....................... wtf wie wilt zoiets nou.quote:
Hates gaan hatenquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:59 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hou toch eens op man, koop een dagboek of ga fietsen.
Mijne ook alquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hates gaan haten
Owh en mn band is lek..
Laat mor t doen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:40 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Mijne ook alAlleen kan het lek niet vinden
We hebben er allebei naar gekekenquote:
Ook al met MineraalWater geprobeerd?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
We hebben er allebei naar gekekenEcht irritant.. hij loopt ook echt heeeel langzaam leeg, kan er prima een dag op fietsen, maar moet 'm wel elke dag oppompen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ook al met MineraalWater geprobeerd?
Watquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
helemaal insmeren met stroop en dan hard drukken zodat de lucht eruit word geperst, dan vind je het gaatje wel. Heb ik ook met mijn ex vriendin gedaan, alleen het spul eraf proberen te krijgen was wat moeilijker.
Of vul je band met water, dan zie je wel waar het nat wordtquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
We hebben er allebei naar gekekenEcht irritant.. hij loopt ook echt heeeel langzaam leeg, kan er prima een dag op fietsen, maar moet 'm wel elke dag oppompen
Loool XDquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Of vul je band met water, dan zie je wel waar het nat wordt
Scumbag bob.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:21 schreef bobbernaut het volgende:
interesse in een spleef event vanaaf?
xD idd, dacht ik zelf nog aan voor het posten.. :\quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Scumbag bob.
Eerst zeiken over dat mau altijd een event zo laat aankondigt doet hij het zelf.
alle mensen met skype vs de mensen zonder!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Capture The Wool Event!
- Wat is Capture The Wool?
We hebben twee teams, Rood en Blauw, Elk team heeft aan zijn eigen zijde een chest staan,
In die chest zit het wool van jouw team die je moet beschermen.
Elk team heeft ook een altaar, Zodra de wool op het altaar is geplaatst heeft dat team gewonnen!
Kort gezegd:
Bemachtig elkaars wool, Breng het terug naar jouw altaar en WIN WIN WIN!!
Tip:
Gebruik een bepaald programma waardoor je met elkaar kunt communiceren: Skype, Teamspeak Etc.
Dan kan ik nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:35 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Capture The Wool Event!
- Wat is Capture The Wool?
We hebben twee teams, Rood en Blauw, Elk team heeft aan zijn eigen zijde een chest staan,
In die chest zit het wool van jouw team die je moet beschermen.
Elk team heeft ook een altaar, Zodra de wool op het altaar is geplaatst heeft dat team gewonnen!
Kort gezegd:
Bemachtig elkaars wool, Breng het terug naar jouw altaar en WIN WIN WIN!!
Tip:
Gebruik een bepaald programma waardoor je met elkaar kunt communiceren: Skype, Teamspeak Etc.
ik kan ook niet op die dag, omdat naar vriendin toe entzoquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Als veel mensen niet kunnen dan zal het event op een andere datum worden gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |