken wij hebben
Daarom heb ik mijn ouwe iPod, dat boeit geen ruk als 'ie zwemles krijgt.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen electronica mee in bad nemen. Ik ben zo bang dat ik het nat maak/laat vallen
Papieren lijst ernaast, moet ik nog eens samenvoegen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar als jullie dan een excelsheet hebben, en je gaat van die swatches doen, zet je op de swatch dan gewoon merk + laknaam, of het nummer dat het in je excelsheet heeft?
Menuutje boveninquote:
die ovale?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut man, dacht echt dat ik genoeg van die waaiers had besteldHeb er nog zeker 2 nodig
![]()
Iemand nog nagelwielen kopen? Heb er nog 20, bubbelplastic zit er nog omheen
Ja ik wel eik...quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut man, dacht echt dat ik genoeg van die waaiers had besteldHeb er nog zeker 2 nodig
![]()
Oh wacht...I haz no moneyzzzzzzzzquote:
Op de papieren lijst hebben ze andere nummers? Of bedoel je iets anders?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Papieren lijst ernaast, moet ik nog eens samenvoegen.
yup, die doorzichtige.quote:
I know...macht der gewoontequote:
Doorzichtig of wit?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Because we love youquote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
waarom halen jullie mij er altijd bij
Je bent baas.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Jij hebt er veel en die heb ik in al hun veelheid gezien!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Nr en dan zo in de sheet.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar als jullie dan een excelsheet hebben, en je gaat van die swatches doen, zet je op de swatch dan gewoon merk + laknaam, of het nummer dat het in je excelsheet heeft?
Papier staat los van excel.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op de papieren lijst hebben ze andere nummers? Of bedoel je iets anders?
Ik hoef er sowieso niet 20. Gebruik ze alleen om soms wat layeringcombinaties uit te proberen enzo, dus zo hard gaat dat niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben alleen bang dat ik ze met z'n allen niet door de brievenbus heen geperst krijg
Dus in de sheet hebben ze een los nummer erbij staan in de regel, en dat is anders dan de volgorde waarin ze staan?quote:
Nummer op m'n stokjesquote:Op maandag 23 januari 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Debs, waar slaat die 'swatch' kolom op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |