Gurkha's!quote:
Of een oude Apple?quote:
\quote:
Neenquote:
Pics or it did not happen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Het is dat we niet mogen spammen, maar stiekum zijn we toch best trots op de lay-out van onze webshop. Idem met de reeds gemaakte contacten en andere bijkomende zaken. Wel veel denkwerk. Maar daar heb ik Lotusss voor
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
\
Mijn opa was bevrijd door de Gurkha's te Birma
Veel succes ermee!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Het is dat we niet mogen spammen, maar stiekum zijn we toch best trots op de lay-out van onze webshop. Idem met de reeds gemaakte contacten en andere bijkomende zaken. Wel veel denkwerk. Maar daar heb ik Lotusss voor
Nou ja, dit was gewoon debielquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Die reacties hier ook:
http://www.nypost.com/p/n(...)CMYTzqW3y3JELGOtAjjM
''Nee, maar hij had hem in z'n knieschijf moeten schieten!!!''
Als ik het hier ga posten dan ben ik de pineutquote:
Zet hem in je profiel als eigen website. Of stuur me een DM.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik het hier ga posten dan ben ik de pineut![]()
Maar, we hebben wel al, in eerste intentie een order van 12 dozen Walkers staan.
Pm ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar, we hebben wel al, in eerste intentie een order van 12 dozen Walkers staan.
Ter info: Dat ben ik niet!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Site mag niet in profiel staan. Daarbij, de site is nog niet online. Dat doen we pas zodra de site echt af is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zet hem in je profiel als eigen website. Of stuur me een DM.
trusten schatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ter info: Dat ben ik niet!
En nu ga ik maffen.
Is best lekker hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |