abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:49:47 #271
351780 Piye
King of Kush
pi_107278599
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:48 schreef Spritzr het volgende:

[..]

heb je ook wel eens konijnenpoep gerookt dan :) flauw hè
ja, shit kan je makkelijker halen hier, maar is meer teringzooi wat er in zit, zwarte rook als je het verhit om te verkruimelen, of is dat normaal :?
Ja als het plastic is is dat heel normaal. :9
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_107278624
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:46 schreef badtripbob het volgende:

[..]

Ik had een keer met school een kano-tocht in de Ardenne. Zodra er fransen langs kwamen die merkten dat we NL waren gelijk: Hey you got weed? :D

Toen jointje gedeeld in ruil voor wat slokken drank :P
Ja altijd eerste wat elke buitenlander waar je ook bent zegt als je zegt dat je uit nederland komt :D met hbo had ik ook kanotocht trouwens in ardenne _O- heb toen ook stiekem geblazet met mattie maar dat was gewoon chille wiet uit nederland meegenomen. Alleen wel vaag want we zaten in een of ander huis in middle of nowhere hadden we net alle wiet opgerookt 1 dag voor t einde komt daar in 1x een politie auto langsgereden op zon landweggetje naast dat huis precies waar we telkens gingen blowen :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_107278643
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:48 schreef Spritzr het volgende:

[..]

heb je ook wel eens konijnenpoep gerookt dan :) flauw hè
ja, shit kan je makkelijker halen hier, maar is meer teringzooi wat er in zit, zwarte rook als je het verhit om te verkruimelen, of is dat normaal :?
qua uiterlijk, en verder rookte ik nooit hasj dus zou niet weten :') maar denk niet echt he
common sense
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_107279903
ik heb zelf wel eens geprobeerd een plantje te kweken, maar daar kwam spint op. Sindsdien koop ik alleen in shops.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')