Gewoon goed verdelen, gaat best. Alleen kan je beter uit een pijpje basen dan een plofje roken, is veel effectiever.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:57 schreef Spritzr het volgende:
[..]
hoeveel stop je erin ? alleen kut met draaien , alles ligt aan 1 kant of niet ?
Jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Lekker gaten in je longen roken
dat is goed, kan je beter ademhalenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Lekker gaten in je longen roken
Ja je doet toch ook base in een plof? Volgens mij kan je gewone snuifcoke niet eens zo roken...quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:05 schreef Piye het volgende:
Sowieso coke roken.Kook het dan tenminste tot crack.
soms is je neus verstopt, en heb je nog wat liggen ...quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:05 schreef Piye het volgende:
Sowieso coke roken.Kook het dan tenminste tot crack.
nopequote:
ik ook 1 xquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
JaIk doe het ook niet, weleens gedaan dat dan weer wel. Maar tis inderdaad echt fucked up voor je longen ja.
en ditquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:06 schreef Spritzr het volgende:
[quote]Op donderdag 26 januari 2012 22:06 schreef Nobu het volgende:
Niks mis mee he? Ik moet de eerste persoon die dagelijks blowt en niet als een halve zombie door het leven gaat nog tegenkomen.
neussprayquote:[..]
soms is je neus verstopt, en heb je nog wat liggen ...
Dat vraag je aan mij? Jij zei dat je het weleens had gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:06 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja je doet toch ook base in een plof? Volgens mij kan je gewone snuifcoke niet eens zo roken...
Tikkeltje overdreven. Hier betaal ik 8 euro voor een gram en in Rotterdam bij sommige shops 6,50.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:10 schreef Spritzr het volgende:
10 euro per gram is de gemiddelde prijs tegenwoordig in de koffieshop, fucking duur zeg !
klopt en dan rook je 3 jointjes en heb beetje hoofdpijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:10 schreef Spritzr het volgende:
10 euro per gram is de gemiddelde prijs tegenwoordig in de koffieshop, fucking duur zeg !
Ja, dan heb je de goedkoopste wiet zeker. Thai of Skunk ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Tikkeltje overdreven. Hier betaal ik 8 euro voor een gram en in Rotterdam bij sommige shops 6,50.
Inderdaad, gemiddeld is het zo'n 7 euro voor normale wiet. Amnesia haze is dan wel weer 10 euro de gram, maar dat is dan weer een wietje die dat ook meer dan waard isquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Tikkeltje overdreven. Hier betaal ik 8 euro voor een gram en in Rotterdam bij sommige shops 6,50.
ik ben jaloers ...quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Inderdaad, gemiddeld is het zo'n 7 euro voor normale wiet. Amnesia haze is dan wel weer 10 euro de gram, maar dat is dan weer een wietje die dat ook meer dan waard is
Maar ik haal m'n wiet lekker bij een dealer, veel goedkoper(3 a 4 euro de gram, goede wiet)
thaiquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:16 schreef Spritzr het volgende:
[..]
Ja, dan heb je de goedkoopste wiet zeker. Thai of Skunk ofzo
amnesia haze iddquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Inderdaad, gemiddeld is het zo'n 7 euro voor normale wiet. Amnesia haze is dan wel weer 10 euro de gram, maar dat is dan weer een wietje die dat ook meer dan waard is
Maar ik haal m'n wiet lekker bij een dealer, veel goedkoper(3 a 4 euro de gram, goede wiet)
Behalve purple haze dan. Overhypt in de VS maar is me toch een kutwietje. De plant ziet er dan wel weer tof uit, maar dat is het ook wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
amnesia haze iddsowiesi alle haze
Nee gewoon normale wiet (en tegenwoordig kan je hier voor 16 euro zelfs 2 gram haze halen bij 1 shop).quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:16 schreef Spritzr het volgende:
[..]
Ja, dan heb je de goedkoopste wiet zeker. Thai of Skunk ofzo
Ja dat zijn betere prijzen inderdaad, maar ik vind de coffeeshop toch makkelijker. Alleen eens in de 6 maanden rook ik de wiet die een maatje van me kweekt. Goed spul altijd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Bij Bilbao in Rotterdam-zuid hebben ze haze-gruis. 1 gram 6.50 2 gram 12 euro. Is gewoon net als toppen maar dan al verkruimeld(Dus geen bladeren/takken en zo).quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee gewoon normale wiet (en tegenwoordig kan je hier voor 16 euro zelfs 2 gram haze halen bij 1 shop).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |