Mau leer t is, zo event moet echt een paar dagen van te voren worden aangegeven!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:12 schreef maurisioo het volgende:
Misschien leuk om vanavond weer een event te doen?
Of weer zo'n maze map op Fokcraft
Nah waarom?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mau leer t is, zo event moet echt een paar dagen van te voren worden aangegeven!
ja maar jij geeft een event echt 3 uur van tevoren aan en dan is t vaak nog doordeweeks ookquote:Op maandag 23 januari 2012 17:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nah waarom?
Ik weet niet wanneer ik tijd heb
ach in het weekend kan ik niet dusquote:Op maandag 23 januari 2012 17:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja maar jij geeft een event echt 3 uur van tevoren aan en dan is t vaak nog doordeweeks ook![]()
Zit nog op schoolquote:Op maandag 23 januari 2012 17:24 schreef bobbernaut het volgende:
Wat voor werk doe je dan? Als ik vragen mag
Ik vind 800 op het eerste filmpje nog aardig wat hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo weinig zijn bekeken
Mag wel vaker bekeken worden hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 18:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind 800 op het eerste filmpje nog aardig wat hoor.
Trouwens, ik ga de filmsets map binnenkort weer op de server zetten met al die filmsets, want lijkt me wel vet om weer filmpjes te gaan maken.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Whiiiii Iron Maidenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef Flodder450 het volgende:
Vanochtend om 7:30 ofzo op keihard volume
fuck yeah
Jij hebt echt een zieke geest. Zo vroeg zulke muziek luisteren.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef Flodder450 het volgende:
Vanochtend om 7:30 ofzo op keihard volume
fuck yeah
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt echt een zieke geest. Zo vroeg zulke muziek luisteren.
Hardcorequote:Op maandag 23 januari 2012 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had een klasgenoot die rustig werd van hardcore metal rock, ik word er juist gek van.
Well same here... Beetje metal kan nog wel, maar moet geen geschreeuw of gebonk zijnquote:Op maandag 23 januari 2012 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had een klasgenoot die rustig werd van hardcore metal rock, ik word er juist gek van.
IK WIL HELPEN!!! *komt er zo aan*quote:Op maandag 23 januari 2012 19:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Well same here... Beetje metal kan nog wel, maar moet geen geschreeuw of gebonk zijn
*bouwt verder aan spookhuisje*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |