en bij losse accu's de accu eruit halen (vooral tip voor gsm's)quote:Op maandag 23 januari 2012 16:10 schreef RacerDKB het volgende:
Volgende keer dat zoiets gebeurt moet je hem nadat ie uit de wasmachine komt zo snel mogelijk in een bakje met rijst pleuren, of in een zak rijst steken. Daar een nacht+dag in laten zitten en dan heb je nog wel kans dat ie het doet. Drogen op de kachel of met een föhn is alleen maar slecht.
quote:Op maandag 23 januari 2012 12:24 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hallo,
ik heb mijn iPod nano meegewassen op 30 graden dus hij is weer lekker schoon![]()
Helaas wil hij nou niet meer aan, dus misschien dat iemand hem wil voor onderdelen ofzo.
Als ik de stekker er in steek, wordt de accu wel warm, dus ik neem aan dat hij oplaad en dat die goed is?
Deze is tenminste mooi schoonquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:02 schreef Wootism het volgende:
Dit is dan wel weer handig voor mensen die een zwaar beschadigde body/scherm
Dankje, er is tenminste toch iets positiefs aan!quote:
Ach, sommige mensen zien dat anders. Idd body of connector of weet ik het.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:07 schreef Milkmannetje het volgende:
Waterschade = geen waarde meer = 0 euro
Helaas, alles gaat toch vroeg of laat corroderen...
Ik noteer gewoon mijn bevindingen. Zo kunnen mensen zelf bepalen wat ze er mee doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:31 schreef ukga het volgende:
[..]
Denk eerder dat ie knetter hard zichzelf staat kort te sluiten vader
Geen idee, moet ik thuis even nakijken. Dacht dat ook wel via de apple site kon, maar kan niet vinden hoe dat moet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:00 schreef Coenehv het volgende:
Zit er nog garantie op? En ja ik weet dat dat niet valt onder waterschade.
Nou?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Welk wasmiddel is hij mee gewassen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |