abonnement Unibet Coolblue
pi_107195393
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Ewelina het volgende:
Oooooh, wat een beauty!!! O+ Prachtig, die blauwe ogen en die snoet. O+
Bij de cattery zelf is ons wel heel duidelijk gezegd dat haar tekening echt een 'foutje' is en dat we er echt niet mee naar shows kunnen. Wij vinden haar eigenlijk juist heel cute daardoor :D
pi_107195575
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Bij de cattery zelf is ons wel heel duidelijk gezegd dat haar tekening echt een 'foutje' is en dat we er echt niet mee naar shows kunnen. Wij vinden haar eigenlijk juist heel cute daardoor :D
Ik weet het, maar als je dat ziet, dan smelt je toch meteen? O+ :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Lol ja. "if not for sits, why is it made of warm" O+

Mooierds zijn 't ook hoor, die van jou. Fluffeh O+
Jaaaa, heerlijk fluffy zijn ze, vooral Mini. Ik vraag me wel eens af wie de vader was, aangezien mams best lang haar heeft, maar niet zo lang (en veel!) als dat van Mini. Die van jou zijn ook lekker pluizig. Lekker knuffelen. O+

Mijn poesjes zijn mijn oogappeltjes hoor, maar ik heb gewoon een enorm zwak voor bruin haar en knalblauwe ogen. :@
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_107195644
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef Beeertjee het volgende:
[ afbeelding ] Ik was een boterham aan het maken..
_O- _O- _O-

Zeker de enige keer dat ze zo netjes naast elkaar zitten? :+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_107196020
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:18 schreef Ewelina het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Zeker de enige keer dat ze zo netjes naast elkaar zitten? :+
Ja klopt O+, het zijn zusjes maar totaal verschillend en nooit bij elkaar in de buurt te vinden.
Ik zou willen dat ik deze foto in een betere kwaliteit had.. En zonder de bierkratjes
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_107208225
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:25 schreef Beeertjee het volgende:

[..]

Ja klopt O+, het zijn zusjes maar totaal verschillend en nooit bij elkaar in de buurt te vinden.
Ik zou willen dat ik deze foto in een betere kwaliteit had.. En zonder de bierkratjes
De mooiste foto's van katten hebben altijd de lelijkste achtergrond... Of zijn korrelig, bewogen, te donker, te licht...

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Ewelina het volgende:

[..]

In de categorie: het is warm, dus het is bedoeld om op te zitten
[ afbeelding ]
Altijd geweten dat mijn kat vreemd is.
Het is winter en het zonnetje schijnt lekker door de ramen: de Rooie gaat lekker op de vensterbank liggen. De Kleine gaat naar zolder (waar geen verwarming en nog maar gedeeltelijke isolatie is) en gaat op de koude grond liggen...
Het is een koude winteravond. De vloerverwarming staat lekker aan in de woonkamer en we zijn gezellig TV aan het kijken. De Rooie gaat lekker op de grond, op het kleed liggen. De Kleine gaat naar zolder (war geen verwarming en nog maar gedeeltelijke isolatie is) en gaat op de koude grond liggen.
Het is een heerlijk zomer dag. De Rooie gaat heerlijk, in het zonnetje, tegen de muur (zuid) leggen, uit de wind, tegen een verwarmde (door de zon) bakstenen muur. De Kleine gaat naar binnen, naar de noordkant van het huis, op de ongeïsoleerde koude vloer liggen...

Echt, dat beest heeft een hekel aan warmte volgens mij!

Nog even wat foto's:





Kartonnen dozen zijn vogelvrij verklaard in ons huis. En aangezien we nog niet helemaal klaar zijn met de verbouwing, zit een groot deel nog in de verhuisdozen. En doosjes met spijkers, stuclopers, verpakkingsmateriaal van diverse producten...

En voor het topic "Katten en computers":



(de achtergrond even wat waziger gemaakt, zie mijn bovenste commentaar voor de reden, in dit geval lag er nogal wat rotzooi op m'n bureau :P)
pi_107214114
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:25 schreef Beeertjee het volgende:

[..]

Ja klopt O+, het zijn zusjes maar totaal verschillend en nooit bij elkaar in de buurt te vinden.
Ik zou willen dat ik deze foto in een betere kwaliteit had.. En zonder de bierkratjes
Kwaliteit kan ik niet mee helpen, maar ik en paint ( :@ ) konden het wel zonder bierkratjes;



quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hahaha :D Ik was van onder naar boven aan het scrollen. Kom ik op een gegeven moment aan bij een post van iemand... Na zes verschillende katten begin ik me langzaam af te vragen hoeveel katten die persoon in hemelsnaam heeft :o

Was het de openingspost :')
Ik heb vier katten van mezelf, maar vanwege de opvangers zit ik nu wel over de 6 heen, we hebben er nu acht rondlopen :o

M'n eigen katten;

Ernesto;



Mimosa;



dEUS;



Flynn;



De opvangers (allemaal nog beschikbaar);

Tony;



Robin;



Mascha;



Maya;

pi_107215760
Mimosa is ook een Ragdoll? Ze lijkt op een seal versie van onze Dude (blue) :)

Wij hebben zelf ook 4 katten trouwens. Gezelligheid O+
Wat een drukte met die opvangkatten. Doen jullie dat al lang? Komen de beestjes vaak/snel in een nieuw huis terecht?
  woensdag 25 januari 2012 @ 13:40:10 #33
11170 jerney
catlady 4life
pi_107216095
O+
meet Benston McNaughty



En Tiggertje is er ook nog steeds O+ wel zonder pikje inmiddels :o maar die mist hij niet zo, denk ik :P

  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2012 @ 14:25:33 #34
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_107217607
8-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_107217647
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:25 schreef Rewimo het volgende:
8-)
[ afbeelding ]
Hij ziet er echt uit alsof hij de plannen voor world conquest al klaar heeft liggen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2012 @ 14:27:59 #36
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_107217682
Mooi he? :D Dat was op zijn tweede avond bij ons. Hij voelt zich wel thuis geloof ik :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:28:47 #37
11170 jerney
catlady 4life
pi_107217702
Ja, jezus :D O+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 januari 2012 @ 14:30:04 #38
163650 Greys
pi_107217737
Psssst :@ Omdat er hier ook zoveel toffe foto's voorbij komen...
Even goedbedoeld spammen :+ Label je foto's en win prachtige prijzen van Brother!
Heel weinig inzendingen nog dus groooote winkans!
Je hoeft niet zelf op de foto te staan, huisdier mag ook, labeltje er bij en meedoen ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2012 @ 14:33:00 #39
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_107217828
Hey Greys! Gelukkig spam je die link niet zo heel vaak :D

Ik moet nog even een mooie kreet verzinnen voor bij die foto van Onslow :Y
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 januari 2012 @ 14:35:22 #40
163650 Greys
pi_107217901
quote:
12s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:33 schreef Rewimo het volgende:
Hey Greys! Gelukkig spam je die link niet zo heel vaak :D
99% in de SC _O- :@
Ik vind het zonde als mensen het missen, zeker als er zo'n grote kans is dat je wint! O+

quote:
Ik moet nog even een mooie kreet verzinnen voor bij die foto van Onslow :Y
^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 25 januari 2012 @ 14:35:56 #41
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_107217923
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:25 schreef Rewimo het volgende:
8-)
[ afbeelding ]
Wat een mooierd zeg O+
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_107218858
Garfunkel en Amy zijn nu 7 maanden en groeien als kool!

Garfunkel:


Amy:
Home is where the O+ is...
pi_107225449
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mimosa is ook een Ragdoll? Ze lijkt op een seal versie van onze Dude (blue) :)
Mimosa is de zus van Ernesto uit hetzelfde nest, ze zijn boerderijkatjes, hun moeder was een "gewone" kortharige cyperse poes.
dEUS is een Heilige Birmaan, sommige mensen denken dat Mimosa er dan ook eentje is maar zij is dus een schijnheilige Birmaan. Ze lijkt wel meer op een Ragdoll ja, vooral qua wit, voor een mitted Ragdoll heeft ze alllen iets te weinig wit op haar kinnetje.

quote:
Wij hebben zelf ook 4 katten trouwens. Gezelligheid O+
Wat een drukte met die opvangkatten. Doen jullie dat al lang? Komen de beestjes vaak/snel in een nieuw huis terecht?
We vingen sinds 2009 kittens op voor het asiel, maar dat waren er niet zoveel. Sinds dit jaar vangen we kittens op voor een stichting met maar weinig gastgezinnen en daardoor hebben we het afgelopen jaar nogal druk gehad. Alle kittens zijn tot nu toe allemaal geplaatst voordat ze vier maanden waren.
Volwassen katten opvangen was eigenlijk nooit de bedoeling omdat dat stressvoller is voor onze eigen katten, maar Tony mocht hier komen omdat hij als kitten ook door ons opgevangen is en wegens relatiebreuk van zijn baasjes weg moest. Hij blijft toch altijd "ons" kitten. Robin is er via de stichting bij gekomen om Tony gezelschap te houden.
Mascha en Maya zijn ook al wat ouder maar die konden nog niet geplaatst worden omdat Mascha te schuw was en Maya nog niet helemaal gezond. Volgende week hebben we weer een afspraak bij de dierenarts voor Maya, hopelijk wordt ze dan gezond verklaard want daarna kunnen we een goed thuis gaan zoeken voor de dames.
pi_107229910
[quote]0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:37 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Haha, dankjewel!

En ik wil ook een Deus, wauw wat een mooie!
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_107230221
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:25 schreef Rewimo het volgende:
8-)
[ afbeelding ]
_O- _O- _O- geweldig!!
pi_107235196
Ook hier even.

0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:42 schreef monsterd. het volgende:
Gustaw is vandaag gecastreerd, dus dat brengt hopelijk wat rust in huis. Ze sliepen even een moment samen totdat Gustaw zijn poot op Dana's kop legde :') (gewoon echt zo erboven op)



Mooie pose:
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 januari 2012 @ 22:00:53 #47
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_107236008
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ook hier even.

[ afbeelding ] Op woensdag 25 januari 2012 21:42 schreef monsterd. het volgende:
Gustaw is vandaag gecastreerd, dus dat brengt hopelijk wat rust in huis. Ze sliepen even een moment samen totdat Gustaw zijn poot op Dana's kop legde :') (gewoon echt zo erboven op)

[ afbeelding ]

Mooie pose:
[ afbeelding ]
Die onderste :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_107246953
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:44 schreef house_is_a_feeling het volgende:

Mooie pose:
[ afbeelding ]
Heb je nou de voorpoten ook weggehaald?
pi_107263501
hihi deze foto móest ik even plaatsen hoor :P Stitch weet dat dit echt niet mag (op de laptop liggen).. maar ik ben aan het studeren dus lette niet zo goed op. Hij springt op het bureau, gaat meteen in deze houding liggen en tukt. kan ik het natuurlijk niet over mn hart verkrijgen om hem eraf te halen en dat weet hij :p vind het ook wel gezellig hoor maar volgens mij is het niet zo goed voor je laptop :P gelukkig is hij niet zo zwaar :P

pi_107263610
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:12 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Mimosa is de zus van Ernesto uit hetzelfde nest, ze zijn boerderijkatjes, hun moeder was een "gewone" kortharige cyperse poes.
dEUS is een Heilige Birmaan, sommige mensen denken dat Mimosa er dan ook eentje is maar zij is dus een schijnheilige Birmaan. Ze lijkt wel meer op een Ragdoll ja, vooral qua wit, voor een mitted Ragdoll heeft ze alllen iets te weinig wit op haar kinnetje.

echt joh boerderij katjes? dan is er vast een ragdoll stiekem overheen geweest :p _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')