Alles is afhankelijk van de mate waarmee je het doet. Van 's ochtends 9 tot 's avonds 11 stomen word je gewoon een kansloze aap van.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:29 schreef DSL het volgende:
Alle ongeinformeerden moeten deze docu een keertje kijken. Als je dan nog steeds denkt dat wiet zo slecht is, ben je gewoon een debiel.
baus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:22 schreef boskameel het volgende:
rook elke avond paar joints, heb nergens problemen mee. school, sociale omgeving, werk, relatie. Als je maar niet elke avond tot 2 uur knetter bent.
Stop maar eens een maand of drie en dan praten we wel verder.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:22 schreef boskameel het volgende:
rook elke avond paar joints, heb nergens problemen mee. school, sociale omgeving, werk, relatie. Als je maar niet elke avond tot 2 uur knetter bent.
hoezo? wat zou er beter moeten gaan dan dat het nu gaat? verder sport ik 5 keer per week en vindt ik het lekker 's avonds op de bank met een joint te zitten, muziekje of goeie film op, heerlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Stop maar eens een maand of drie en dan praten we wel verder.
Dat zou ik dus niet kunnen he... Ik hou het alleen bij vrijdag- en zaterdagavond, heb ook niet de behoefte om doordeweeks te smoken. Als ik dat wel doe:quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:22 schreef boskameel het volgende:
Paupertokkiequote:Op woensdag 25 januari 2012 13:33 schreef boskameel het volgende:
[..]
hoezo? wat zou er beter moeten gaan dan dat het nu gaat? verder sport ik 5 keer per week en vindt ik het lekker 's avonds op de bank met een joint te zitten, muziekje of goeie film op, heerlijk.
quote:
je moet inderdaad doen waar je jezelf het beste bij voelt, en als ik merk dat het invloed heeft minder ik meteen. En ik draai ook geen sterke, kan met 5 euro 1/2 avonden vooruit, en draai niet echt sterke.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dat zou ik dus niet kunnen he... Ik hou het alleen bij vrijdag- en zaterdagavond, heb ook niet de behoefte om doordeweeks te smoken. Als ik dat wel doe:
1. raak ik mijn baan kwijt,
2. kom ik niet meer buiten en vereenzaam in,
3. krijg ik geldproblemen
4. sport ik niet meer.
Genoeg bezwaren om het niet te doen, in mijn geval
Ik deed zo 4/5 dagen met een zakje van 6eu aan wietquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:27 schreef boskameel het volgende:
[..]
je moet inderdaad doen waar je jezelf het beste bij voelt, en als ik merk dat het invloed heeft minder ik meteen. En ik draai ook geen sterke, kan met 5 euro 1/2 avonden vooruit, en draai niet echt sterke.
En blowde je dan ook al die 4/5 dagen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik deed zo 4/5 dagen met een zakje van 6eu aan wiet
ach, das altijd zo. Rook je 1x per week of 2x per week een jointje dan ben je gelijk een verslaafde of een junk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:17 schreef sinepedraap het volgende:
Ik rook 's avonds wel eens een jointje![]()
Ik ben een junk
inderdaad, volgens mij heeft hij een bekrompen beeld door 16 jarige scooterpaupers die in parkjes staan te blowenquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:27 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Wie is hier nu de tokkie? Als ik het zo lees heeft hij een prima (sociaal) leven ICM wiet. So what?
joint gewisseld met bier.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:33 schreef boskameel het volgende:
[..]
hoezo? wat zou er beter moeten gaan dan dat het nu gaat? verder sport ik 5 keer per week en vindt ik het lekker 's avonds op de bank met een biertje te zitten, muziekje of goeie film op, heerlijk.
Ja, echt een beetje wiet met sigaret mixen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:32 schreef Piye het volgende:
[..]
En blowde je dan ook al die 4/5 dagen?
Dat zou ik dus echt niet kunnen. Als ik blow wil ik wel goed stoned zijn. Daarom vind ik hasj ook kut.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, echt een beetje wiet met sigaret mixen.
Ik heb dat zo jaren gedaan. Goedkoop en relaxt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat zou ik dus echt niet kunnen. Als ik blow wil ik wel goed stoned zijn. Daarom vind ik hasj ook kut.
Dat is zeker waar, maar van 24/7 hamburgers kanen wordt je ook een nutteloze papzak (en je gaat dood, wat bij wiet niet eens kan). Het heet moderatie, het gaat op voor alles en het ligt in de handen van de gebruiker. Bovendien is wietgebruik relatief makkelijk in de hand te houden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles is afhankelijk van de mate waarmee je het doet. Van 's ochtends 9 tot 's avonds 11 stomen word je gewoon een kansloze aap van.
trollquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:34 schreef wise het volgende:
[..]
ach, das altijd zo. Rook je 1x per week of 2x per week een jointje dan ben je gelijk een verslaafde of een junk.
Maar sta je vrolijk elke week jezelf vol te tanken met bier op (do)vrij/zaterdag avond, dan is het gewoon stoer/leuk/gezellig.
Be-lach-e-lijk.
Vaak zijn het veelal mensen die niks van wiet afweten of die het nooit gebruikt hebben degene met de grootste mond die er tegen zijn
hoeveel stop je erin ? alleen kut met draaien , alles ligt aan 1 kant of niet ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:30 schreef Crackpijp het volgende:
ik rook altyd een plofke in de avond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |