oepsquote:Op zondag 19 februari 2012 10:32 schreef deadly_kiss het volgende:
als je trouwens goed kijkt zie je 6 katten
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:18 schreef deadly_kiss het volgende:
raak
[ afbeelding ]
Midasjeeee![]()
[ afbeelding ]
ik hoorde ze denken.. ''komt ze weer hoor met dr camera''
[ afbeelding ]
Snowie stampt nog even met dr babyvoetjes op het fleecekleed![]()
[ afbeelding ]
maar met zn 3en past ook prima![]()
[ afbeelding ]
een kruiptunnel, waarom ermee spelen als je er ook in EN op kan liggen?![]()
[ afbeelding ]
PRRRRRRRR
[ afbeelding ]
ehhmmm?
[ afbeelding ]
en dan de laatste, als ik onder mijn dekentje op de bank zit... moet ik die altijd delen![]()
[ afbeelding ]
Midas is een beetje dunnetjes geworden (voor zijn doen danquote:Op zondag 19 februari 2012 10:55 schreef WinnieWana het volgende:
Midas ziet er goed uit! En je andere katten natuurlijk ook. De foto waar ze je beide wel kunnen schieten omdat je weer foto's maakt is zeer herkenbaar.![]()
Smokey![]()
gehotseflotst, wat n leuke harige bende![]()
Katten in doosjesKatten die lekker lui zijn
Mijn kat mocht mij ook pas na 3 jaar. Maar nu vertrouwt ze me echt en is ze blij met me.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef Gummiebeer het volgende:
Even een foto van mijn 2e kat poes.
Zena:
[ afbeelding ]
Zena heeft er 3 jaar over gedaan om vertrouwen te krijgen in mij. Vraag niet waarom, want dat weet ik ook niet. Nu ligt ze elke avond op mijn schoot. en als ik naar bed ga ligt ze er ook bij.![]()
Zena is nu 7 jaar oud.
Is dat een echte muis? Zo niet, waar heb je die vandaan, die vind ik gaaf!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:58 schreef Miriampje het volgende:
Pootjes omhoog of ik schiet
[ afbeelding ]
Volgende keer toch maar eens kijken of ik ze kan vinden...quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:26 schreef Miriampje het volgende:
Ikea, hebben er een stuk of 5 door het huis slingeren.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70145472/
Die zijn tof!quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:26 schreef Miriampje het volgende:
Hier ook erg favoriet, er wordt meegevochten, geknuffeld, zelfs gewassen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:26 schreef Miriampje het volgende:
Ik doelde meer op zijn gedrag qua veranderen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:36 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
In mijn ervaring niet.
En dat wachten met castratie voor een katerkop verhaal vindt ik ook altijd zo dubieus. Katerwangen zijn een secundair geslachtskenmerk wat katers ontwikkelen onder invloed van geslachtshormonen. Zo gauw de invloed van de hormonen verdwijnt als gevolg van de castratie verdwijnen die katerwangen ook, net als andere secundaire geslachtskenmerken zoals de stekeltjes op de penis. Behalve bij katers die jarenlang ongecastreerd gebleven zijn, daarbij hebben de wangen tijd gekregen om te verbindweefselen en dan gaan ze niet meer weg, bijvoorbeeld bij dekkaters of zwerfkaters. Bij een gewone kater is het risico dat hij gaat sproeien te groot om hem zo lang ongecastreerd te laten.
Hahahaquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:58 schreef Miriampje het volgende:
Pootjes omhoog of ik schiet
[ afbeelding ]
Wat een enorme kat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dude!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |