WTF sinds wanneer kan je blowen in de hand houdenquote:Op maandag 23 januari 2012 15:18 schreef blowjo het volgende:
Blowen is toffe bezigheid om af en toe met vrienden te doen. Niks mis mee.
Maar dan zijn er toch altijd mensen die je daar ontzettend op moeten afkraken, vaak terwijl ze zelf alcohol nuttigen. Waar verder ook niks mis mee is (mits je het in de hand kan houden etc.).
Klacht: Haten op blowen
Sinds ehh altijd?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:21 schreef LMo21 het volgende:
[..]
WTF sinds wanneer kan je blowen in de hand houden
kan prima.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:21 schreef LMo21 het volgende:
[..]
nou, je houd die zuen toch in je hand ofniet dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:21 schreef LMo21 het volgende:
[..]
Inderdaad : (quote:Op maandag 23 januari 2012 15:22 schreef Sjapoela het volgende:
Eens met TS.
Alleen jammer van je username
je hebt toch zelf voor die username gekozen debieltjequote:
Ik was stoned toen ik hem koos : (quote:Op maandag 23 januari 2012 15:24 schreef Crackpijp het volgende:
[..]
je hebt toch zelf voor die username gekozen debieltje
wat is dezen ben je 12 ofzo?quote:
Ik ben het niet eens met jou smiley keuzes dat irriteert mijquote:
Idioom is jou vreemd?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:21 schreef LMo21 het volgende:
[..]
Blowen in het weekend daarentegenquote:Op maandag 23 januari 2012 15:25 schreef Catch22- het volgende:
Doordeweeks blowen
Overdag blowen* 100
Heb genoeg gesmoked maar ben blij dat ik het niet meer doe, je word er echt traag van. Nu hoeven en moeten de meeste smokers niets dus die merken het niet, maar ik ben er wel klaar mee.
dat moet je inderdaad zelf lekker weten. Snap het op zich nog wel, maar ik heb er geen behoefte meer aan gelukkigquote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Blowen in het weekend daarentegen
Heerlijk inderdaad, en als je thuis komt nog even iets lekker maken, muziek luisteren, fappen en slapen.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef zyntex het volgende:
echt chill na het stappen als je helemaal dronken ben nog even een jointje paffen. helemaal van de wereld dan kk chill
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |