WTF sinds wanneer kan je blowen in de hand houdenquote:Op maandag 23 januari 2012 15:18 schreef blowjo het volgende:
Blowen is toffe bezigheid om af en toe met vrienden te doen. Niks mis mee.
Maar dan zijn er toch altijd mensen die je daar ontzettend op moeten afkraken, vaak terwijl ze zelf alcohol nuttigen. Waar verder ook niks mis mee is (mits je het in de hand kan houden etc.).
Klacht: Haten op blowen
Sinds ehh altijd?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:21 schreef LMo21 het volgende:
[..]
WTF sinds wanneer kan je blowen in de hand houden
kan prima.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:21 schreef LMo21 het volgende:
[..]
nou, je houd die zuen toch in je hand ofniet dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:21 schreef LMo21 het volgende:
[..]
Inderdaad : (quote:Op maandag 23 januari 2012 15:22 schreef Sjapoela het volgende:
Eens met TS.
Alleen jammer van je username
je hebt toch zelf voor die username gekozen debieltjequote:
Ik was stoned toen ik hem koos : (quote:Op maandag 23 januari 2012 15:24 schreef Crackpijp het volgende:
[..]
je hebt toch zelf voor die username gekozen debieltje
wat is dezen ben je 12 ofzo?quote:
Ik ben het niet eens met jou smiley keuzes dat irriteert mijquote:
Idioom is jou vreemd?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:21 schreef LMo21 het volgende:
[..]
Blowen in het weekend daarentegenquote:Op maandag 23 januari 2012 15:25 schreef Catch22- het volgende:
Doordeweeks blowen
Overdag blowen* 100
Heb genoeg gesmoked maar ben blij dat ik het niet meer doe, je word er echt traag van. Nu hoeven en moeten de meeste smokers niets dus die merken het niet, maar ik ben er wel klaar mee.
dat moet je inderdaad zelf lekker weten. Snap het op zich nog wel, maar ik heb er geen behoefte meer aan gelukkigquote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Blowen in het weekend daarentegen
Heerlijk inderdaad, en als je thuis komt nog even iets lekker maken, muziek luisteren, fappen en slapen.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef zyntex het volgende:
echt chill na het stappen als je helemaal dronken ben nog even een jointje paffen. helemaal van de wereld dan kk chill
Blowen bij het opstaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:25 schreef Catch22- het volgende:
Doordeweeks blowen
Overdag blowen* 100
Heb genoeg gesmoked maar ben blij dat ik het niet meer doe, je word er echt traag van. Nu hoeven en moeten de meeste smokers niets dus die merken het niet, maar ik ben er wel klaar mee.
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:31 schreef Infection het volgende:
Terechte klacht. Meestal zijn het bierzuipende boeren die je er gelijk op afkraken. Van die nietswetende personen...
Precies, ik blow nu 6 jaar lang elk weekend wat wiet en heb alles prima op een rijtje, ik sport ook nog gewoon 3x in de week.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:38 schreef Hidz het volgende:
Terechte klacht. Zolang ik sport, naar school ga en werk heb bepaal ik zelf wel waar en wanneer ik van een hasj geniet =)!
precies. Leuk als je studeert of een takkebaan hebt, maar als je een serieuze baan hebt kan je echt niet elke avond lopen stomenquote:Op maandag 23 januari 2012 15:40 schreef fathank het volgende:
Mensen die claimen dat ze niet kunnen functioneren zonder wiet_!
Met wiet functioneren ze namelijk ook niet
Dit geldt niet voor iedereen hoor... sommige personen hebben een veel beter concentratievermogen met wiet, waaronder ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:40 schreef fathank het volgende:
Wie claimt dat dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:40 schreef fathank het volgende:
Ik ken er een paar die dat wel kunnen.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
precies. Leuk als je studeert of een takkebaan hebt, maar als je een serieuze baan hebt kan je echt niet elke avond lopen stomen
En dat bepaal jij voor een ander? Geloof me dat er zat 'serieuze' banen zijn waar je gerust elke avond lekker stoned kan worden.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
precies. Leuk als je studeert of een takkebaan hebt, maar als je een serieuze baan hebt kan je echt niet elke avond lopen stomen
Kan gewoon niet, al zegt men van wel. Zelfde geldt overigens voor drank hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:44 schreef Hidz het volgende:
[..]
En dat bepaal jij voor een ander? Geloof me dat er zat 'serieuze' banen zijn waar je gerust elke avond lekker stoned kan worden.
Vind je het gek als alles in slowmotion wordt afgespeeldquote:Op maandag 23 januari 2012 15:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit geldt niet voor iedereen hoor... sommige personen hebben een veel beter concentratievermogen met wiet, waaronder ik.
Als je teveel blowt wel ja... een dun jointje ter voorbereiding op een toets of whatever vermindert de stress en bevordert het concentratievermogen.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Vind je het gek als alles in slowmotion wordt afgespeeld
Dat jij het toen niet kon betekent toch niet dat anderen dat niet kunnen? Iedereen reageert er anders op, en wie zegt dat het per se elke dag moet?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Kan gewoon niet, al zegt men van wel. Zelfde geldt overigens voor drank hoor.
Ik ken echt werkelijk niemand die smoked en tevens een normaal leven leidt en echt wat van zijn leven maakt. Alle smokers die ik ken klooien in de marge.
Maargoed, ik heb zelf heel veel gesmoked en ben bekend met de retoriek. Dus blijf lekker smoken dan kan je er alsnog wel komen.
Ik heb zelf ervaren hoeveel fitter en helderder je in je hoofd wordt als je stopt met je dagelijkse joint dus met mij in discussie gaan heeft geen zin.
Toch vreemd dat er mensen zijn die ik ken die hun leven prima op de rit hebben en toch nog (bijna) elke dag één of meerdere joints roken.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ken echt werkelijk niemand die smoked en tevens een normaal leven leidt en echt wat van zijn leven maakt. Alle smokers die ik ken klooien in de marge.
Maargoed, ik heb zelf heel veel gesmoked en ben bekend met de retoriek. Dus blijf lekker smoken dan kan je er alsnog wel komen.
Ik heb zelf ervaren hoeveel fitter en helderder je in je hoofd wordt als je stopt met je dagelijkse joint dus met mij in discussie gaan heeft geen zin.
Het heeft gewoon invloed op je functioneren, dat kan niet anders. Je went er alleen aan waardoor je niet doorhebt dat het zo is.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:49 schreef blowjo het volgende:
[..]
Dat jij het toen niet kon betekent toch niet dat anderen dat niet kunnen? Iedereen reageert er anders op, en wie zegt dat het per se elke dag moet?
Naar de coffeeshop fietsen telt niet als sporten.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:39 schreef blowjo het volgende:
[..]
Precies, ik blow nu 6 jaar lang elk weekend wat wiet en heb alles prima op een rijtje, ik sport ook nog gewoon 3x in de week.
Heeft het ook, maar voor sommigen is dat effect echt positief en voor velen ook niet. Dan heb je ook nog de mensen op wie het een negatief effect heeft, maar die zo vaardig en begaafd zijn dat het gewoon niet uitmaakt.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het heeft gewoon invloed op je functioneren, dat kan niet anders. Je went er alleen aan waardoor je niet doorhebt dat het zo is.
Maargoed, als je wil smoken, moet je het lekker doen. Ik weet wel dat ik erg blij ben dat ik de behoefte niet meer heb en daardoor beter functioneer
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Heeft het ook, maar voor sommigen is dat effect echt positief en voor velen ook niet. Dan heb je ook nog de mensen op wie het een negatief effect heeft, maar die zo vaardig en begaafd zijn dat het gewoon niet uitmaakt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef FlameH2O het volgende:
Blowen is voor sukkels.
Geblowd worden is voor mannen.
Leer het verschil, kneus.
Voordat je wat gaat doen, eerst blowen. En na het blowen heb je geen zin meer om wat te doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:40 schreef fathank het volgende:
Mja, beetje zonde als je Universiteitsnivo aankan maar door je geblow op een MBO kadernivo blijft hangen nietwaar?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Heeft het ook, maar voor sommigen is dat effect echt positief en voor velen ook niet. Dan heb je ook nog de mensen op wie het een negatief effect heeft, maar die zo vaardig en begaafd zijn dat het gewoon niet uitmaakt.
Alcohol is ook drugs.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:58 schreef FokNederland het volgende:
Blowen is slecht voor je.
Gevolgen --> Drugs![]()
Alcohol
Alcohol zouden ze eerder moeten verbieden dan wiet. Maar beiden zijn troep.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:58 schreef FokNederland het volgende:
Gevolgen --> Drugs![]()
Alcohol
Verbiedenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:00 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Alcohol zouden ze eerder moeten verbieden dan wiet. Maar beiden zijn troep.
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef FlameH2O het volgende:
Blowen is voor sukkels.
Geblowd worden is voor mannen.
Leer het verschil, kneus.
Boeren die denken dat alcohol geen drugs is.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:58 schreef FokNederland het volgende:
Gevolgen --> Drugs![]()
Alcohol
Ze zijn al aardig op weg. We lopen Amerika achterna. Zie over 50 jaar geen wiet meer in Nederland.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef FokNederland het volgende:
Nee, want van blowen word je stoned en gaan je hersenen naar de tyfus.
Bij alcohol (met mate) niet.
trolololoquote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef FokNederland het volgende:
Nee, want van blowen word je stoned en gaan je hersenen naar de tyfus.
Bij alcohol (met mate) niet.
Ik hoop niet dat Nederland zo'n achterlijke beslissing neemt. In Amerika is het ook zo'n succes namelijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ze zijn al aardig op weg. We lopen Amerika achterna. Zie over 50 jaar geen wiet meer in Nederland.
In Amerika begint het juist de goede kant op te gaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:01 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ze zijn al aardig op weg. We lopen Amerika achterna. Zie over 50 jaar geen wiet meer in Nederland.
Ik moet het hier toch even met je oneens zijn. Ik heb het syndroom van Asperger(of Assburgers aldus South Parkquote:Op maandag 23 januari 2012 15:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja dat is zonde, maar een mbo opleiding kan ook leuk zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, beetje zonde als je Universiteitsnivo aankan maar door je geblow op een MBO kadernivo blijft hangen nietwaar?
Maargoed, ieder moet het voor zich weten. Ik ben blij dat men die keuze zelf moeten maken in dit land.
Of gewoon alles legaliseren en mensen lekker zelf laten bepalen welke troep ze willen gebruiken?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:00 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Alcohol zouden ze eerder moeten verbieden dan wiet. Maar beiden zijn troep.
dezeng man spreekt waarheden als koeienquote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat is zonde, maar een mbo opleiding kan ook leuk zijn.
[..]
Of gewoon alles legaliseren en mensen lekker zelf laten bepalen welke troep ze willen gebruiken?
Ja dat zou leuk zijn, maar zie het niet gebeuren.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Of gewoon alles legaliseren en mensen lekker zelf laten bepalen welke troep ze willen gebruiken?
Dit idd. Dingen verbieden...quote:Op maandag 23 januari 2012 16:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat is zonde, maar een mbo opleiding kan ook leuk zijn.
[..]
Ik heb anders nog nooit iemand dood zien gaan van wiet.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:09 schreef sinepedraap het volgende:
Er zijn geen schadelijke stoffen alleen schadelijke hoeveelheden.
Drugsgebruik/Drugsmisbruik
Als je niks beters te zeggen hebt flikker dan op ofzo. Of onderbouw op z'n minst je standpunten.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef Kamergezocht het volgende:
Blowen is voor ambitieloze nietsnutten
Door wiet zelf kan je niet doodgaan. Wil niet zeggen dat het gebruik geen andere risico's met zich mee brengt.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit iemand dood zien gaan van wiet.
Lijkt me duidelijk. Kijk eens naar de gemiddelde stoner. Nuff said.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Als je niks beters te zeggen hebt flikker dan op ofzo. Of onderbouw op z'n minst je standpunten.
Op den duur na veel gebruik wel ja. Alhoewel, dit verschilt ook per persoon. De ene is net iets meer vatbaar voor een psychose of iets dergelijks dan de ander.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Door wiet zelf kan je niet doodgaan. Wil niet zeggen dat het gebruik geen andere risico's met zich mee brengt.
Ik ken wel gevallen van mensen die dood misschien beter af waren dan de gevolgen die ze ervaarden door hun wietgebruik (psychoses e.d.)quote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit iemand dood zien gaan van wiet.
Blowen is juist voor ambitieuze nietsnutten. Je moest eens weten wat een geniale plannen wij soms bedenken.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef Kamergezocht het volgende:
Blowen is voor ambitieloze nietsnutten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |