Alcohol zouden ze eerder moeten verbieden dan wiet. Maar beiden zijn troep.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:58 schreef FokNederland het volgende:
Blowen is slecht voor je.
Gevolgen --> Drugs![]()
Alcohol
Verbiedenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:00 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Alcohol zouden ze eerder moeten verbieden dan wiet. Maar beiden zijn troep.
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef FlameH2O het volgende:
Blowen is voor sukkels.
Geblowd worden is voor mannen.
Leer het verschil, kneus.
Boeren die denken dat alcohol geen drugs is.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:58 schreef FokNederland het volgende:
Blowen is slecht voor je.
Gevolgen --> Drugs![]()
Alcohol
Ze zijn al aardig op weg. We lopen Amerika achterna. Zie over 50 jaar geen wiet meer in Nederland.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef FokNederland het volgende:
Nee, want van blowen word je stoned en gaan je hersenen naar de tyfus.
Bij alcohol (met mate) niet.
trolololoquote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef FokNederland het volgende:
Nee, want van blowen word je stoned en gaan je hersenen naar de tyfus.
Bij alcohol (met mate) niet.
Ik hoop niet dat Nederland zo'n achterlijke beslissing neemt. In Amerika is het ook zo'n succes namelijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ze zijn al aardig op weg. We lopen Amerika achterna. Zie over 50 jaar geen wiet meer in Nederland.
In Amerika begint het juist de goede kant op te gaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ze zijn al aardig op weg. We lopen Amerika achterna. Zie over 50 jaar geen wiet meer in Nederland.
Ik moet het hier toch even met je oneens zijn. Ik heb het syndroom van Asperger(of Assburgers aldus South Parkquote:Op maandag 23 januari 2012 15:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Kan gewoon niet, al zegt men van wel. Zelfde geldt overigens voor drank hoor.
Ik ken echt werkelijk niemand die smoked en tevens een normaal leven leidt en echt wat van zijn leven maakt. Alle smokers die ik ken klooien in de marge.
Ja dat is zonde, maar een mbo opleiding kan ook leuk zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, beetje zonde als je Universiteitsnivo aankan maar door je geblow op een MBO kadernivo blijft hangen nietwaar?
Maargoed, ieder moet het voor zich weten. Ik ben blij dat men die keuze zelf moeten maken in dit land.
Of gewoon alles legaliseren en mensen lekker zelf laten bepalen welke troep ze willen gebruiken?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:00 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Alcohol zouden ze eerder moeten verbieden dan wiet. Maar beiden zijn troep.
dezeng man spreekt waarheden als koeienquote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat is zonde, maar een mbo opleiding kan ook leuk zijn.
[..]
Of gewoon alles legaliseren en mensen lekker zelf laten bepalen welke troep ze willen gebruiken?
Ja dat zou leuk zijn, maar zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Of gewoon alles legaliseren en mensen lekker zelf laten bepalen welke troep ze willen gebruiken?
Dit idd. Dingen verbieden...quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat is zonde, maar een mbo opleiding kan ook leuk zijn.
[..]
Ik heb anders nog nooit iemand dood zien gaan van wiet.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:09 schreef sinepedraap het volgende:
Er zijn geen schadelijke stoffen alleen schadelijke hoeveelheden.
Drugsgebruik/Drugsmisbruik
Als je niks beters te zeggen hebt flikker dan op ofzo. Of onderbouw op z'n minst je standpunten.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef Kamergezocht het volgende:
Blowen is voor ambitieloze nietsnutten
Door wiet zelf kan je niet doodgaan. Wil niet zeggen dat het gebruik geen andere risico's met zich mee brengt.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit iemand dood zien gaan van wiet.
Lijkt me duidelijk. Kijk eens naar de gemiddelde stoner. Nuff said.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Als je niks beters te zeggen hebt flikker dan op ofzo. Of onderbouw op z'n minst je standpunten.
Op den duur na veel gebruik wel ja. Alhoewel, dit verschilt ook per persoon. De ene is net iets meer vatbaar voor een psychose of iets dergelijks dan de ander.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Door wiet zelf kan je niet doodgaan. Wil niet zeggen dat het gebruik geen andere risico's met zich mee brengt.
Ik ken wel gevallen van mensen die dood misschien beter af waren dan de gevolgen die ze ervaarden door hun wietgebruik (psychoses e.d.)quote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit iemand dood zien gaan van wiet.
Blowen is juist voor ambitieuze nietsnutten. Je moest eens weten wat een geniale plannen wij soms bedenken.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef Kamergezocht het volgende:
Blowen is voor ambitieloze nietsnutten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |