Te warm, geen sneeuw, geen ijs. Een standaard klote NL winter dus.quote:
QFTquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te warm, geen sneeuw, geen ijs. Een standaard klote NL winter dus.
Naja als dat het enige is waar je over te klagen hebt, heb je niks te klagen.Hier is het lekker weer 58°F (+15°C) het zonnetje schijnt en het is windstil, dus heerlijk weer om lekker in de tuin te zittenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te warm, geen sneeuw, geen ijs. Een standaard klote NL winter dus.
Met de BBQ aan zeker.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Naja als dat het enige is waar je over te klagen hebt, heb je niks te klagen.Hier is het lekker weer 58°F (+15°C) het zonnetje schijnt en het is windstil, dus heerlijk weer om lekker in de tuin te zitten
maak jij jezelf ook eens nuttig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, maar dan doe ik "iets". En daar ben ik te gaar voor.
en maakte jij je maar eens nuttig.quote:
Leer eerst maar eens correct taalgebruik. Dit soort fouten geeft echt aan dat men het taalniveau van groep 8 basisschool niet machtig is...quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:04 schreef Esses het volgende:
[..]
maak jij jezelf ook eens nuttig.
[..]
en maakte jij je maar eens nuttig.
Klopt. Bleef niet geïnteresseerd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens correct taalgebruik. Dit soort fouten geeft echt aan dat men het taalniveau van groep 8 basisschool niet machtig is...
quote:
Ik niet, iig geval niet in mijn aankomende. Misschien dat ik het een keer test.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ha m.k. En? Ga je een magnesium blokje in je koelings-loop doen?
Ik ben nuttig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:04 schreef Esses het volgende:
[..]
maak jij jezelf ook eens nuttig.
[..]
en maakte jij je maar eens nuttig.
Jaja.quote:
Dat klinkt te vrolijk. Wat dan?quote:
Pff...quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:27 schreef EllaN het volgende:
[..]
Gewoon, ik verrijk de wereld door enkel aanwezig te zijn.
Ik verrijk uraniumquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:27 schreef EllaN het volgende:
[..]
Gewoon, ik verrijk de wereld door enkel aanwezig te zijn.
Even deze uitspraak veiligstellen.quote:
Ik bouw op dit moment de lange afstands raket.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even deze uitspraak veiligstellen.
Dat boeit niemand meer wat. Die koop je gewoon op de markt in Sarajevo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik bouw op dit moment de lange afstands raket.
Ja, maar Esses werkt voor mij. Dat uranium gaan we straks combineren..quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat boeit niemand meer wat. Die koop je gewoon op de markt in Sarajevo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |