SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer foto's kan altijd deze heb ik even snel voor jullie gemaakt
[ Bericht 4% gewijzigd door Ipho op 23-01-2012 14:34:56 ]Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Let op: je rijdt dus officieel zonder geldig rijbewijs, en ja, daar zijn (zie MF) bekeuringen mee te verdienen.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:20 schreef Ipho het volgende:
25 kw motor maar dit is niet op het kenteken gezet dus makkelijk terug te draaien!
Als je meer vermogen wilt en nu begrensd bent, los je dat toch heel eenvoudig op door de begrenzer weg te halen er gewoon mee verder te rijden?quote:Ik bied deze zeer nette Honda CBR 600 F naar 1.5 Jaar veel plezier aan beleeft te hebben aan omdat ik vanaf volgend seizoen onbegrenst mag rijden en hiervoor een zwaardere motor wil hebben.
Dus in ieder geval toe aan nieuwe remvloeistof.quote:Sinds aanschaf datum niks aan hoeven doen wel zijn checks gehad en olie filter vervangen.
Bedankt,quote:Op maandag 23 januari 2012 12:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Let op: je rijdt dus officieel zonder geldig rijbewijs, en ja, daar zijn (zie MF) bekeuringen mee te verdienen.
[..]
Als je meer vermogen wilt en nu begrensd bent, los je dat toch heel eenvoudig op door de begrenzer weg te halen er gewoon mee verder te rijden?
Let trouwens op: ik heb meerdere keren gelezen dat het motorblok er helemaal niet beter van gaat lopen als-ie na jaren opeens pas weer fatsoenlijk kan schoonbranden binnenin...
[..]
Dus in ieder geval toe aan nieuwe remvloeistof.
[..]
Contact opnemen is geen probleem wil dan ook pas zelf verder kijken... En hij staat hier lekker warm en niet in de weg. Hoor het graag.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:08 schreef dan13lv het volgende:
*voorzichtige interesse
helaas t geld pas over 3 maanden ..
Hoeft de verkoop niet onder te lijden...quote:Op maandag 30 januari 2012 17:15 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Ik heb het geld, en interesse, maar geen motor-rijbewijs :-(
Klopt klopt, heb hem er ook gewoon vast opstaan. zoals dan13lv interesse al heeft of iemand anders dan is het mooi om hem eerder kwijt te zijn. Des te eerder kan ik opzoek naar wat anders..quote:Op maandag 30 januari 2012 17:27 schreef Nemephis het volgende:
Wacht even tot het weer weer beter wordt, dan zijn er meer mensen die een motor willen kopen.
Ik krijg hem enkel zo lastig in Almere ;-)..quote:Op maandag 30 januari 2012 17:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
Hoeft de verkoop niet onder te lijden...
Haha, dan rijd ik het liefst!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur ligt nu rond de -25 op de motor
Voor de juiste prijs rijd ik hem rustig die kant op & hij kan ook hier blijven staan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:52 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
Ik krijg hem enkel zo lastig in Almere ;-)..
Haha bedankt voor de kick.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:22 schreef Nemephis het volgende:
/offtopic - kickje voor Ipho
'k Weet nog uit een topic uit die tijd dat het niet gepland was om door het ijs te zakken.
Bevordelijk is het inderdaad allerminst - van goed opgewarmd blok naar bevroren blok in een mum van tijd...
?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:38 schreef DeHeer het volgende:
Eens kijken of ik hier een 7-dagentraject kan volgen
Als je hard genoeg rijdt niet meerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:39 schreef perezoso het volgende:
Rijdt dit nou eigenlijk relaxed zo'n race motor? of ook vermoeiend voor je armen zoals met een mountainbike?
Houderschapsbelasting kan je Googlen, hangt alleen van je locatie af, grofweg 100 euro per jaar, en jaarlijks 10-20% stijgingquote:Wat zijn de kosten ongeveer per jaar als je zelf de kleine beurtjes geeft? (wegenbelasting
@Perezosoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:50 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Als je hard genoeg rijdt niet meer
[..]
Houderschapsbelasting kan je Googlen, hangt alleen van je locatie af, grofweg 100 euro per jaar, en jaarlijks 10-20% stijging![]()
Verder hangen de kosten voornamelijk van je rijstijl en kilometers af. Om een ruwe schatting te geven: reken op 15 cent per km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |