Aait, ja ik ga daar vaak in de buurt naar de shop Sultan of Countdown. Bij Sultan hebben ze van die grote voorgedraaide jointjes voor 3 euro. Perfect voor op de terugweg in de auto.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Bij Bilbao in Rotterdam-zuid hebben ze haze-gruis. 1 gram 6.50 2 gram 12 euro. Is gewoon net als toppen maar dan al verkruimeld(Dus geen bladeren/takken en zo).
voorgedraaide joints, veel tabak en weinig wietquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Aait, ja ik ga daar vaak in de buurt naar de shop Sultan of Countdown. Bij Sultan hebben ze van die grote voorgedraaide jointjes voor 3 euro. Perfect voor op de terugweg in de auto.
haha, krijg je weer trek als je al die verhalen leestquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik ga weg uit dit topic anders verneuk ik straks op laatste avond voordat ik op 3 weken gestopt zit
Nou die joints daar zijn wel gewoon goed hoor. Ik heb er zelfs een keer één uit elkaar gehaald. Maar normaal ben ik het wel met je eens. Ik haal verder ook nooit voorgedraaiden. De enige andere shop waarvan ik wel eens voorgedraaiden rook krijg je ze gratis (ben de naam even kwijt).quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:29 schreef Spritzr het volgende:
[..]
voorgedraaide joints, veel tabak en weinig wiet
Bilbao is stukken beter dan sultan en countdownquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Aait, ja ik ga daar vaak in de buurt naar de shop Sultan of Countdown. Bij Sultan hebben ze van die grote voorgedraaide jointjes voor 3 euro. Perfect voor op de terugweg in de auto.
Valt vast ook wel wat te vinden te zijn hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:33 schreef Spritzr het volgende:
ik wil nu ook blowen maar ik zit in Parijs
Genoeg (Noord-)Afrikanen die me daar hash/wiet wilde verkopenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:33 schreef Spritzr het volgende:
ik wil nu ook blowen maar ik zit in Parijs
3 gram 50 euro, ik wacht wel ff tot ik thuis benquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Valt vast ook wel wat te vinden te zijn hoor
Teringquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:40 schreef Spritzr het volgende:
[..]
3 gram 50 euro, ik wacht wel ff tot ik thuis ben
Ja dat is precies de reden dat ik niet bij bilbao kom.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Bilbao is stukken beter dan sultan en countdownKrijg je altijd nette zakken zeker als je er bekend bent.
En voorgedraaide_____ Draai gewoon snel een joint in de shop voor je weg gaat. Is zo gedaan en dan heb je tenminste een fatsoenlijke joint ipv zo'n veel te dure uit de kluiten gewassen shaggie
Je krijgt er sowieso nette zakken hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat is precies de reden dat ik niet bij bilbao kom.Ik woon niet in Rotterdam en ik heb zelf geen auto dus ga ik niet naar een shop waar je pas veel krijgt als je er vaak komt. Met het OV is het namelijk niet makkelijk voor mij om daarheen te gaan.
sja , ik blijf Nederlander hè lol mijzelf quotenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:40 schreef Spritzr het volgende:
[..]
3 gram 50 euro, ik wacht wel ff tot ik thuis ben
Belgenmop:quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:43 schreef Spritzr het volgende:
[..]
sja , ik blijf Nederlander hè lol mijzelf quoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja, ze importeren het uit NL, dus is het wel te roken ...quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
TeringEn das vast ook nog kutwiet ook
Nou ik ben er weleens zelf heen gegaan en ik kreeg geen bijzondere zak ofzo. Die zakken die mensen meekrijgen die vaak daar komen zijn wel echt dik. Maar ik zal eraan denken als ik veel wiet wil halen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je krijgt er sowieso nette zakken hoor.. Alleen als je er v aker komt krijg je nog meer. En je kan er ook gewoon 50 euro of meer tegelijk halen ipv de 5gram max.
als je 50 of 100 euro in 1 keer haalt krijg je ook extra voordeel.
Ik had een keer met school een kano-tocht in de Ardenne. Zodra er fransen langs kwamen die merkten dat we NL waren gelijk: Hey you got weed?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik heb trouwens x met gozer uit mn klas tijdens werkweek in parijs met negers daar jonkos gerookt! was wel hash en leek op konijnenpoep maar dat maakt niet uit
heb je ook wel eens konijnenpoep gerookt danquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik heb trouwens x met gozer uit mn klas tijdens werkweek in parijs met negers daar jonkos gerookt! was wel hash en leek op konijnenpoep maar dat maakt niet uit
Ja als het plastic is is dat heel normaal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:48 schreef Spritzr het volgende:
[..]
heb je ook wel eens konijnenpoep gerookt danflauw hè
ja, shit kan je makkelijker halen hier, maar is meer teringzooi wat er in zit, zwarte rook als je het verhit om te verkruimelen, of is dat normaal
Ja altijd eerste wat elke buitenlander waar je ook bent zegt als je zegt dat je uit nederland komtquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik had een keer met school een kano-tocht in de Ardenne. Zodra er fransen langs kwamen die merkten dat we NL waren gelijk: Hey you got weed?
Toen jointje gedeeld in ruil voor wat slokken drank
qua uiterlijk, en verder rookte ik nooit hasj dus zou niet wetenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:48 schreef Spritzr het volgende:
[..]
heb je ook wel eens konijnenpoep gerookt danflauw hè
ja, shit kan je makkelijker halen hier, maar is meer teringzooi wat er in zit, zwarte rook als je het verhit om te verkruimelen, of is dat normaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |