Is toch een beetje vreemdquote:Op zondag 5 februari 2012 12:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet? Dat komt dan vanzelf.
Ik ken ook niemand maar dat gaat nu dan in 1 klap goedkomen (ik moet even over mijn 'contactmetvoormijnieuwemensengestoordheid' heenstappen) Kom gezellig!quote:
Ohh daar heb ik ook last van.. (licht autistisch)quote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand maar dat gaat nu dan in 1 klap goedkomen (ik moet even over mijn 'contactmetvoormijnieuwemensengestoordheid' heenstappen) Kom gezellig!
Ik kan je ook komen halen even voordat de bups komt als je dat prettiger vindt? Hoef je nu niet te beslissen hoor, denk er maar even over na!quote:Op zondag 5 februari 2012 13:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ohh daar heb ik ook last van.. (licht autistisch)
Zaterdag 18 vanaf 19.00 uur (maar jij mag dan wat eerder komen) en ik ben btw ook een vrouwke alleen.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Haha dat is een goeie!! Op welke dag is t ook al weer?
Nee idd, volgens mij maar 1/2 x ff vluchtig in de stad.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:55 schreef Isegrim het volgende:
Hmja, ik heb altijd het idee dat ik jou al heel vaak heb gezien, maar dat is helemaal niet zo.
Twee keer vluchtig gezien in de vaag volgens mijquote:Op zondag 5 februari 2012 14:53 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb ook alleen LHO, Isegrim en Breuls een keer vluchtig gezien in de Vaag.
Komt vast goed
Ik heb ook spierpijn, hele week geklust. Dat kostte vooral veel geld.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik heb immense spierpijn, gister meegedaan met spinnen voor Sophia.. 3 uur lang op de fiets.. Maar wel veel geld opgehaald!
En bedanktquote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand maar dat gaat nu dan in 1 klap goedkomen (ik moet even over mijn 'contactmetvoormijnieuwemensengestoordheid' heenstappen) Kom gezellig!
Meeste mensen gaan eerst de keuken in en daarna eten. En ik moet het zo nodig weer andersom doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Okee, als het dan heel laat wordt, zetten we je wel op de taxi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
Goed zeg! Deden er veel mensen aan mee?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik heb immense spierpijn, gister meegedaan met spinnen voor Sophia.. 3 uur lang op de fiets.. Maar wel veel geld opgehaald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |