Ik denk ook niet dat hij echt is. Heb er geen verstand van, maar ik vind de rand te 'recht'quote:Op maandag 23 januari 2012 02:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan me haast niet voorstellen dat die poster echt is.
Nou, afgelopen week.. Twee pagina's terugquote:Op maandag 23 januari 2012 03:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nu die documentaire waar iemand het hier afgelopen week over had: pint-sized preachers.: omg
http://www.avclub.com/articles/pintsized-preachers,60431/
Ik heb sinds de komst van het internet zoveel bizarre dingen gelezen/gezien dat ik dacht dat niets me meer zou verbazen. Nou....dat klopte dus nietquote:Op maandag 23 januari 2012 07:17 schreef LieLie het volgende:
Nou, afgelopen week.. Twee pagina's terug
Maar erg he?
Hier ook. En ik voel me zelfs fris en wakker en dat na een hoofdbrekend avondje vragen beantwoorden in de kroeg.quote:
Ohnoes, bij ons op de meldkamer hebben ze ook om de haverklap dit, vaag is dat!quote:Op maandag 23 januari 2012 08:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit hier redelijk fris, voel me niet helemaal 100% (..)
Er zijn veel mensen met dezelfde korte klachten die ik had, er was zelfs een chirurg tijdens een OK weggelopen wegens acute buikloopprecies wat ik had... er heerst ook noro virus op een afdeling
quote:Op maandag 23 januari 2012 08:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit hier redelijk fris, voel me niet helemaal 100% (..)
Er zijn veel mensen met dezelfde korte klachten die ik had, er was zelfs een chirurg tijdens een OK weggelopen wegens acute buikloopprecies wat ik had... er heerst ook noro virus op een afdeling
Bij mannen ook niet, Tsonga bvquote:Op maandag 23 januari 2012 11:31 schreef borisz het volgende:
Kreunapova gaat toch winnen lijkt het. Al weet je het nooit bij vrouwentennis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |