Die rollback is niks engs, dat is gewoon een ingebouwde herlancering als de eerste mislukt. De echte diehard achtbaanfans hopen ook op een dergelijke rollback als ze instappen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Nog een epische video:
Echt waar, ik zou zowat dood gaan.
Een normaal mens zou daar bij voorbaat toch niet instappen?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die rollback is niks engs, dat is gewoon een ingebouwde herlancering als de eerste mislukt. De echte diehard achtbaanfans hopen ook op een dergelijke rollback als ze instappen.
Zien die mensen in dat karretje er normaal uit dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:56 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Een normaal mens zou daar bij voorbaat toch niet instappen?
Zonder enig probleem. Verbazingwekkend.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef epicbeardman het volgende:
kunnen jullie dit wel zonder problemen kijken?
Dat is inderdaad wel hoog, ik zou het best willen proberenquote:
Dat laatste stuk... als ie de top heeft bereikt...quote:Op zondag 22 januari 2012 23:35 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel hoog, ik zou het best willen proberen(al denk ik dat ik na een meter of 20 weer terugga)
Ja ik weet niet, ik zou alleen wel met een parachute weer naar beneden willen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat laatste stuk... als ie de top heeft bereikt...
No way dat ik ooit zoiets zal doen.
hoe kan dat 'mislukken' dan? het heeft toch een bepaalde snelheid/kracht nodig? volgens mij hoort het gewoon bij de showquote:Op zondag 22 januari 2012 22:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die rollback is niks engs, dat is gewoon een ingebouwde herlancering als de eerste mislukt. De echte diehard achtbaanfans hopen ook op een dergelijke rollback als ze instappen.
Mijn ogen werden waterig.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef epicbeardman het volgende:
kunnen jullie dit wel zonder problemen kijken?
Ja, maar wat is daar zo spannend aan. Bij dat eerste filmpje kreeg ik wel zweethandjes de eerste keer dat ik 'm zag, maar ik snap niet wat er zo eng is aan die tweede.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Die rollercoaster gaat weer achteruit, dat doet ie normaal niet.
Mijn rikketik.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:51 schreef Computerfluisteraar het volgende:
En dan bedoel ik deze randdebielen:
Bijna nat onder m'n oksels.quote:
There are several factors that can cause a rollback:quote:Op zondag 22 januari 2012 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoe kan dat 'mislukken' dan? het heeft toch een bepaalde snelheid/kracht nodig? volgens mij hoort het gewoon bij de show
El Caminito del Rey sowieso fucking angstaanjagend.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:20 schreef rozecroc het volgende:
Mijn hartslag zou hier ook niet meer onder de 120 blijven vanaf ongeveer 1min20
Vriend van me heeft het gelopen, best sick inderdaad!quote:Op maandag 23 januari 2012 00:20 schreef rozecroc het volgende:
Mijn hartslag zou hier ook niet meer onder de 120 blijven vanaf ongeveer 1min20
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |