ja mooi he dat zag ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:42 schreef computergirl het volgende:
Wat een mooi uitgelijnde strepen op die laatste foto
ja gaat heel erg hard! als ik fotos terug zie van dat kleine hoopje wat we hadden, het is nu nie mer te vergelijken hahaha. op zijn buik is hij ook mooi getekent hij is licht bruin daat met zwarte stippen en strepen. zal is kijken of ik een foto kam makenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat gaat dat ook hard hé? Hij heeft idd een prachtige tekening.
Boterham met worst?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef Beeertjee het volgende:
[ afbeelding ] Ik was een boterham aan het maken..
quote:
Ik had ze nog bijna opgegeven als fotomodellen bij Linda Magazine, die zochten perzen voor een shootquote:
Oooooooh wat zijn ze mooi en groot geworden!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:27 schreef bl0emetjE het volgende:
Nieuw kattengras is natuurlijk très intéressante...
Hee, wat zit hier in het tasje?
[ afbeelding ]
Ha! Dat lust ik wel:
[ afbeelding ]
Ahh, zusje komt ook kijken!
[ afbeelding ]
nomnomnom
[ afbeelding ]
Ik deed helemaal niks![]()
[ afbeelding ]
Brrrrr, spinnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:01 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Bloemetje wat staan die wollies van jou toch altijd mooi op de foto !Konden zo als fotomodel en jij als fotograaf
![]()
Ik heb gisteren ook nieuw kattengras meegenomen, 3 voor 5 euro bij de AH, eentje voor boven, eentje voor beneden en eentje voor bij Tony en Robin. Ze hebben met z'n allen lekker gras geknaagden blijmoedig weer uitgekotst natuurlijk
![]()
Baby Misty was echt zooo schattig![]()
Ik ben wel een beetje fan van dikkoppie Reiko![]()
vencodark jij maakt ook altijd zulke leuke foto's, die laatste van Brandy vind ik van deze set het leukst.
Flynn trok ineens zo'n raar gezicht, toen ik achter me keek bleek er een dikke spin over de muur naar beneden te lopen.
[ afbeelding ]
W...T...F IS DAT ??
[ afbeelding ]
En toen trok hij een "ikwilhet" kop;
[ afbeelding ]
Daarna is hij de spin van de muur gaan meppen maar de spin rende snel onder tafel en toen zag Flynn hem niet meer
Hahaha, ik heb het ook altijd pas door dat er wat rondvliegt of -loopt wat er niet hoort als mijn katten raar gaan doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:01 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Bloemetje wat staan die wollies van jou toch altijd mooi op de foto !Konden zo als fotomodel en jij als fotograaf
![]()
Ik heb gisteren ook nieuw kattengras meegenomen, 3 voor 5 euro bij de AH, eentje voor boven, eentje voor beneden en eentje voor bij Tony en Robin. Ze hebben met z'n allen lekker gras geknaagden blijmoedig weer uitgekotst natuurlijk
![]()
Baby Misty was echt zooo schattig![]()
Ik ben wel een beetje fan van dikkoppie Reiko![]()
vencodark jij maakt ook altijd zulke leuke foto's, die laatste van Brandy vind ik van deze set het leukst.
Flynn trok ineens zo'n raar gezicht, toen ik achter me keek bleek er een dikke spin over de muur naar beneden te lopen.
[ afbeelding ]
W...T...F IS DAT ??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna is hij de spin van de muur gaan meppen maar de spin rende snel onder tafel en toen zag Flynn hem niet meer
Thx, Shady is een raar beest. Net alsof ze verstandelijk niet helemaal goed is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:22 schreef bl0emetjE het volgende:
vencodark: Geniale foto's! Ik ben fan van Shady, die pozes zijn ronduit eindbaas
Ik vind die laatste foto echt geweldig, zo'n kritische blik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:01 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[ afbeelding ]
Ahh, een mooierd is ze ook ja! En ach, beetje gek mag bestquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx, Shady is een raar beest. Net alsof ze verstandelijk niet helemaal goed is.![]()
Ze kan heel mooi op foto's staan: [ afbeelding ]![]()
Of als een raar geval: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ze is best mooi maar soms moet ze gewoon normaal doen.![]()
Tuurlijk niet, lila is inquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:44 schreef senesta het volgende:
Hij heeft wel een beetje een vrouwelijk hangertje Rewino
Die van mij vonden dat maar een onding. Zat alleen maar in de weg als ze op de vensterbank wilden springenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:42 schreef Rewimo het volgende:
Onslow relaxt in de hangmat![]()
[ afbeelding ]
Mevrouw ziet erg toch best patent uit voor een hoog bejaarde damequote:Op donderdag 2 februari 2012 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
Daarvoor krijgt ze dus druppels/zalf en haar hoornvlies is wat beschadigd, maar op haar leeftijd (20,5) wordt daar niets meer aangedaan. Zou ik ook niet willen.
Dankje, de dierenarts was ook heel blij met hoe ze was, al mocht ze wel wat "vetgemest" worden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
Mevrouw ziet erg toch best patent uit voor een hoog bejaarde dame
Wat gaaf zo'n oude kat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dankje, de dierenarts was ook heel blij met hoe ze was, al mocht ze wel wat "vetgemest" worden.
Ja, vanaf kitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat gaaf zo'n oude kat.Heb je haar al sinds klein af aan?
Echt leuk hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, vanaf kitten.
Hier met mijn eerste hond Lady, die overleden is toen ze uhm volgens mij 15 was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar denk ik nog liever niet aan, al krijgt ze elke avond een knuffel extra, je weet nooit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echt leuk hoor.Hoop dat ze nog jaren goed meekan. Wat zal je verdriet hebben wanneer ze doodgaat.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar denk ik nog liever niet aan, al krijgt ze elke avond een knuffel extra, je weet nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |